شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۸May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 9 مهر 1398 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 31 فروردین 1398 ایثار 31 اردیبهشت 1398 ایثار 1 خرداد 1398 ایثار 31 تیر 1398 ایثار 31 مرداد 1398 ایثار 1 شهریور 1398 ایثار 30 آبان 1398 ایثار 30 آذر 1398 ایثار 30 دی 1398 ایثار 30 بهمن 1398 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 1 مهر 1398 ایثار 2 مهر 1398 ایثار 3 مهر 1398 ایثار 4 مهر 1398 ایثار 5 مهر 1398 ایثار 6 مهر 1398 ایثار 7 مهر 1398 ایثار 8 مهر 1398 ایثار 9 مهر 1398 ایثار 10 مهر 1398 ایثار 11 مهر 1398 ایثار 12 مهر 1398 ایثار 13 مهر 1398 ایثار 14 مهر 1398 ایثار 15 مهر 1398 ایثار 16 مهر 1398 ایثار 17 مهر 1398 ایثار 18 مهر 1398 ایثار 19 مهر 1398 ایثار 20 مهر 1398 ایثار 21 مهر 1398 ایثار 22 مهر 1398 ایثار 23 مهر 1398 ایثار 24 مهر 1398 ایثار 25 مهر 1398 ایثار 26 مهر 1398 ایثار 27 مهر 1398 ایثار 28 مهر 1398 ایثار 29 مهر 1398 ایثار 30 مهر 1398 
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۴    
فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: شهیدان سرمایه های اجتماعی ما هستند و نقش مهمی در تداوم و اقتدار جمهوری اسلامی دارند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۶    
آئین عصر خاطره دفاع مقدس به روایت همسران شهدا در شهرکرد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۷    
همایش تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران در بجستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۰    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی مقاومت اسلامی را یک الگوی بی بدیل در منطقه دانست و گفت: امروزجریان استکبار در برابر مقاومت اسلامی به بن بست رسیده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۵    
نمایشگاه عکس دفاع مقدس در حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج برپا شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۵    
در مراسمی یاد و خاطره 88 شهید بخش سوق گرامی داشته شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۷    
سردار جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی به همراه هیئتی به دیدار خانواده شهیدان سلطانی رفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ساماندهی گلزارهای شهدای استان جشن پایان ساماندهی گلزارها در پایان سال 98 برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۶    
روایت حماسه دفاع از حماسه جنگ چالدران تا دفاع مقدس در گروه تاریخ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۶    
شماره 197 ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فکه با پرونده ویژه شهید مدافع حرم جاویدالاثر اسدالله ابراهیمی به چاپ رسید.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۰    
همایش دفاع مقدس ویژه دانش آموزان مدارس شاهد در سمنان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۸    
تبریز - ایرنا - همسر شهید علی تجلایی بعد از گذشت 34 سال یادگاری های بازمانده از همسرش را به موزه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در تبریز واگذار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۳    
خمین- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به دیدار اعضای ستاد کنگره ملی امام وشهدای مرکزی با رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار ازعملکرد مسئولان برگزاری کنگره اعلام رضایت کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۰    
جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: خداوند در قبال عمل مردم ایران به تکلیف شان، عزت و شرف و اقتدار را به این انقلاب ارزانی کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۷    
سردار فدوی گفت: امروز آرمان های مقتدرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها در داخل بلکه فراتر از مرزها قابل مشاهده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۸    
گروه استان ها جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جبهه مقاومت آرامش را از دشمنان اسلام گرفته اند، گفت: حزب الله و جبهه مقاومت در بالاترین سطح از اقتدار خود قرار دارند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۵    
جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: امام خمینی(ره) بیش از 50 سال در محضر الهی ریاضت کشیدند و به بالاترین وجه ممکن ایشان در محضر الهی بندگی کردند و خداوند هم وعده خود را نسبت به امام(ره) محقق کردند و اینگونه ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۲    
خمین - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مرز جغرافیایی ندارد و این انقلاب وعده خداوند نسبت به تحقق حکومت عدل الهی است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۲    
