شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۹:۱۴Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

وزارت ورزش و جوانان (msy.gov.ir)

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 اسفند 1398 وزارت ورزش و جوانان 30 اسفند 1399 وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1400 وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1401 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1403 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1403 وزارت ورزش و جوانان 1 خرداد 1403 وزارت ورزش و جوانان 2 خرداد 1403 وزارت ورزش و جوانان 3 خرداد 1403 وزارت ورزش و جوانان 4 خرداد 1403 وزارت ورزش و جوانان 5 خرداد 1403 وزارت ورزش و جوانان 6 خرداد 1403 وزارت ورزش و جوانان 7 خرداد 1403 وزارت ورزش و جوانان 8 خرداد 1403 وزارت ورزش و جوانان 9 خرداد 1403 وزارت ورزش و جوانان 10 خرداد 1403 وزارت ورزش و جوانان 11 خرداد 1403 وزارت ورزش و جوانان 12 خرداد 1403 
  ۱ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی رسانه ای جام جوانی با حضور تاجیک مدیر کل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان در استان گلستان برگزار شد.
  ۳ ساعت پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
سخنگوی وزارت ورزش و جوانان درخصوص عدم دخالت این وزارت خانه در امور اجرایی فدراسیون های ورزشی تاکید کرد ...
  ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
امروز شنبه 12 خردادماه محندرضا پوریا طی سفری به استان سمنان با سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در راستای برگزاری مسابقات بین المللی جام فجر و سریز بدمینتون دیدار و گفت و گو کرد.
  ۶ ساعت پیش    
علی امیریان نایب قهرمانی غزال تیزپای سیستان و بلوچستان در پنجمین دوره رقابتهای دوومیدانی غرب آسیا/بصره انتخاب شد.
  ۶ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
مسابقات قهرمانی قوی ترین مردان باشگاه های استان خوزستان به میزبانی کلانشهر اهواز برگزار شد.
  ۶ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت : شهید آیت الله رئیسی خدمات و اقدامات خوبی را در طول مدت 3 سال ریاست جمهوری در ورزش کشور انجام داد که یکی از مهم ترین آن ها ...
  ۶ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
مسابقه بزرگ دوی همگانی زاهدان من ویژه بانوان بمناسبت گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر، با حضور بیش از 1000 دختر دوومیدانی کار ...
  ۶ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
با رای راعضای مجمع انتخابات، عباس رحیمی بعنوان رئیس هیات وزنه برداری مازندران انتخاب شد
  ۹ ساعت پیش    
مجمع انتخاباتی هیات روستایی،عشایری و بازی های بومی و محلی استان اردبیل برگزار و علی تقی زاده برای 4 سال دیگر رییس هیات روستایی، عشایری و بازی های بومی و محلی استان اردبیل شد.
  ۹ ساعت پیش    
مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: به زودی از بزرگترین شبکه فرهنگی کشور یعنی کمیته های فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی برای اولین بار در کشور رونمایی می کنیم.
  ۸ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
مسابقات کاپ آزاد دوچرخه سواری استقامت جاده پیشکسوتان کشور با معرفی نفرات برتر در اصفهان پایان یافت.
  ۸ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
رئیس کمیته ورزش و کمیته زنان انجمن علمی بازاریابی ایران گفت: قبل از اینکه به سراغ تولید برویم باید نیازسنجی بازار را حتما در نظر بگیریم ...
  ۹ ساعت پیش    
مراسم افتتاحیه مدرسه فوتبال ستارگان جنوب بوشهر با بیش 450 فوتبال آموز با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، مهدی بهرام زاده سرپرست معاونت امور ورزش وجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ...
  ۹ ساعت پیش    
بر اساس آراء مجمع انتخاباتی علی تقی زاده، تنها کاندیدای حاضر با کسب تمام آراء موجود برای چهار سال دیگر تصدی ریاست هیأت ورزش روستایی عشایری و بازی های بومی محلی استان اردبیل را عهده دار شد.
  ۹ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
سرپرست اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امیدوارم افتتاح این مجموعه فتح بابی شود تا ورزش را به صرف ورزش نگاه نکنیم و نکات ارزشی را نیز ارج بنهیم.
