دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۰۱:۱۶Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرگزاری کرد پرس - کرد پرس (kurdpress.com)

خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1393 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1394 خبرگزاری کرد پرس 30 اسفند 1395 خبرگزاری کرد پرس 23 شهریور 1396 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1397 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1398 خبرگزاری کرد پرس 4 دی 1399 خبرگزاری کرد پرس 31 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 31 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 1 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 2 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 3 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 4 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 5 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 6 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 7 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 8 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 9 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 10 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 11 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 12 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 13 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 14 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 15 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 16 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 17 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 18 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 19 خرداد 1403 خبرگزاری کرد پرس 20 خرداد 1403 
  ۳ ساعت پیش    
سرویس کرمانشاه _ چهارمین جشنواره بزرگ غذاهای سنتی و بومی روز سه شنبه 22 خرداد به میزبانی شهر باینگان برگزار می شود.
  ۳ ساعت پیش    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- مسعود بارزانی رئیس حزب دمکرات کردستان و سفیر فرانسه در عراق، در نشستی که میان آنها برگزار شد، بر برگزاری انتخاباتی "سالم و شفاف" در اقلیم کردستان تأکید کردند.
  ۳ ساعت پیش    
سرویس سوریه - در حمله ارتش ترکیه به حومه شمال شرقی روستای دودا در فاصله بین شهرهای قامشلو و عامود یک کودک کشته و یک جوان نیز مجروح شد.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
سرویس کرمانشاه _ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای راه اندازی 117 دستگاه سامانه هوشمند جاده ای جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.
  ۴ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه روز یکشنبه با هدف مدیریت عملیات اطفای حریق در جنگل های بلبزان شهرستان پاوه در این منطقه حضور یافت و از نزدیک شرایط را بررسی و دستورات لازم را برای حفظ جنگل ها و ...
  ۷ ساعت پیش    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- سعدی احمد پیره، سخنگوی اتحادیه میهنی کردستان گفت: مردم تجربه خوبی از وزارت دارایی خودمان ندارند زیرا مشکلات حقوق را بیشتر کردەاند ...
  ۶ ساعت پیش    
سرویس سوریه - گیوانی کاراولی رئیس سرویس امنیتی خارجی ایتالیا در دیدار با بشار اسد بر تمایل ایتالیا به عادی سازی روابط با دمشق تاکید کرد.
  ۸ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 120 کیلوگرم شیشه افغانی و دستگیری 3 نفر قاچاقچی موادمخدر در شهرستان ارومیه، خبر داد.
  ۷ ساعت پیش    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- جنبش نسل نو اعلام کرد: علیرغم ارسال پول به اقلیم کردستان توسط بغداد، دولت انتقالی، حقوق کارمندان را پرداخت نمی کند و پول ها را مصادر کرده است .
  ۷ ساعت پیش    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- سخنگوی کمیسیون عالی انتخابات فدرال اعلام کرد که حزب دمکرات کردستان طی یک نامه رسمی به کمیسیون انتخابات عراق، خواستار مشارکت در ششمین دورۀ انتخابات پارلمان کردستان شد.
  ۷ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
سرویس ایلام - معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در نشست تعاملی با دادستان مرکز استان ایلام، بازرس کل استان ...
  ۸ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: در راستای اجرای سیاستهای دولت سیزدهم و به منظور احیای دریاچه ارومیه ...
  ۸ ساعت پیش   + ۱۴ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از درگیری مسلحانه 5 نفر در بوکان و قتل 3 تن در این نزاع خونین خبر داد.
  ۸ ساعت پیش    
سرویس ایلام - دادستان مرکز استان ایلام در نشست تعاملی با معاونت عمرانی استانداری ایلام، بازرس کل استان، شهردار و اعضای شورای شهر عنوان کرد: عملکرد شهرداری و شورای شهر ربط وثیق به رضایتمندی مردم دارد.
  ۹ ساعت پیش   + ۵۷ سایت دیگر  
سخنگوی ستاد انتخابات کشور، اسامی نهایی نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۷   + ۹۹ سایت دیگر  
سخنگوی شورای نگهبان به ارائه توضیحاتی درباره جزئیات جلسات این شورا در خصوص بررسی صلاحیت داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.