خمین - ایرنا - مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با مجاهدت و بصیرت خود، روحیه خودباوری و اتکا به داشته های داخلی را در وجود ملت ایران جاودانه کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۵    
نخستین یادواره شهدای زن شهرستان زاوه در محل حسینیه بقعه متبرکه امام زاده سلطان سلیمان با حضور جمعی از خانواده شهدا برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با معرفی احسان سیاری به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خلیل آباد از تلاش های حسین رزمی رئیس سابق این اداره تقدیر کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۷    
روز سه شنبه 9 مهر 98 عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به همراه جمعی از مدیران بنیاد در ستاد و شهرستان با حضور در دفتر فرمانداری شهرستان لنگرود با سیروس شفقی فرماندار این ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۳    
خیابانی در سبزوار که از گذشته به نام شهیدان حسینی ثانی بوده، از سوی شورای اسلامی این شهر به نام کلیدر نامگذاری شد و اعتراض برخی از مسؤولان و خانواده های معظم شهدا را به دنبال داشته است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: گلزار قدیمی و تاریخی شیخان که مقبره علما و تعدادی از شهدای واقعه هفتم تیر و 700شهید از شهدای سالهای اول دفاع مقدس است ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۷    
گزارش تصویری از سفر یکروزه سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به زنجان
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۲    
معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نزدیک به 20 هزار نفر از قشرهای مختلف مردم زنجان در محل بازنمایی عملیات غرورآفرین کربلای پنج حضور یافته و از این صحنه دیدن کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۹    
یادواره شهیده عصمت پورانوری و شهدای مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرستان خدابنده برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۵    
یادواره شهدای شهر دولت آباد با سخنرانی حاجی نماینده مردم برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در جوار مسجد الزهرا برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۷    
همزمان با هفته دفاع مقدس و تقدیر از پیشکسوتان ایثار و شهادت، رییس بنیاد برخوار و جمعی از خانواده های معزز شهدا، آزادگان و جانبازان با بنهری فرماندار شهرستان دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۴    
نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم خاور لطفی پور جهرمی مادر بزرگوار شهیدان معظم محمد باقر ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۰    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران از سوی مردم و مسئولان، باید همواره به عنوان وظیفه دینی و انقلابی مورد توجه باشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۲    
مدیر کل بنیاد شهیدو امورایثارگران خراسان رضوی گفت: به برکت خون شهدا و با اتحاد و همبستگی مردم و مسئولان ضربه محمکی بر دشمنان وارد کرده و نیرنگ های آنان را خنثی می کنیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۵    
مادر شهیدان محمدباقر، محمد حسن و محمدکاظم شبیری از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۷    
آئین تجلیل از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی زنجان با حضور سردار منصور عزتی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، دکتر قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان و مسئولین، مدیران ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۵    
فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حمایت از توان داخلی، قطع امید از بیگانگان را به دنبال دارد و علاج مشکلات کشور، پافشاری در راه انقلاب است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۵۳    
در آیینی با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران از چهار عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۵۰    
فرماندار کلات در یادواره شهدای سنگدیوار و کریم آباد گفت: یاد و خاطره شهداء را باید همیشه زنده نگه داشت.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۱    
حیات: من فرزند شهید و فرهنگی با مدرک کارشناسی کاردرمانی هستم، امسال ارشد مدیریت آموزشی قبول شدم، از اداره اعمال مدرک ارشدم را پیگیری کردم گفتند چون فرزند شهید هستم چنانچه با تغییر پست من موافقت شود ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۸    
عکاس : رضا برسی
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون 93 درصد از مجموع گلزار شهدای این استان ساماندهی شده که نیمی از آن ها ازسال 92 تاکنون صورت گرفته است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۲    
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : باید تلاش شود تا پایان سال مالی گلزار های شهدای استان ساماندهی شوند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۰    
