سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۰۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

وزارت راه و شهرسازی (mrud.ir)

  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۱   + ۱۱ سایت دیگر  
سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان آغاز عملیات اجرایی 13 هزار واحد مسکونی در اشتهارد از افتتاح 1800 واحد مسکونی باقیمانده مهر پردیس و مهستان در هفته دولت خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۱   + ۲۱ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تکمیل مسکن مهر در دولت سیزدهم به 137 هزار واحد رسید، از تامین منابع مالی 35 همتی از طریق مولدسازی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۱   + ۲۱ سایت دیگر  
وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم تکمیل 250 هزار واحد باقیمانده مسکن مهر را متعهد شده است که تاکنون بیش از 131 هزار واحد آن تکمیل وتحویل شده و 118 هزار واحد نیز در مراحل تکمیل و فروش اقساطی قرار ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۱   + ۵۲ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی از تعیین و ابلاغ سقف اجاره بها در نیمه خرداد خبر دهد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۱   + ۱ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های مسکن، پروژه های زیربنایی و روبنایی شهر جدید مهستان وارد استان البرز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۱   + ۱۶ سایت دیگر  
معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی از تأمین 6200 دستگاه اتوبوس و استفاده حداکثری از ظرفیت راه آهن برای جابه جایی زائرین در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۱   + ۲۳ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برنامه ریزی شده تا در سال جاری نیز از ظرفیت های بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بنادر با رویکرد ارتقای تولید، رونق اشتغال ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۱   + ۸ سایت دیگر  
با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید 6 هزار و 447 واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۱   + ۴ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: بهره برداری از راه آهن یزد – اقلید، ضمن ورود 4 میلیون تن بار به شبکه ریلی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۱   + ۸ سایت دیگر  
مدیرعامل "هما" گفت: از امروز هفتم خرداد ماه روزانه از 6 استان کشور پرواز حج انجام می دهیم که به طور متوسط بیش از 2 هزار زائر منتقل می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: طی سال های 1400 تا 1402 برای بالغ بر 60624 واحد مسکونی در قالب 8958 پروانه ساختمانی در مساحتی حدود 5810 هکتار از بافت های ناکارآمد شهری استان صادر شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۲   + ۱۱ سایت دیگر  
بررسی عملکرد وزارت راه و شهرسازی در هزار روز خدمت دولت سیزدهم، از الحاق 92 فروند انواع هواپیما و بالگرد به ناوگان هوایی تا توسعه فرودگاهی با ساخت ترمینال های جدید و نصب سیستم های کمک ناوبری حکایت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۹:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه گفت: نشست بررسی مشکلات اجرای الزامات کنوانسیون کار دریایی (MLC) با حضور نمایندگان اداره کل امور دریانوردان و سازمان های تخصصی بین المللی در محل مدیریت بنادر و دریانوردی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۸:۴۲   + ۹ سایت دیگر  
مهمترین اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در بخش دریایی و ارتقای ایمنی و امنیت دریایی طی سال 1402، همچون اصلاح و ابلاغ دستورالعمل حداقل خدمه شناورها ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۸:۴۲   + ۳۹ سایت دیگر  
مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد تسهیلاتی نهضت ملی مسکن 362 هزار واحد به میزان 167 هزار میلیاردتومان توسط بانک مسکن خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۸:۴۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین زمین نهضت ملی مسکن در زنجان و سیستان و بلوچستان به میزان یک هزار و 602 هکتار خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۸:۴۲   + ۶ سایت دیگر  
سرپرست اداره کل امور دریایی تصریح کرد: برخی کشورها در اجلاس کمیته ایمنی دریانوردی در سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) از جمله آمریکا ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
یک قطار باری از خط در بلاک رازی-میلادی در استان آذربایجان غربی به علت ریزش کوه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
عضو هیات مدیره بانک مسکن از تقسیط پنج ساله تسهیلات 150 میلیون تومانی بافت های فرسوده برای ساکنان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۲   + ۳۴ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از خط ریلی یزد-اقلید، زمان مسیر ریلی شیراز به مشهد 4 ساعت کاهش پیدا می کند و این کاهش اثرات مهمی در صرفه جویی انرژی و زمان و همچنین افزایش سرعت حمل بار و مسافر ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی از حرکت اولین قطار مسافری در مسیر ریلی یزد-اقلید طی 2 روز آینده خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۲   + ۱۲ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به استان یزد، پس از بهره برداری نهایی از پروژه راه آهن یزد-اقلید، ایستگاه راه آهن مهریز را افتتاح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
نوسازی بافت های فرسوده به عنوان یکی از رویکردهای دولت سیزدهم در بخش مسکن به رقم 277 هزار و 605 واحد رسیده است که به گواه آمار این میزان نوسازی نسبت به برنامه ابلاغی تحقق 75 درصدی داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