  ۱۰ ساعت پیش    
سرویس جهان- بر اساس گزارش برنامه جهانی غذا و مرکز کردستان واچ، جنگل های اقلیم کردستان در حال نابودی است و احیای جنگل در این منطقه به کندی صورت می گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۴:۱۴   + ۹ سایت دیگر  
عملیات اجرای تقاطع غیرهمسطح تکیه و چمن (اتصال تکیه و چمن به کمربندی آبیدر سنندج) با هدف حل معضل ترافیک در این مسیر ظهر یکشنبه با حضور استاندار کردستان آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۱:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در چند ماه اخیر با سرمایه گذاری 34 میلیارد و 960 میلیون تومان اعتبار، 34 پروژه در شهرستان سقز اجرا و مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۷   + ۸ سایت دیگر  
فرماندار ارومیه با اشاره به آمادگی این شهرستان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم اندیشیده شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۲   + ۱۱ سایت دیگر  
معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: میزان حقوق دولتی وصول شده معادن در دو ماهه اول 1403 حدود یک هزار و 654 میلیارد ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۱   + ۸ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری و در راستای صیانت از بیت المال، 110 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در استان کردستان توسط دستگاه قضایی استان، رفع تصرف شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۱    
به کارگیری روش های صحیح بازاریابی، می تواند در مدت زمان کوتاهی به مشتریان جدید برسد، فروش را افزایش دهد و در نهایت به یک برند در دنیای دیجیتال تبدیل شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۷   + ۳ سایت دیگر  
مدیر کل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: پرواز شماره 7862 در مسیر استانبول به ارومیه به علت نامساعد بودن شرایط جوی، رعد و برق شدید و حفظ ایمنی پرواز به ترکیه بازگشت و در فرودگاه جایگزین قارص فرود آمد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- درگاه ثبت نام برای ائتلاف ها، احزاب و کاندیداهای مستقل و کاندیداهای اقلیتها برای انتخابات پرلمان کردستان باز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- مسئول اطلاع رسانی نیروهای یگانه 70 به روداو گفت: با ارسال لیست حقوق نیروهای نظامی به بغداد موافقت شده است و افزود که تفاوت لیست حقوق ماه مارس و آوریل به دلیل ارتقای درجه و ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- عقیل الردینی، عضو ائتلاف النصر در عراق، گفت: دولت اقلیم کردستان حق ندارد سیستم پدافند هوایی را به صورت جداگانه از دولت مرکزی خریداری کند .
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- سعد المطلبی، عضو ائتلاف دولت قانون،با انفجار آمیز توصیف کردن سهم بودجه اقلیم کردستان از بودجه عمومی 2024 دولت فدرال ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
سرویس عراق و اقیم کردستان- مسئول دفتر هماهنگی کرکوک- گرمیان حزب دمکرات کردستان، جدیت حزب خود برای تصدی یک کُرد بی طرف در پست استانداری کرکوک را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- سوزان منصور، سخنگوی فراکسیون اتحادیه میهنی کردستان در مجلس عراق، گفت: اقدام آنکارا به تمدید ممنوعیت پروازهای فرودگاه سلیمانیه به ترکیه ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۷    
سرویس سوریه - PKK مدعی سرنگونی یک پهپاد ارتش ترکیه در منطقه ی آسوس استان سلیمانیه کردستان عراق توسط نیروهای خود شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- سازمان "بدر" خواستار برگزاری مجدد انتخابات برای شورای استان کرکوک است. محمد مهدی بیاتی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
در واژگونی یک دستگاه سواری تیبا در محور بیجار به تکاب، یک کودک کشته و 3 نفر مجروح شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۷    
سرویس سوریه - شبه نظامیان وابسته به ترکیه در عفرین 6 شهروند را ربوده و مناطق جنگلی و هزاران اصله درخت زیتون را نیز آتش زدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۷    
سرویس جهان به گفته پروفسور گریمی بارکر، از دانشگاه کمبریج که تحقیقات مفصلی درباره زندگی هزاران ساله انسان نئاندرتال در غار شانه در اقلیم کردستان انجام داده، این مکان تاریخی شایسته ثبت در یونسکو است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۲    
سرویس جهان- بر اساس گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه، گشت های مشترک نیروهای کرد سوریه و نظامیان آمریکایی در دو استان حسکه و دیرالزور از سر گرفته شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۷   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: شهروندان می توانند نسبت به تخلفاتی که پزشکان و یا کادر درمان در مراکز بهداشتی و درمانی انجام می دهند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۱:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه گفت: این شهرستان رتبه اول شناسایی و مقابله با تغییر کاربری های غیرمجاز در آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۱:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون 15 هزار و 372 واحد مسکونی متقاضی نوسازی هستند و درخواست آنها سامانه ستاد ملی ثبت شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۰۹:۲۲    
سرویس سوریه - بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در مناطق تحت کنترل نیروهای دولتی دمشق در دیرالزور، 2 تن کشته و چندین تن نیز زخمی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۷   + ۱۲ سایت دیگر  