مشاور استاندار خراسان رضوی در امورایثارگران گفت: همه مسئولان وطیفه دارند در امر بهسازی گلزار شهدا تلاش کنند اما بخشداران می توانند این مهم را تسریع بخشند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۰    
یادواره 88 شهید سوق با حضور مسئولان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در یزد گفت: ارتقای منزلت ایثارگران در جامعه از اهداف و برنامه های اصلی بنیاد است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون 93 درصد از مجموع گلزار شهدای این استان ساماندهی شده که نیمی از آنها ازسال 92 تاکنون صورت گرفته است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: تکریم و بررسی مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان است و باید در این امر مهم، همدلی و نهایت تلاش را داشته باشند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۸    
نخستین نشست تخصصی بررسی مسائل حقوقی جانبازان شیمیایی روز یکشنبه 7 مهرماه با حضور مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۵    
در آیینی با حضور مسئولان از چهار عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۵    
یادواره شهدای روحانی شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان کشوری، استانی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۳    
رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: روحانیون به نسبت جمعیت حضور پررنگی در جنگ داشتند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با امام جمعه یزد گفت: حفظ نظام از همه چیز مهم تر است و این پیام همه ایثارگران است و مایه مباهات است که چنین تفکری در بین این عزیزان ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: خدمات بنیاد در مقابل عظمت و منزلت خانواده شهدا و ایثارگران ناچیز است و این عزیزان همیشه و در همه زمان ها قابل تکریم و سپاسگزاری هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۳    
حجت الاسلام عباس زارع مشاور استاندار در امور روحانیون سکان هدایت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد را به دست گرفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بیان کرد: امروز باید میراث دار شهدا باشیم و با شناخت سیره آنان راهشان را ادامه دهیم و با تمام توان خود در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران باشیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۲    
طی مراسمی در مسجد سلیمان از تابلوی میدان خبرنگار، یادمان خبرنگار شهید اکبر قاسمی پور رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۲    
عزت، آبرو و امنیت ما مدیون شهدا و ایثارگران است
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۹    
مدیرکل بنیاد خوزستان تصریح کرد: در خصوص موضوع اشتغال ایثارگران، اجرای قانون از مهم ترین وظایفی است که بنیاد شهید و امور ایثارگران خود را ملزم به پیگیری آن می داند ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۶    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادواره 145شهید والامقام شهرستان ماسال استان گیلان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: عزت و اقتدار امروز کشور مدیون جوانان و تمام کسانی است که در مکتب امام خمینی (ره) پرورش یافته اند .
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۴    
سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مناسبت هفته دفاع مقدس در برنامه اینجا البرز حضور یافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۴    
حاج خانم جاهد مادر معظم شهید والامقام فیروز قهرمانی شام اسبی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۱    
عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مکتب شهدا مدرسه انسان سازی و الگوی بارز فرهنگ مقاومت است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۸    
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در یادواره شهدای انتظامی استان قزوین گفت: نقش شهدای قزوین در دفاع مقدس و شکست دادن دشمنان بی نظیر بود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۸    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف شکل گیری معتمدین معین استفاده از خود ایثارگران برای رسیدگی به بخشی از مسائل این جامعه بود و امروز این مجموعه به صورت ساختاری غیر رسمی ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۵    
همایش آموزشی و انتخاباتی تشکل انجمن همسران شاهد امروز9 مهر ماه به همت اداره مددکاری و مشاوره امور زنان اداره کل در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۲    
به گزارش ایثار واحد خراسان جنوبی، جانباز 70درصد سردارشهید ابراهیم غلامی در حین انجام مأموریت در مرزهای غربی کشور و در نقطه صفر مرزی به مقام والای شهادت نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست. ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل بنیاد گلستان اظهار داشت: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر میراث داران شهدا، مایه افتخار جامعه و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آن ها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل بنیاد خراسان شمالی گفت: ایثارگری هایی که در دفاع مقدس رخ داد از چنان قداست و عظمتی برخوردار هستند که سایر شکل های ایثار در مقابل آن ها ناچیز و کوچک به حساب می آیند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۳    