  ۸ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
طی حکمی از سوی یاسر جمالی مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر پیمان نوروزی زاده قشقایی بعنوان سر پرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بوشهر منصوب شد.
  ۸ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مرحله اول مسابقات اتومبیلرانی کشور با درخشش ورزشکاران اصفهانی همراه شد.
  ۹ ساعت پیش    
در جریان مجمع انتخابات هیات انجمنهای ورزشی،سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی کشور با قاسمیان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل دیدار کرد. ...
  ۹ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی،عشایری و بازیهای بومی _ محلی در مجمع انتخابات هیات استان اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت ارگانهای دولتی در توسعه،گسترش و احیای ورزش روستایی اجتناب ناپذیر است. ...
  ۹ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
محمد علی پهناور مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مجمع انتخابات هیات ورزش روستایی،عشایری نقش ورزش روستایی را در توریسم ورزشی مهم عنوان کرد..
  ۹ ساعت پیش    
دوره مدیریت اماکن آبی ویژه مدیران سراسر استان با همت هیات نجات غریق و غواصی و هیات شنا شیرجه و واترپلو استان آذربایجان شرقی در محل سالن اجتماعات صدرا با حضور 120 نفر از مدیران اماکن آبی برکزار گردید
  ۹ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: می توان از دل کمیته های فرهنگی چهره های برجسته بسیاری را پرورش داد که این اقدام در قیامت نیز پاداش بسیاری دارد.
  ۹ ساعت پیش   + ۲۰ سایت دیگر  
وزیر ورزش با حضور در پیست آکادمی ملی اسکیت آزادی از آخرین تحولات آن در زمینه بهسازی بازدید کرد.
  ۱۰ ساعت پیش    
محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، معاون فرماندار سامان و برخی از مسئولین شهرستانی از خانه کشتی شهرستان سامان بازدید کرد.
  ۹ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مهدی بشیرزاده داور شایسته کشتی جهت رقابت در بازی های المپیک فراخوانده شد.
  ۹ ساعت پیش    
دستگاه ها و پایگاه فعال اوقات فراغت استان آذربایجان شرقی در سال 1402 معرفی و از دستگاههای فعال اوقات فراغت و پایگاههای برگزیده تجلیل به عمل آمد.
  ۹ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
هیأت ورزش کارگری استان آذربایجان شرقی توانست با کسب 684 امتیاز رتبه اول ارزیابی عملکرد هیأت های استانی سراسر کشور را به خود اختصاص دهد.
  ۹ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
ثنا زارع ورزشکار استان آذربایجان شرقی به عضویت تیم ملی آبهای آرام جوانان کشور درآمد
  ۹ ساعت پیش    
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدار با رئیس فدراسیون روستایی گفت: جام صفوی بزرگترین پیوست فرهنگی برای ورزش به حساب می آید.
  ۹ ساعت پیش    
محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، از پروژه خیری چم زین شهرستان سامان بازدید کرد.
  ۹ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
6 هندبالیست کهگیلویه و بویراحمد به ششمین اردوی آمادگی تیم ملی جوانان پسر کشور دعوت شدند.
  ۹ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
دوره توانمندسازی مسئولین فرهنگی هیات های ورزشی کشور در اصفهان آغاز شد.
  ۹ ساعت پیش    
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در حوزه ورزش و جوانان موضوع هویت یکی از مهمترین شاخص هایی است که می تواند ذیل موضوع مسائل فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.