سرویس ایلام - هکر ایلامی عامل حمله به زیرساخت های سایبری کشور با دستور دادستان مرکز استان ایلام دستگیر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۰۲:۱۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ طیف سامی وزیر اقتصاد و دارایی عراق در آخرین پیام خود خطاب به دولت اقلیم کردستان اعلام کرد حقوق نیروهای امنیتی را با کد حقوق پرداخت نخواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۰۲:۱۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- شورای روحانیت ایزدی ها تلاش های برخی احزاب برای تغییر هویت خود را رد می کند و تاکید می کند که ایزیدی ها بخشی جدایی ناپذیر از مردم کرد هستند و آداب و سنن آنها با فرهنگ ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۰۲:۰۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- حکیم عبدالکریم، سیاستمدار کُرد عراقی، از دولت فدرال عراق خواست سلیمانیه را از محاصره ترکیه نجات دهد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۰۲:۰۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ دولت اقلیم کردستان با ارسال لیست اسامی نیروهای نظامی و پیشمرگه به بغدا موافقت کرده است اما اسامی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی (دستگاه ضد ترور، حفاظت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۲۳:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
سرویس ایلام - 18 و 19 خردادماه یادآور جنایتی هولناک در دوران دفاع مقدس است که طی بمباران در شهرهای ایوان و زرنه 164 نفر شهید و 700 نفر زخمی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۲۳:۴۳   + ۴ سایت دیگر  
سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: مقدمات و آمادگی لازم در استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فراهم است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- هیئت وزرای اقلیم کردستان از دو وزارت پیشمرگه و داخلی خواست لیست حقوق ماه مه را به دو دیوان نظارت اقلیم کردستان و عراق تحویل دهد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۲۰:۴۷    
سرویس سوریه - وزارت خارجه آمریکا شرایط برای برگزاری انتخابات در کردستان سوریه را نامناسب دانست و تاکید کرد که از تعدادی از شخصیت های AANES خواسته اند که در این زمان انتخابات برگزار نشود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان-احمد هرکی،عضو اتحادیه میهنی کردستان با تاکید براینکه فرصت حزب دمکرات کردستان برای مشارکت در انتخابات پارلمان کردستان عراق درحال از دست رفتن است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۲۱:۰۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- سامر مشکور، مدیر بخش استانهای کردستان در وزارت مهاجرت عراق در گفتگو با روزنامه صباح دولت عراق گفت که استانهای اربیل و دهوک برای اجرای طرح بازگشت آوارگان به مناطق خودشان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۲۱:۰۳    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- نایف خلف سیدو، عضو مجلس نمایندگان عراق، با استناد به مواد (3 و 61) قانون اساسی سال 2005 و آیین نامه داخلی مجلس نمایندگان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۲۰:۴۷   + ۴ سایت دیگر  
سرویس کرمانشاه _ رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، یک هزار و 670 شعبه اخذ رأی و بیش از 32 هزار نفر اعضای هیأت اجرایی آماده دریافت آرای مردم استان هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۹:۵۸   + ۲۷ سایت دیگر  
همستر کامبت مثل بقیه بازی ها و سرگرمی ها کلی کد تقلب و رمز دارد که لابد تا الان آن ها را در قالب ربات، کارت بازی یا کد مورس همستر کامبت دیده اید ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۲   + ۹ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اجرای کامل مصوبات جلسات شورای مبادلات مرزی استان و لازم الاجرا بودن مصوبات این شورا گفت: براساس ضرورت های مورد نیاز مرزهای بین المللی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۴    
سرویس ایلام - صادق نجفیان از خوانندگان نوظهور موسیقی کردی در ایلام است که با صدای متفاوت و نگاهی نو توانسته سبکی متفاوت در موسیقی کردی ایلامی ایجاد کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
سرویس عراق و اقلیم کردستان-برهان شیخ رئوف، عضو اتحادیه میهنی کردستان، با بیان اینکه اقلیم کردستان وارد مرحله خلاء قانونی و قانون اساسی شده است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۹   + ۱ سایت دیگر  
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ فرودگاه بین المللی سلیمانیه با صدور بیانیه ای فوری درخصوص تصمیم دولت ترکیه مبنی بر تمدید ممنوعیت سفرهایی هوایی میان ترکیه و سلیمانیه مدیر این فرودگاه اطلاعات بیشتری را در ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۲:۳۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: عزیمت زائران حج تمتع این استان به سرزمین وحی، روز جمعه با اعزام نخستین گروه حج گزاران از فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۷   + ۴ سایت دیگر  
استاندار کردستان بر لزوم راه اندازی مراکز ماده 16 در شهرهای قروه و سقز تاکید کرد و گفت: برخی از نقاط استان بیش از حد معمول آلوده به مواد مخدر است که باید به صورت ویژه برای آن نقاط برنامه ریزی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۷   + ۹۲ سایت دیگر  
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: تهدیدات و آسیب های احتمالی بازی همستر کامبت ارزیابی شده و نتیجه این ارزیابی ها به زودی اعلام می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۳:۴۷    