جانشین بنیاد شهید و امور ایثارگران طالقان از برگزاری مراسم نکوداشت و تجلیل از ایثارگران عرصه جهاد و شهادت با حضور پرشور امت حزب الله خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: فعالیت های بنیاد در جهت کسب رضای خداوند، تکریم و تعظیم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر است چراکه توفیق تکریم جامعه ایثارگری پاداش اخروی دارد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۵    
عملکرد هوانیروز ارتش طی نخستین سال دفاع مقدس در منطقه عملیاتی غرب بسیار مطلوب بوده است؛ و عملکرد بسیار مطلوب هوانیروز یکی از عوامل تثبیت و انهدام دشمن طی نخستین سال دفاع مقدس در منطقه عملیاتی غرب به ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۶    
یادواره یکصد و 42 شهید فرماندهی انتظامی استان قزوین با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۶    
در مراسم از پیشکسوتان 8 سال دفاع مقدس در شهرستان کنگاور تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۳    
یادواره شهدای شهرستان ری با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد ارشاد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۳    
به مناسبت هفته دفاع مقدس رئیس بنیاد شهید فیروزکوه با والدین شهدا دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۳    
کتاب شمع به روایت پروانه از زبان همسر سردار شهید خداکرم رجب پور قهفرخی نوشته شده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۰    
در راستای تکریم خانواده شهدا، رئیس بنیاد شهید فیروزکوه با مادر شهید "تاج الدین" در شهرری دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۷    
به مناسبت هفته دفاع مقدس معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با والدین شهید "باب اله مولا یاری" دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۷    
با حضور مردم و مسئولان یادواره شهدا در گلزار شهدای گمنام شهر گلستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۴    
همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس و تصاویر از سوی بنیاد سرپل ذهاب بنیاد شهید برپا شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۴    
دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی دفاع مقدس را صحنه وحدت دینی دانست و گفت: دشمنان 100 سال پیش در فرانسه آینده اسلام را پیش بینی کردند ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۴    
باهدف ارتقا سطح سلامت روان همایش سلامت روان ویژه همسران جانبازان در فیروزکوه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۴    
منافقین نقش مهمی در نرسیدن نامه اسرا به خانواده های خود و یا نوشتن نامه های جعلی برای اسرای دربند رژیم بعث عراق داشتند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۱    
پیکر مطهر یک جانباز 70 درصد نیشابوری که به یاران شهیدش پیوست و با حضور مردم تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۸    
بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،یادواره 145شهید والامقام شهرستان ماسال برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۵۹    
احمدگروئی در بازدید از مدارس شاهد ناحیه یک شهر کرمان گفت: اساس کار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مدارس است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۵۹    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات عمومی با 90 تن از ایثارگران گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران ارزش معنوی دارد و قدر نعمت خدمت رسانی به ایثارگران را بدانیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۵۰    
همزمان با ایام هفته دفاع مقدس،یادواره 104 شهید دهستان گشت و گوراب پس و ششمین یادبود مادران آسمانی شهرستان فومن در مسجد امام حسن مجتبی (ع) حلاج محله ملسکام برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۷    
دانش آموزان و مدیران مدارس ابتدایی شاهد گرمی از خانواده های شهید این شهرستان دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۷    
با حضور خانواده های شهدا، یادواره شهیدان والامقام مهدی حق مرادی و قدرت اله جاسمی در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۷    
فرماندهان مرزبانی و نیروی انتظامی شهرستان گرمی با حضور در منزل سه خانواده شهید از آنان تجلیل کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۷    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی هم زمان با هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده های معظم شهیدان حسن رضا ربانی و محمد رضایی رفت.
  • ۱