  ۹ ساعت پیش    
در راستای اهداف دولت و رفع مشکلات در سطح شهرستانها مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در بازدید از مراکز و پروژه های ورزشی و دیدار با هیأتهای ورزشی شهرستان نی ریز گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۲۰:۲۶   + ۱۳ سایت دیگر  
مرحله اول مسابقات اتومبیلرانی ریس جام خادم ایران، یادبود شهید خدمت سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان جمعه یازدهم خردادماه در پیست اتومبیلرانی آزادی تهران برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۱   + ۲۹ سایت دیگر  
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای 10 و 11 خردادماه در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۱   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان گفت: شبکه سازی سمن ها ابزاری برای توانمندشدن تخصصی، هم افزایی، اثر بخشی، اثرگذاری بیشتر در میدان و گسترش دامنه ارتباطات اجتماعی سمن هاست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۶   + ۷ سایت دیگر  
وزیر ورزش و جوانان گفت: کسب 8 سهمیه المپیک و پارالمپیک در رشته قایقرانی نشان دهنده این است که در این رشته ورزشی کار پایه ای صورت گرفت و من بابت این اتفاق تبریک می گویم و آرزوی موفقیت برای ورزشکاران ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۶   + ۷ سایت دیگر  
مدیر ورزشی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با تاکید بر اهمیت آمادگی ملی پوشان گفت: با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک تلاش شده است پیش از رقابت های پاریس ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۶   + ۱۰ سایت دیگر  
مسابقات غواصی قهرمانی جنوب شرق کشور با حضور مهدی حیدری رئیس فدراسیون در کرمان برگزار شد و با معرفی برترین های شرکت کننده به پایان رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۹:۳۶   + ۳۷ سایت دیگر  
تیم ملی موی تای ایران حضور در مسابقات جهانی 2024 در رده های سنی امید و بزرگسال را از دست داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۸:۴۶   + ۲۶ سایت دیگر  
مجمع انتخاباتی فدراسیون بیلیارد و اسنوکر غرب آسیا صبح امروز پنجشنبه 10 خرداد ماه در منامه پایتخت بحرین برگزار شد و هاشم اسکندری با رای قاطع اعضای مجمع مجددا به مدت چهار سال ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۸:۳۶   + ۳۰ سایت دیگر  
وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز در دنیای ورزش ، ورزشکار به عنوان قلب مجموعه محسوب می شود و ورزشکار زمانی می تواند خوب کار کند که باشگاه دارای ما پویا و فعال باشد
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۶   + ۲ سایت دیگر  
مراسم افتتاحیه اجلاس دبیران استانی شبکه تخصصی نشاط و اوقات فراغت تشکل ها و سمن های جوانان با حضور پارسانیا مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۹:۴۱   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از پیش بینی برگزاری جشنواره ورزشی برای اوقات فراغت و برنامه های هفته ازدواج در استان خبرداد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۹:۱۶   + ۱ سایت دیگر  
دوره خط مشی گذاری و ساماندهی امور جوانان استان آذربایجان غربی با حضور سینا کلهر معاون امور جوانان و مدیران وزارتی، برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۶   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از اجرای طرح "وصال شیرین" برای ارزان کردن خدمات ازدواج خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۶   + ۱ سایت دیگر  
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، حل مشکلات و تسهیل ازدواج جوانان را نیازمند توجه و ورود جدی همگان دانست و اظهار کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به همراه مدیران وزارتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی با خانواده شهید شاخص ورزش کشور شهید شبان دیدار و گفتگو کرد .
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۶   + ۱ سایت دیگر  
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در اولین برنامه خود در سفر به استان آذربایجان غربی از پروژه خانه جوان شهرستان ارومیه بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۶   + ۴ سایت دیگر  
به مناسبت فرارسیدن ارتحال بنیانگذار انقلاب، جامعه ورزش کشور به همراهی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و آیت الله سیدحسن خمینی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۶   + ۴ سایت دیگر  
نصرالله پریچهر سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی در مجمع انتخابات هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل گفت:رشته های انجمنهای ورزشی پتانسیل بالایی برای کسب مدالهای المپیکی و آسیایی دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۶    
در مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل،مهدی محمدیان برای 4 سال دیگر رییس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۶   + ۴ سایت دیگر  
محمد علی پهناور مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل گفت: آینده از آن رشته های جدید و جذاب فدراسیون انجمن های ورزشی است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۶    
ملی پوش پرش سه گام گلستانی به همراه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به کشور عراق سفر کرد .
