جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۰May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه مردم سالاری 19 تیر 1400 - mardomsalari.com

روزنامه مردم سالاری 28 اسفند 1393 روزنامه مردم سالاری 26 اسفند 1394 روزنامه مردم سالاری 22 اسفند 1395 روزنامه مردم سالاری 29 اسفند 1398 روزنامه مردم سالاری 30 اسفند 1399 روزنامه مردم سالاری 31 فروردین 1400 روزنامه مردم سالاری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه مردم سالاری 31 خرداد 1400 روزنامه مردم سالاری 31 مرداد 1400 روزنامه مردم سالاری 31 شهریور 1400 روزنامه مردم سالاری 30 مهر 1400 روزنامه مردم سالاری 30 آبان 1400 روزنامه مردم سالاری 30 آذر 1400 روزنامه مردم سالاری 30 دی 1400 روزنامه مردم سالاری 30 بهمن 1400 روزنامه مردم سالاری 29 اسفند 1400 روزنامه مردم سالاری 1 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 2 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 3 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 4 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 5 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 6 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 7 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 8 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 9 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 10 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 11 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 12 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 13 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 14 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 15 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 16 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 17 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 18 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 19 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 20 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 21 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 22 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 23 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 24 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 25 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 26 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 27 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 28 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 29 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 30 تیر 1400 روزنامه مردم سالاری 31 تیر 1400 
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۱    
براساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته، 199 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 86 هزار و 791 نفر رسید.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۶    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه شنبه، 22 تیرماه) در بازار تهران با کاهش 70 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم 10 میلیون و 600 هزار تومان رسید.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۴    
نخستین نمونه آزمایشی تارای برقی، با حضور معاون علمی و فناروری ریاست جمهوری رونمایی شد
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۱:۵۶    
استاندار کردستان در راستای اجرایی شدن بخشنامە هیات وزیران ساعت جدید شروع و خاتمە کار ادارات، سازمان های دولتی، بانک ها و سایر نهادهای عمومی در استان کردستان را ابلاغ کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۱:۲۶    
گردان های سید الشهدای عراق امروز (شنبه) فاش کرد که میانجی گری هایی از سوی طرف های مختلف برای متوقف کردن تنش نظامی علیه نیروهای آمریکایی مستقر در این کشور آغاز شده اند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۰:۴۶    
باشگاه پیکان به خاطر اظهارات مدیرعامل باشگاه سایپا از او به کمیته اخلاق شکایت کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۰:۱۶    
رییس پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران از تاسیس دادوری در پردیس دانشکده های فنی این دانشگاه خبر داد و گفت:تاسیس این دفتر گامی مهم در بهبود بهداشت روانی دانشجویان، استادان و کارکنان است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۱    
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه مربوط به اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از زلزله در استان بوشهر را ابلاغ کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از صدور دستور توقف فرایند مزایده های اخیر معادن استان اصفهان خبر داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۱    
یک خلبان انگلیسی با طی مسیری شعار تیم ملی فوتبال کشورش را روی رادار ثبت کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۱    
طبق اعلام مسئولان گمرک ایران که مرز ماهیرود در خراسان جنوبی از صبح امروز بازگشایی شد، اما تبادل کالا به کندی انجام می شود.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۹    
در تمام مطب های دندانپزشکی از دستگاهی نسبتا بزرگ به نام یونیت دندانپزشکی استفاده می شود. می توان گفت این دستگاه از مهمترین و حیاتی ترین تجهیزات دندانپزشکی می باشد که در خرید آن باید دقت زیادی نمایید ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۰    
6 تیرانداز المپیکی ایران 26 تیر عازم توکیو می شوند که ترکیب آنها در بازی های المپیک توکیو به تفکیک ماده های مختلف اعلام شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۴    
رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از دستگیری پنج نفر از متخلفان حرفه ای و سابقه دار در شهرستان های کاشان و نطنز خبر داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۱    
ساعات کاری فعالیت تمامی مراکز خدماتی معاینه فنی خودروهای شهر تهران به علت کمبود برق تغییر پیدا کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۹    
یک اثر هنری که توسط نئاندرتال ها خلق شده است در یکی از غارهای آلمان کشف شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۱    
جدول تغییرات نرخ سود بین بانکی نشان می دهد که نرخ سود در این بازار از 19.76 درصد در اردیبهشت ماه امسال به 17.95 درصد در تیرماه کاهش یافته است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۲    
خشکسالی در بسیاری از مناطق کشور مشکل ساز شده است. پیش از این شماری از اندیشمندان در مورد بروز خشکسالی هشدار داده و خواستار تنظیم زندگی شهری و روستایی کشور متناسب با شرابط خاص آب و هوایی و اقلیم کم ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۱    
وزیر ارتباطات از فعالیت مهاجمان سایبری در حمله به درگاه مدیریتی سرورهای HP خبر داد که پیش از این در اردیبهشت 97 هم اتفاق افتاده بود.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۶    