یکی از سخنگویان وزارت خارجه کانادا اعلام کرد، این کشور در سال 2014 به ائتلاف مبارزه با داعش پیوسته و نیروی نظامی در اقلیم کردستان مستقر کرد بود، در سال 2025 ماموریتش به پایان می رسد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۳:۴۴    
سرویس جهان- خبرگزاری فرانسه از تشکیل نیروی داوطلب زنان مسلح کرد در سوریه برای محافظت از کشتزارهای گندم و سایر محصولات کشاورزی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۳:۴۴    
سرویس ترکیه - ترکیه با فاصله ای جهار برابری از دومین کشور، در صدر کشورهای دارای محکومین و زندانیان در کشورهای اروپایی قرار دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۹    
سرویس ترکیه - رئیس جمهور روسیه به ترکیه درباره تداوم روابطش با غرب هشدار داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۷   + ۱۴ سایت دیگر  
ناظر گمرکات کردستان گفت: تجارت خارجی از مسیر گمرکات استان در سال جاری به بیش از 980 میلیون دلار رسید که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته رشد 33 درصدی داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
سرویس ترکیه - نشست فوق العاده وزرای امور خارجه کشورهای عضو گروه D-8 امروز (شنبه 8 ژوئن) در استانبول برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۲:۳۲   + ۸ سایت دیگر  
سرویس کرمانشاه _ ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از رشد 33 درصدی ارزش کالاهای صادراتی اظهاری گمرک خسروی در دو ماهه نخست از سالجاری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۹   + ۷ سایت دیگر  
مدیر مخابرات منطقه کردستان از تحقق 34 پروژه با سرمایه گذاری 44 میلیارد و 838 میلیون تومان در 4 ماه اخیر در شهرستان مریوان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۹   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: اقلیم کردستان عراق از لحاظ اقتصادی برای ایران اهمیت بسزایی دارد که در این میان تجارت و بازار مصرف و صادرات کالاها از مهمترین این عوامل است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
سرویس عراق و اقلیم کردستان- بانک توسعه بین المللی برای اجرای طرح معروف به حساب من قراردادی مشارکتی با دولت اقلیم کردستان عراق امضا کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۹    
سرویس جهان- مقامات آمریکایی پذیرش شرایط فروش جنگنده اف 16 آمریکا و درخواست رسمی آنکارا برای تحویل این جنگنده ها را مرحله مهمی در همکاری نظامی میان واشنگتن و آنکارا عنوان کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان-مثنی امین، عضو اتحاد اسلامی کردستان ونماینده استان سلیمانیه در مجلس عراق، با اشاره به اینکه وی درخصوص به تعویق افتادن تصویب پیش نویس قانون تبدیل شهرحلبچه به استان توسط مجلس ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۵   + ۵ سایت دیگر  
جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا 18 خرداد ماه، 263 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 93 درصد بیشتر است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۵   + ۶ سایت دیگر  
سرویس ایلام - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: در دولت سیزدهم تا کنون حدود یک میلیون متر مربع آسفالت در سطح روستاهای استان انجام شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان غربی گفت: امنیت پایدار زمینه ساز توسعه همه جانبه روابط مابین جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۵   + ۵ سایت دیگر  
در پایان دومین نشست استانداران هم مرز جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق با حضور استانداران آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان، جمعی از مدیران ارشد اقتصادی این سه استان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۵   + ۱۷ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: برخورد قایق صیادی با مردی 27 ساله در دریاچه سد این شهرستان، جان این شناگر جوان را گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۵   + ۱۰ سایت دیگر  
سرویس ایلام - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام از کشت تابستانه در شبکه آبیاری کنجانچم برای اولین بار خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۰۰:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ کمال محمد صالح وزیر منابع طبیعی دولت اقلیم کردستان اعلام کرد مشکل اصلی پیش روی صادرات نفت اقلیم کردستان هزینه تولید نفت است که طبق گفته وزارت نفت عراق این مبلغ هزینه بسیار ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۲۱:۴۲   + ۱۰ سایت دیگر  
سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری سارقان مامورنما در کمتر از 48 ساعت در شهرستان دهلران خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۲۱:۳۷   + ۱ سایت دیگر  
سرویس جهان- برخی کارشناسان مسائل ترکیه و کردها معتقدند که تهدیدهای ترکیه و نگرانی های آمریکا عامل اصلی تعویق مجدد برگزاری انتخابات در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۸:۴۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- حسین مؤنس، رئیس جنبش حقوق در عراق، با تاکید براینکه اقلیم کردستان نفت صادر نمی کند، بلکه آن را قاچاق می کند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۹:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
سرویس عراق و اقلیم کردستان- نماینده مجلس عراق گفت: وزارت دارایی عراق بر اساس داده های واقعی حقوق غیرنظامیان و نیروهای امنیتی را ارسال می کند .