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۶   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که بتوانیم مسابقات جام پرچم 2 را به گونه ای که شایسته بچه های روستایی و عشایری است برگزار کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۶   + ۷ سایت دیگر  
ناصر چاووشی به عنوان رییس هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان اصفهان انتخاب شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۱    
معاون وزیر ورزش و جوانان از معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تجلیل کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۳۱   + ۱۰ سایت دیگر  
امروز در محل فدراسیون دیداری میان مسئولان فدراسیون اسکیت ایران و عراق برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۶   + ۲۵ سایت دیگر  
وزیر ورزش و جوانان گفت: این انقلاب در سایه امام امت شکل گرفته است و الحمدالله با رهبری های مقام معظم رهبری این مسیر ادامه دارد و جامعه ورزش و جوانان بعنوان بخشی از جامعه در جریان های مختلف انقلاب ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۱    
کارگاه توجیهی مربیگری بدمینتون همراه با اهدای کارت مربیگری مربیان این رشته ورزشی در خراسان جنوبی برگزار شد .
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۶    
حسین بابوئی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی در مجمع انتخاباتی هیات ورزش دانش آموزی استان اردبیل گفت:قرابت و نزدیکی دو نهاد ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در روند توسعه و پیشرفت ورزش نقش اساسی دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۶    
نشست جدید هیات رییسه فدراسیون انجمنهای ورزشی بعد از ظهر روز سه شنبه 8 خرداد برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
با دستور مستقیم یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر 3 فروند قایق اسلالوم به ارزش 100 میلیون تومان به هیات قایقرانی شهرستان دیلم مستقر در شهر امام حسن اختصاص یافته است. ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در راستای سیاست های دولت مردمی و توجه به عدالت اجتماعی، با حضور در شهرستان میاندورود از اراضی بخش خصوصی که برای توسعه زیرساخت های ورزشی در نظر گرفته شده بازدید بعمل آورد
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۱    
یکصد و پنجاهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۱    
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ، از سه پاتوق ورزشی محله فرزان و موسی بن جعفر شهرستان بیرجند بازدید کرد .
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۱    
طرح یک ماهه استعدادیابی هیات شمشیربازی شهرستان نجف آباد ویژه دختران و پسران به پایان رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۱    
کارگاه آموزشی و علمی مسائل اجتماعی جوانان در تبریز برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۶   + ۱ سایت دیگر  
محمد علی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدار رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی با قاسمیان معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل گفت: استعداد یابی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۶    
سیدمهدی صدری گفت: ورزشکاران نابینایان و کم بینایان الگوی بسیار خوبی برای نوجوانان و جوانان ایرانی هستند که در این بین باید فرهنگ سازی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۶    
محمدرضا مظلومی گفت: با تلاش مسئولین و همت ورزشکاران، ورزش نابینایان و کم بینایان استان اصفهان جایگاه نخست کشور را از آن خود کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۶   + ۹ سایت دیگر  
پارادو ومیدانی کار گناوه ای هیات کم بینایان و نابینایان استان با کسب سهمیه پارالمپیک 2024 پاریس در مسابقات جهانی ژاپن با اسقبال استاندار بوشهر ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۶    
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان طی پیامی درخشش هاجر صفرزاده و علیرضا مختاری را در مسابقات پاراآسیایی تبریک گفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۲   + ۱۰ سایت دیگر  
ملی پوش تیم تکواندوی بانوان پس از دیدار با وزیر ورزش گفت: تمام تلاش خود را می کنم که با برنامه ریزی دقیق آمادگی ذهنی و جسمی خود را تا المپیک به صددرصد برسانم و تلاش می کنم با کسب نتایج مطلوب در ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۷   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش گفت: نهایی سازی دستورالعمل بهبود شرایط خانه های ورزش روستایی با نظر نهایی وزیر ورزش و جوانان صورت می گیرد و از همه ظرفیت های قانونی استفاده خواهیم کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۷   + ۴ سایت دیگر  
اردوی مرحله سوم آماده سازی ملی پوشان زیر 15 و 17 سال دختران جهت حضور در مسابقات آسیای میانه 2024 قزاقستان از 30 اردیبهشت ماه با حضور دو بازیکن از تهران و از امروز با حضور تمامی بازیکنان در کمپ تیم ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۷   + ۲۷ سایت دیگر  