رییس بخش زلزله و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از اتمام مراحل فنی تعیین گسل های شهر خوی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
هم زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد، 4 هزار و 157 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح و تحویل متقاضیان شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۲   + ۱۲ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که استان یزد یکی از استان های پیشتاز در زمینه مسکن است، گفت: تعداد واحدهایی که عملیات اجرایی آن در استان یزد آغاز شده از برنامه های تعیین شده بیشتر است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات جهادی دولت سیزدهم در حوزه مسکن، گفت: آثار اقدامات دولت سیزدهم در حوزه مسکن به مرور آشکار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۲   + ۱۷ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع 328 مورد تعرض فوری به زمین های دولتی به مساحت 178 هکتار در اردیبهشت سال جاری توسط یگان حفاظت آن سازمان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل راه آهن هرمزگان در دیداری با نمایندگان شرکت های روسی به بررسی موارد تاثیرگذار در توسعه همکاری های مشترک بین راه آهن ایران و روسیه پرداخت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۲   + ۱۰۳ سایت دیگر  
رئیس کل بانک مرکزی از کاهش تورم نقطه به نقطه میانگین قیمت مسکن در تهران طی اردیبهشت ماه و کنترل نسبی رشد قیمت مسکن در کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۲   + ۳۶ سایت دیگر  
مدیرعامل بانک مسکن در همایش گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: اگر بخواهیم در مسیر نورانی شهدا اقدامی انجام دهیم باید در جهت تحقق مهمترین دغدغه رییس جمهور شهید با همت و تلاشی بیش از گذشته بکوشیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از بهره برداری نهایی از راه آهن اقلید – یزد و همچنین افتتاح 4 هزار و 157 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن هم زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۲   + ۲۵ سایت دیگر  
بررسی عملکرد وزارت راه و شهرسازی در هزار روز از فعالیت دولت مردمی سیزدهم از احداث، تکمیل و بهره برداری بیش از 2 هزار و 500 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی حکایت دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۲   + ۱۹ سایت دیگر  
رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرهای جدید پرند و پردیس جزئیات برگزاری آئین واگذاری زمین و افتتاح پروژه های نهضت ملی مسکن در یک ماه آینده را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۲   + ۵ سایت دیگر  
سرپرست ریاست جمهوری اسلامی ایران از زحمات و تلاش های مجاهدانه و دلسوزانه کارکنان خدوم صنعت هوایی کشور به ویژه در اجرای مراسم ورود و خروج سران کشورهای شرکت کننده در مراسم گرامیداشت رییس جمهور شهید و ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی در راستای بهره برداری از پروژه های حوزه راه و شهرسازی در استان یزد، صبح امروز یکشنبه 6 خردادماه وارد این استان شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۲   + ۲۲ سایت دیگر  
طرح راه آهن یزد - اقلید که از مهم ترین طرح های ریلی کشور به عنوان حلقه اتصال کریدور ریلی شمال به جنوب محسوب می شود، فردا 6 خرداد با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری نهایی می رسد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۲   + ۱۰۰ سایت دیگر  
در هفدهمین جلسه شورای عالی مسکن با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی مسکن مقرر شد تا موضوع تخصیص تسهیلات ارزان قیمت در نوسازی بافت های فرسوده مشابه تسهیلات نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
بر اساس گزارش ارایه شده توسط وزیر راه و شهرسازی در هفدهمین جلسه شورای عالی مسکن فرآیند ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان اردیبهشت سال جاری از 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکونی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۸   + ۴ سایت دیگر  
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تعمیر و نگهداری هواپیما از تلاش تمامی دست اندرکاران این حوزه تشکر و قدردانی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۸   + ۲۱ سایت دیگر  
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکنون بیش از 801 هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط آن بنیاد در روستاها و شهرها وارد فاز عملیاتی شده است از تکمیل و تحویل بیش از 297 هزار واحد از این واحدها به ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۹   + ۳ سایت دیگر  
مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به نمایندگی از وزیر راه و شهرسازی در مراسم شهیدان راه خدمت استان آذربایجان شرقی شرکت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۹   + ۷۹ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی گفت: 60 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در سه استان تهران، یزد و سیستان و بلوچستان در هفته جاری به بهره برداری می رسد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۹   + ۳۴ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از ابلاغ ویرایش پنجم مبحث 17 مقررات ملی ساختمان با عنوان سامانه گاز طبیعی در ساختمان توسط وزیر راه و شهرسازی به وزیر کشور خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۹   + ۱۹ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران عنوان کرد: شهید رئیسی با خدا معامله کرده و خودش را وقف خدمت به مردم کرده بود ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۹   + ۴ سایت دیگر  
پیکر شهید ابراهیم رئیسی در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) به خاک سپرده شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۹   + ۷ سایت دیگر  