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۹:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
سرویس عراق و اقلیم کردستان- سایت شفافیت اعلام کرد که درآمد یک هفته سلیمانیه، حلبچه و ادارات مستقل گرمیان و راپرین بیش از 11 میلیارد و 800 میلیون دینار بوده و 86 درصد این مبلغ به صورت نقدی می باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۸:۵۷   + ۱ سایت دیگر  
سرویس عراق و اقلیم کردستان-محمود خوشناو،عضو اتحادیه میهنی کردستان، با تاکید براینکه انتخابات پارلمان کردستان در ماه جاری میلادی برگزارنخواهد شد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۸:۵۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- عضو دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرد که کمیسیون انتخابات عراق تاریخ 5 سپتامبر را برای برگزاری انتخابات پیشنهاد کرده است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۸:۵۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ رئیس تیم رسانه ای کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق اعلام کرد تا کنون ریاست اقلیم کردستان حکم ریاستی خود را برای تعیین زمان برگزاری انتخابات صادر نکرده است ما در مقام ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۷:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
ارسطو می گفت کشاورزی و باغداری شغل های بسیار لذت بخشی برای افراد هستند زیرا در این شغل ها تولد و مرگ و همچنین فرایند زندگی (گیاهان و میوه ها) را می شناسند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیر کل دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت :157 محیط بان در راه حفاظت از محیط زیست کشور شهید شده اند ما نیازمند قوانین حفاظتی و محیط زیستی هستیم که مناسب با چالش های روز جامعه ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۲    
سرویس کرمانشاه _ رسانه های محلی فعالین زیست محیطی از گسترش آتش سوزی ها در جنگل های منطقه بلبزان پاوه و جنگل های ششول جوانرود و نیاز به اعزام فوری بالگرد و نیروهای امدادی بیشتر به منطقه خبر می دهند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
سرویس کرمانشاه _ رسانه های محلی فعالین زیست محیطی از گسترش آتش سوزی ها در جنگل های منطقه بلبزان پاوه و جنگل های ششول جوانرود و نیاز به اعزام فوری بالگرد و نیروهای امدادی بیشتر به منطقه خبر می دهند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۷   + ۱ سایت دیگر  
بهروز خان محمدی، باستان شناس اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی با شرح ماجرای کشف کتیبه محمودآباد ارومیه که یادگاری از پادشاهان اورارتویی است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۳:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
سرویس جهان- وزارت خارجه کانادا اعلام کرد ماموریت نظامی- سیاسی این کشور در اقلیم کردستان در سال آینده پایان می یابد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۷   + ۲۵ سایت دیگر  
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: نخستین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت پنجشنبه 17 خرداد با حضور بیش از 12 هزار نفر داوطلب دارای معلولیت در 31 استان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان از افزایش موقتی پروازهای فرودگاه سنندج در روزهای دوشنبه و چهارشنبه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۲   + ۴۲ سایت دیگر  
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: روز نخست تغییر ساعت کار ادارات 454 مگاوات صرفه جویی در مصرف برق را شاهد بودیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۲:۵۷   + ۲۱ سایت دیگر  
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیر کل سازمان بین المللی کار در ژنو دیدار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۱:۱۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- وزارت منابع آب عراق از اجرای سه سد متوسط در اقلیم کردستان خبر داده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۷    
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان گفت: سال گذشته 5 هزار و 421 نیازمند واقعی که بخش عمده آنها از مددجویان کمیته امداد استان هستند ...
مشاهده نتایج بیشتر...