وزیر ورزش و جوانان گفت: آیت الله رییسی دغدغه زیادی درخصوص قهرمانان داشتند. حضور ایشان در کمتر از 7 ماه در دو جلسه مراسم تجلیل نشان داد که دغدغه ورزشکاران را داشتند و بلافاصله دستور پرداخت پاداش ها را ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
مراسم بدرقه آتوسا گلشادنژاد مدال آور طلایی کاراته ایران در مسابقات آسیایی و پرمیر لیگ که مدتی قبل تحت حمایت دکتر علی قاسمی پیشکسوت هنرهای رزمی و مبارزه ای ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
نخستین جلسه کمیته اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی فدراسیون کاراته امروز سه شنبه با حضور سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۷   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان در نشست با دبیران شبکه های تخصصی سمن های استان کرمانشاه با بیان اینکه شناسایی و عضویت سمن های فعال در موضوعات مرتبط با شبکه های تخصصی اهمیت دارد تاکید کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۷   + ۱۳ سایت دیگر  
دومین نشست ستاد ملی سند آمایش سرزمینی ورزش کشور امروز با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در محل وزارتخانه برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۲   + ۱۹ سایت دیگر  
ندا شهسواری پس از انتخابش به عنوان پرچمدار کاروان المپیک 2024 پاریس: افتخار بزرگی در دوران ورزشی ام نصیبم شده است و پرچمداری در المپیک یکی از بهترین افتخارات و خاطرات ورزشی ام خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۷   + ۵ سایت دیگر  
مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان از همکاری نمایندگان یونیسف در ایران و وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
نشست علیرضا کلانتری مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با دکتر فارسی رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی برگزارشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۵:۲۲    
اداره کل ورزش و جوانان استان یزد درراستای اجرای ماده (5) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(2) املاک مازاد خود را از طریق مزایده به متقاضیان به فروش رساند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۲   + ۱۱ سایت دیگر  
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، کادر فنی تیم های ملی نوجوانان جهت حضور در رقابت های قهرمانی جهان انتخاب و معرفی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۷   + ۱ سایت دیگر  
تالار بین المللی مشاهیر والیبال، با انتشار تصویر تیم ملی #والیبال_نشسته مردان ایران در بازی های پارالمپیک 1988 سئول، در یادداشتی کوتاه به حضور هادی رضایی در ترکیب این تیم اشاره کرده است:
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
یازدهمین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در شهر بندرعباس با حضور نماینده وزارت ورزش وجوانان و معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۷    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه در مورد مسائل و مشکلات ورزشی بخش بهمن با شهردار مهردشت دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۷   + ۴ سایت دیگر  
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیام خود به هفتمین همایش بررسی مسائل اجتماعی جوانان با رویکرد جوانی جمعیت که به میزبانی تبریز در حال برگزاری است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۷   + ۵ سایت دیگر  
فنی ترین تکواندوکار آسیا گفت: ضمن هماهنگی با کادر فنی و اجرای برنامه هایم در فینال قهرمانی آسیا موفق به کسب نشان ارزشمند طلا شدم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت : بایستی گره های ذهنی جوانان باز شود و جوانان به سمت ازدواج بروند هدفی که مورد توجه رییس جمهور و استاندار فقید هم بود و تاکید ویژه ای بر این موضوع داشتند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۷   + ۱۴ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان و با اعلام فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران اعضای تیم ملی جهت شرکت در ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۷    
بمناسبت گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر ورزش زورخانه ای در زورخانه ساقی کوثر (ع) مهردشت برگزار گردید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۷   + ۲ سایت دیگر  
عملیات خاک ریزی جهت کشت چمن استادیوم ورزشی شهید پوراکبری آغاز گردید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۷    
ثبت نام از نامزدهای ریاست هیات ورزش دانش آموزی استان یزد از 12 خرداد ماه آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های وزارت ورزش و جوانان گفت: نباید از نقش موثر رییس جمهور در پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان غافل بود
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری بازی های آسیایی ناشنوایان در پایتخت گفت ...
مشاهده نتایج بیشتر...