مقامات 6 کشور خارجی با ضمن سفر به ایران برای شرکت در مراسم یادبود شهدای خدمت، با رهبر انقلاب دیدار و مرتب تاسف و تسلیت خود را ابراز کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۸:۱۹   + ۴ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه شهید رییسی در بخش مسکن کار شجاعانه ای را پایه گذاری کرد؛ رشد ترانزیت و سایر عملیات عمرانی را مرهون پیگیری ها و سیاست های رییس جمهور شهید برشمرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۸:۵۰   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیر روابط عمومی فرودگاه های استان خراسان رضوی از مسافران خواست فردا (3 خردادماه) جهت عزیمت به فرودگاه مشهد حتی الامکان از قطار شهری یا مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۸:۴۹   + ۳۳ سایت دیگر  
معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از هماهنگی برای تأمین ناوگان موردنیاز جابه جایی عزاداران در مراسم تشییع و خاک سپاری رئیس جمهور فقید و شهدای همراه در ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۸:۱۹   + ۴ سایت دیگر  
بخش حمل ونقل کشور آمادگی کامل را برای خدمت رسانی شایسته به مشارکت کنندگان در مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدای خدمت دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۸:۱۹   + ۱۲۴ سایت دیگر  
نخستین جلسه هیأت دولت به ریاست سرپرست ریاست جمهور برگزار و چند پیشنهاد در خصوص تسهیل امور گمرکی در پایگاه های مرزی، حریم راه ها و موافقتنامه های همکاری های خارجی پس از بحث و بررسی تصویب شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۹   + ۳۴ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسمات تشییع پیکر شهدای خدمت گفت: کشور در این سانحه تلخ، ظرفیت بزرگی را از دست داد اما نمی گذاریم خللی در وظایف دولت ایجاد شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۹   + ۱۴ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم تشییع شهدای خدمت گفت: مردم با حضور پر شور خود نشان دادند که خادم خود را می شناسند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۹   + ۲۱ سایت دیگر  
نخست وزیر سوریه و هیات همراه که به منظور شرکت در مراسم یادبود شهدای خدمت وارد ایران شده است، در فرودگاه مهرآباد با وزیر راه و شهرسازی دیدار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۹   + ۳۴ سایت دیگر  
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران بر پیکر رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت نماز اقامه کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۹   + ۵۸ سایت دیگر  
پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری و همراهان شهیدش، وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۲   + ۸ سایت دیگر  
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور در پیامی شهادت رئیس جمهوری و هیئت همراه در حین خدمت به مردم را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۱   + ۴ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور عزیز کشورمان به همراه هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد در ورزقان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۱   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور عزیز کشورمان به همراه هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد در ورزقان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
مهدی ساسانی مدیر سامانه خودنویس
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۲   + ۶ سایت دیگر  
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در پیامی ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهان وی گفت: با قلبی آکنده از غم، شهادت جانسوز خادم الرضا (ع)، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۲   + ۲۰ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی شهادت، رییس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۲   + ۲۴ سایت دیگر  
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان وی را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۳   + ۴۹ سایت دیگر  
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما در پیامی به مناسبت شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران آورده است؛ خادم الرضا، آیت الله ابراهیم رئیسی، از روسای جمهور محبوب ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۲   + ۲۳۲ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۲   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی ضایعه شهادت رئیس جمهوری و هیات همراه را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۲   + ۲۶ سایت دیگر  
در پی سانحه هوایی وسقوط بالگرد در آذربایجان شرقی که منجر به شهادت رییس جمهوری فقید و جمعی از همراهان وی شد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان آن مقام و هیات همراه را در حادثه بالگرد که روز گذشته 30 اردیبهشت ماه در استان آذربایجان شرقی رخ داد، تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۳   + ۲ سایت دیگر  
مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی، شهادت رئیس جمهور (خادم الرضا ) و هیات همراه را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۳   + ۷ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی و تعدادی از اعضای هیات دولت برای تسلیت شهادت استاندار آذربایجان شرقی به همراه رئیس جمهور و دیگر همراهان، در استانداری حضور یافتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۳   + ۲۳ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی اندوه خود را از شهادت سید ابراهیم رئیسی ابراز کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۲   + ۳۶ سایت دیگر  
مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد 361 هزار و 290 واحد نهضت ملی در قالب 50 هزار و 514 پروژه به مبلغ یک میلیون و 656 هزار و 312 میلیارد ریال و پرداخت 54 درصد از تعهدات این بانک تا بیست و ششم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: با هم افزایی اجزای اکوسیستم صنعت ساختمان تلاش خواهد شد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۲   + ۵۰ سایت دیگر  
رئیس جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در اثر سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم در سفر به استان آذربایجان شرقی دعوت حق را لبیک گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
یک دستگاه بالابر 32 متری اسکای لیفت پس از 4 سال خارج از سرویسی با اتکا به توانمندی متخصصان و شرکت دانش بنیان داخلی تحت تعمیرات اساسی قرار گرفت و به چرخه بهره برداری بازگشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۳   + ۲۱۳ سایت دیگر  
هیأت دولت در بیانیه خود به مناسبت شهادت رئیس جمهوری اعلام کرد؛ مسیر پر افتخار و خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۳   + ۱۷ سایت دیگر  
رئیس جمهور در جریان بازدید از بندر نوشهر با اشاره به توسعه تجارت کشور به ویژه با همسایگان، دستوراتی در جهت تقویت زیرساخت ها و توسعه این بندر صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۲   + ۸ سایت دیگر  
رئیس جمهوری آذربایجان تصریح کرد: کریدور شمال-جنوب با توسعه زیرساخت های ریلی ایران به حیاتی ترین رگ حمل ونقلی جهان تبدیل می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۲   + ۶۸ سایت دیگر  
رئیس جمهوری از بخش هایی از پروژه در حال اجرای کریدور ترانزیتی جاده ای و ریلی ارس در نقطه مرزی شمال غربی کشور بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۲   + ۹ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه 50 لکوموتیو متوقف برای احیا به مزایده گذاشته می شود، گفت: برای رفع کمبود در این زمینه از همه ظرفیت های دولتی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۳   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل مخابرات، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۲   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از وجود 3700 هکتار بافت فرسوده شهری در قم خبر داد و گفت: در حال حاضر 6400 واحد در بافت فرسوده در دست نوسازی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۲۳   + ۷ سایت دیگر  
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در جشن بزرگداشت دهه کرامت که در این سازمان برگزار شد تامین 46 هزار هکتار زمین در حریم و الحاق آن به محدوده شهرها را اقدامی بی سابقه خواند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۱۲   + ۳۷ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای مسکن این وزارتخانه با اشاره به مصوبه هیأت وزیران در خصوص تأمین فولاد و سیمان برای ساخت و سازهای مسکن حمایتی با نرخ مناسب، بنیاد مسکن را مکلف به خرید این موارد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۳   + ۴ سایت دیگر  
وزارت راه و شهرسازی با توجه به اقداماتی که در حوزه حمایت از جوانی جمعیت انجام داده، موفق به کسب جایزه ملی جوانی جمعیت در دور دوم این رویداد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی گفت: همکاری راه آهن با بخش خصوصی بیشتر از هر زمانی مورد تاکید است و توفیق صنعت راه آهن با همکاری بخش خصوصی ممکن می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۲   + ۱۸ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی از تامین 70 هزار میلیارد تومان برای زمین های واگذاری شده به متقاضیان طرح جوانی جمعیت خبر داد و گفت: یکی از بزرگترین مولدسازی های تاریخ کشور در زمینه جوانی جمعیت رقم خورده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۳   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل مخابرات، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی امروز 29 اردیبهشت با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن به همراه دیگر مسئولان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۳   + ۲۱ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی امروز 29 اردیبهشت، پس از مراسم افتتاحیه، از یازدهمین نمایشگاه حمل ونقل ریلی بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۳   + ۴ سایت دیگر  
در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی، به 5008 خانواده متقاضی طرح جوانی جمعیت در یزد زمین واگذار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی که به یزد سفر کرده است در ابتدای سفر خود، در جلسه شورای مسکن استان حضور یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۲   + ۱۱ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه منابع مالی راه آهن یزد- اقلید تامین شده است، از تکمیل و بهره برداری از این مسیر ریلی در همکاری راه آهن و شرکت ساخت حداکثر در 2 ماه آینده خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۲   + ۲۰ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت 2 میلیون و 600 هزار واحد در کشور از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون آغاز شده است، از آغاز فرایند احداث 6 شهرک مسکونی در استان یزد خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۳   + ۴ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی عصر روز جمعه 28 اردیبهشت به منظور برگزاری شورای مسکن استان و پنجمین مرحله واگذاری زمین رایگان به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده عازم یزد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی به 5008 خانوار مشمول طرح جوانی جمعیت در استان یزد، زمین واگذار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری در پیامی، درگذشت سه نفر از راهداران استان فارس را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی درگذشت 3 تن از راهداران حین خدمت را تسلیت گفت.
مشاهده نتایج بیشتر...