* دومین مطالبه از رئیس جمهور منتخب، تشکیل کابینه ای فراجناحی است چراکه اعتقاد داریم تعیین اعضای کابینه از افرادی که سهم خواهی می کنند یا صرفاً متعلق به جناح خاصی هستند ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۸    
محمدحسین مهدویان، کارگردان زخم کاری با انتقاد صریح از رویه سازمان زیرمجموعه صداوسیما ساترا درخصوص سانسورهای اعمال شده بر این مجموعه، تاکید کرد که در صورت ادامه این روند، از انتشار این سریال معذور است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۷    
وزرای دارایی آمریکا و کره جنوبی توافق کردند درخصوص دارایی های مسدود شده ایران در سئول با یکدیگر همکاری کنند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۸    
مقامات هائیتی اعلام کردند در پرونده ترور رییس جمهور، 26 مظنون شناسایی و 17 نفر دستگیر شده اند. هنوز مشخص نیست که چه کسی و با چه انگیزه ای ترور جووینل مویز، رئیس جمهور هائیتی را سازماندهی کرده است. ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۷    
هیات داوران متشکل از فرهاد فزونی، مهدی آشنا، مصطفا مرادیان، سینا ییلاق بیگی و کیارش مصیبی اسامی کاندیداها را اعلام کردند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۰    
باشگاه النصر عربستان، کشور قطر را به عنوان میزبان دیدار برابر تراکتور سازی اعلام کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۶    
بازار سرمایه هفته جدید را با روندی نزولی آغاز کرد، به طوری که شاخص کل بورس بیش از 11 هزار واحد کاهش یافت.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۱    
مدیرعامل بنیاد 15خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام از آغاز اجرای طرح "مثبت3" به منظور حمایت و تشویق خانواده ها به فرزندآوری به صورت آزمایشی از استان قم خبر داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۴    
عضو سندیکای تولیدکنندگان برق گفت: احتمال بلک اوت یا خارج شدن شبکه برق از مدار همیشه وجود دارد اما در حال حاضر این احتمال بیشتر است چرا که شبکه در حالت ضربه پذیر قرار دارد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از نشت بنزین در جایگاه سوخت در بزرگراه همت خبر داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۳    
یک کارشناس مسائل شهری گفت: به دلیل افت سطح آب های زیرزمینی تهران بستر جغرافیایی این شهر 36 سانتی متر در سال فرو می نشیند ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۹    
سخنگوی ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه ویروس کرونا دلتا در کل کشور در حال چرخ است، از آغاز تزریق واکسن کرونا به افراد 68 سال به بالا از روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۲    
وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در برخی مناطق استان تهران و تداوم کیفیت هوای ناسالم برای گروه های حساس در پایتخت طی امروز (19 تیرماه) پیش بینی می شود.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۷    
رییس جمهوری گفت: متاسفانه ویروس هندی به استان های جنوبی و شرقی اکتفا نکرد و وارد عمق کشور شده است، البته ورود آن به استان ها متفاوت است و در مجموع شرایط ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۳    
موسسه آکسفام در گزارشی اعلام کرد که گرسنگی در هر دقیقه جان 11 نفر را در جهان می گیرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۱    
توافق اولیه مدیران شهری منطقه9 با مدیران وزارت دفاع در خصوص الحاق اراضی پادگان جی به بافت شهری انجام شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۸    
شرکت پارس خودرو به عنوان با کیفیت ترین خودروساز کشور با تدوین برنامه استراتژیک در ایجاد فرآیندهای کیفی، توسعه نگرش سیستمی و توجه به بهبود مستمر ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به ابلاغ وزارت کشور از تغییر ساعات کار ادارات استان تهران به 7 صبح تا 13 خبر داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۱    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یکصد وبیست و پنجمین مرحله یارانه نقدی مربوط به تیرماه ساعت 24 روز یکشنبه (20 تیر) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۸    
سخنگوی صنعت برق با اشاره به حادثه ای که هفته پیش در پست تهران پارس رخ داد، احتمال خرابکاری را در این پست رد کرد و گفت: تاکنون هیچ گزارشی در این خصوص وجود نداشته است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: کرونای دلتا قدرت شیوع بالایی دارد به همین دلیل از مردم درخواست می شود برای حفظ جان خود و عزیزانشان هم که شده توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۰    
بینی یکی از مهم ترین اعضای صورت است که زیبایی آن می تواند بر چهره افراد بسیار تاثیرگذار باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد سعی می کنند با انواع جراحی های زیبایی بینی و برطرف کردن مشکلاتی مانند عدم ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۰    
گروه صنعتی ایران خودرو پنج محصول خود را با موعد تحویل حداکثر یک ساله از فردا به مدت سه روز عرضه می کند
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۳    
انستیتو فینلای کوبا و انستیتو پاستور ایران بیانیه مشترکی را در زمینه همکاری هایشان در زمینه واکسن سازی و در عین حال ساخت واکسن کرونای تولید مشترک ایران و کوبا منتشر کردند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۱    
دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی کشور از آغاز ثبت نام این آزمون از امروز (شنبه 19 تیر ماه) خبر داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۴    
امروزه به دلیل وجود دغدغه های روزمره بسیاری که افراد دارند، تنظیم زمان و برنامه ریزی اهمیت بسیاری دارد. از این رو داشتن یک ساعت شخصی برای اطلاع دقیق از زمان جزو ضروریات محسوب می شود.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۰    
مسئولان گمرک ایران از ورود محموله 500 هزار دوزی واکسن کرونا خبر دادند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۴    
با وجود وخیم تر و قرمزتر شدن وضعیت شیوع کرونا در شهرهای مختلف، سفرهای مردم در هفته گذشته هم افزایش یافت و متوسط تردد روزانه در محورهای مواصلاتی مختلف به بیش از یک میلیون 800 هزار وسیله نقلیه رسید و ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۷    
شرکت توزیع نیروی برق استان تهران برنامه زمانبندی احتمالی اعمال خاموشی در شبکه توزیع برق شهرستان های این استان را در 19 تیر منتشر کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۴    
حساب اینستاگرام فریدون شهبازیان _ آهنگساز و رهبر ارکستر _ که توسط دختر او شیوا شهبازیان اداره می شود، از بستری شدن این هنرمند در بیمارستان خبر داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۲    
ساعت 12:52 دقیقه نیمه شب شی ناشناسی در محدوده پارک ملت تهران منفجر شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۳    
نتایج یک مطالعه نشان داده است که مواد واکسن های کرونا وارد شیر مادر نمی شود.