دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 22 مهر 1400 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 اسفند 1398 وزارت ورزش و جوانان 30 اسفند 1399 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1400 وزارت ورزش و جوانان 1 اردیبهشت 1400 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 آبان 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 آذر 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1400 وزارت ورزش و جوانان 1 اسفند 1400 وزارت ورزش و جوانان 1 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 2 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 3 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 4 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 5 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 6 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 7 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 8 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 9 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 10 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 11 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 12 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 13 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 14 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 15 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 16 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 17 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 18 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 19 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 20 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 21 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 22 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 23 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 24 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 25 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 26 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 27 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 28 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 29 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1400 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۷    
دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گیلان اظهار داشت : پیگیری مسوولین استانی نهادهای مرتبط با حوزه جوانان در جهت تسهیل امر اشتغال و ازدواج جوانان ضرورت دارد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۷    
وزیر ورزش و جوانان در ادامه برنامه سفر یکروزه خود در تمرینات تیم بسکتبال لیگ برتری شیمیدر قم حضور یافت و با بازیکنان و کادرفنی تیم گفت و گو کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۷    
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به موفقیت بانوان ورزشکار قم با حفظ حجاب اسلامی گفت: ورزشکار نظام اسلامی با ورزشکار یک کشور سکولار باید متفاوت باشد و جایگاه معارف دینی و اخلاقی در بین ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۷    
آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: ورزش زنان در کشور نباید به نحوی باشد که موجب اختلاط با نامحرم باشد و وزارت ورزش و جوانان باید مراکز اختصاصی برای ورزش بانوان احداث کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۷    
سجاد پورحسینی از سوی فدراسیون تیراندازی کشور به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۶    
فینال دو نفره رقابت های تنیس زیر 18 سال پسران با معرفی تیم های برتر برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۸    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با عزم راسخ برنامه های توسعه ایی این وزارتخانه را به پیش خواهیم برد تاکید کرد: به دور از هر گونه تشریفات ، تمامی مسوولان در این دولت به صورت جهادی در خدمت مردم هستند
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۳    
سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نگاه ویژه دولت به جوانان تاکید کرد : باید جوانان کشورمان را در ابعاد مختلف آماده حضور در فعالیت های اجتماعی کنیم
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۸    
سرپرست معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت :استان قم، سرچشمه هویتی کشور است و این قابلیت وجود دارد برای اجرای طرح های این استان همه گونه حمایت را داشته باشیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۳    
وزیر ورزش و جوانان با مهم خواندن وضعیت زندگی و معیشت پیشکسوتان ورزشی گفت:مشکل همیشگی و تکراری حمایت از پیشکسوتان یکبار برای همیشه باید حل شود ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۳    
سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش وجوانان در بازدید از خانه جوان، سالن رزمی، باستانی و هتل ورزشکاران شهرکرد گفت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۳    
دکتر بنیامین شکوه فر و مرتضی آقا تهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای شهرکرد از مقام هندبالیست ملی پوش چهارمحال و بختیاری تجلیل کردند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۳    
سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش وجوانان در بازدید از 8 مکان ورزشی شهرستان لردگان گفت: متاسفانه کمبود شدید زیرساخت های ورزشی در این شهرستان احساس می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۴۸    
در مرحله نیمه نهایی رقابتهای زیر 13 سال دختران در کانتندر عمان، دقایقی قبل ستایش ایلوخانی در یک بازی سخت و نفسگیر با غلبه بر حریف ازبکستانی خود موفق به راهیابی به فینال مسابقات تنیس روی نیز شد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۰۸    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده که در قالب سفر استانی به فارس آمده در جمع بانوان ورزش کار گفت: در این سفر 30 میلیارد ریال به ورزش بانوان اختصاص داده شده است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۰۸    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نتایج درخشان ملی پوشان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو، افزود:وجود روحیه و مدیریت انقلابی در ورزش جانبازان و معلولین سبب شده تا عملکرد تیم های پارالمپیکی کشور همیشه ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۰۸    
رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از قهرمانان ورزشی، گفت: قهرمانی ورزشکاران در رقابت های جهانی نقش بسیار پررنگی در ارتقای نشاط جامعه دارد و ایجاد نشاط برای مردم با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۳    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: هویت سازی و شخصیت دادن به نسل جوان بعنوان یک مساله حیاتی باید توسط نهادهای مسئول مورد توجه باشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۸    
سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با تاکید بر توسعه زیر ساخت های ورزشی در حوزه ورزش همگانی بیان کرد :تلاش خواهیم کرد حوزه همگانی در سطح گسترده ای در کشور فعال شود
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۴    
دکتر سید حمید سجادی گفت : سند جامع تحول ورزش کشور تدوین شده و به زودی برای تصویب و ابلاغ در هیات دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۹    
وحید یامین پور گفت : پیگیری، رصد و ساماندهی امور جوانان، اقدامات فرهنگی و هویتی و ارتباط با سازمان های مردم نهاد سه ماموریت مهم حوزه معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۴    
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت :در دیدار با وزیر ورزش و جوانان در حرم مطهر، افزود: حضور ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۹    
آیت الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: ورزش زنان در کشور نباید به نحوی باشد که موجب اختلاط با نامحرم باشد و وزارت ورزش و جوانان باید مراکز اختصاصی برای ورزش بانوان احداث کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۴    
وزیر ورزش و جوانان با مهم خواندن ارتقا سطح سلامتی در کشور اظهار داشت:در دوره جدید تلاش می شود ورزش بانوان با حفظ ارزش ها و فرهنگ اسلامی مورد توجه بیشتری قرار بگیرد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۹    
وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه در دولت سیزدهم تلاش می شود مطالبه و چالش های جوانان از نظام وبخش های مختلف کشور به نحو شایسته ای پاسخ داده شود اظهار داشت:این وزارتخانه بستر لازم را برای کشف ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۹    
آیت الله نوری همدانی با تاکید بر لزوم همگانی شدن ورزش در بین مردم، ادامه داد: ورزش اگر مستمر و مداوم باشد سبب قدرت جسمانی انسان می شود و اگر استمرار در آن نباشد سبب خسارت می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۹    
غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهرکرد اولین برنامه سفر دکتر شکوه فر به استان چهارمحال وبختیاری
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۴    
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت : برنامه ریزی جهت حضور موفق و برگزاری رقابت های مختلف ورزش ی ، تقویت روحیه جوانمردی و توجه به اصل بنیان خانواده از برنامه های آتی این وزارتخانه است.