سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 11 آبان 1397 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 31 اردیبهشت 1397 افق نیوز 31 خرداد 1397 افق نیوز 31 تیر 1397 افق نیوز 31 مرداد 1397 افق نیوز 31 شهریور 1397 افق نیوز 30 مهر 1397 افق نیوز 30 آذر 1397 افق نیوز 1 دی 1397 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 آبان 1397 افق نیوز 2 آبان 1397 افق نیوز 3 آبان 1397 افق نیوز 4 آبان 1397 افق نیوز 5 آبان 1397 افق نیوز 6 آبان 1397 افق نیوز 7 آبان 1397 افق نیوز 8 آبان 1397 افق نیوز 9 آبان 1397 افق نیوز 10 آبان 1397 افق نیوز 11 آبان 1397 افق نیوز 12 آبان 1397 افق نیوز 13 آبان 1397 افق نیوز 14 آبان 1397 افق نیوز 15 آبان 1397 افق نیوز 16 آبان 1397 افق نیوز 17 آبان 1397 افق نیوز 18 آبان 1397 افق نیوز 19 آبان 1397 افق نیوز 20 آبان 1397 افق نیوز 21 آبان 1397 افق نیوز 22 آبان 1397 افق نیوز 23 آبان 1397 افق نیوز 24 آبان 1397 افق نیوز 25 آبان 1397 افق نیوز 26 آبان 1397 افق نیوز 27 آبان 1397 افق نیوز 28 آبان 1397 افق نیوز 29 آبان 1397 افق نیوز 30 آبان 1397 
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۶:۴۴    
دیدار کاشیما و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا صبح امروز به وقت تهران آغاز خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۴    
صففحه رسمی باشگاه آ اس رم ایتالیا در توییتر با انتشار پیامی جالب از تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا حمایت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۱:۴۱    
هافبک تیم تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا برای تماشای بازی برگشت تیم های پرسپولیس و کاشیما به ورزشگاه آزادی خواهد رفت یا خیر؟ گفت: دوست دارم به ورزشگاه بیایم اما می دانم که نمی توانم.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۱:۳۷    
کمیته فنی باشگاه استقلال یکی از پیشکسوتان این باشگاه را به عنوان دستیار وینفرد شفر انتخاب و معرفی خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۱:۳۳    
سرپرست باشگاه استقلال بعد از نشست هیات مدیره این باشگاه گفت: تا زمانی که من در استقلال هستم شفر هم خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۱    
مقارن شدن دیدار پرسپولیس تهران برابر کاشیما آنتلرز با اولین صبح کاری و تحصیلی مردم سراسر کشور ایران، جوی کاملا جالب را در تمامی ارگان ها و سازمان
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۷    
نمی دانم چرا از شفر حمایت می شود! این مسائل باید ریشه یابی شود. من نمی گویم که الان باید شفر را اخراج کنند، ولی به هرحال باید به این شرایط بحرانی استقلال رسیدگی شود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۴    
مشهد- امام جمعه مشهد گفت: وزرای جدید که از مجلس رای اعتماد گرفته اند باید برای شرایط خاص کشور و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن برنامه داشته باشند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۰    
منابع آگاه در وزارت خارجه ترکیه با تأکید بر اینکه تیم ترور خاشقجی پیشتر نیز اقدام مشابهی را به انجام داده بود، تصریح کرد: مقام سعودی که دستور قتل خاشقجی را داد، باید مشخص شود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۶    
پرسپولیس در حضور اندکی از تماشاگران خود در ورزشگاه کاشیما ساکر میهمان کاشیما آنتلرز است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۶    
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس روزهای پنجشنبه مطابق برنامه نظام آموزشی تعطیل است اما به معنای آن نیست که هیچ گونه فعالیتی برگزار نشود ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نیمی از جمعیت کشور در قالب ارائه کالا و یا واریز نقدی زیر پوشش سبد معیشتی و حمایتی دولت قرار می گیرند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۸    
سرمربی استقلال در اینستاگرام یاد منصور پورحیدری را زنده کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۸    
وکیل مدافع تعدادی از مالباختگان پرونده سکه ثامن ضمن تشریح آخرین وضعیت این پرونده، از شکایت مالباختگان از وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه طلا و جواهر تهران خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۴    
پس از یک ماه سکوت ، سرانجام فشار افکار عمومی و رسانه ها بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به واکنش درباره قتل جمال قاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستان وادار کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۰    
یک کارشناس مسائل تحریم با تکذیب ادعای قطع همکاری چین و روسیه در صورت حضور ایران در لیست سیاه FATF گفت ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۰    
پایگاه خبری یمنی در یادداشتی به بررسی اهداف پشت پرده آمریکا از دعوت به پایان جنگ علیه یمن پرداخت و این اقدام آمریکا را، حمایتی دیگر از ائتلاف سعودی و تلاش برای نجات آن از باتلاق یمن دانست.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۷    
من نمی گویم هر چه در فضای مجازی گفته می شود، نظام پاسخ بدهد اما گاهی در جایگاه نظام چنین نسبت هایی به مسئولان داده می شود که یا دروغ است و باید تکلیف دروغگو روشن شود و یا راست است که باید برخورد ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۰    
بالاخره نتایج ضعیف استقلال صدای اعضای هیئت مدیره این باشگاه را هم در آورد و قرار است فردا اعضای هیئت مدیره تشکیل جلسه بدهند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۴    
بیخود و بی جهت به هیچ باشگاهی جام نمی دهند
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۰    
واشنگتن فری بِیکن درگزارشی مدعی شد: آمریکا امتیازات مهمی را به ایران خواهد داد و تهران می تواند بر فشارهای تحریمی آتی واشنگتن علیه خود غلبه کند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۶    
اینکه امروز به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی با محوریت آمریکا متمرکز و تعیین شده است، به این دلیل است که آمریکا به عنوان مظهر تروریسم است و همواره و هرجایی که تروریست وجود دارد ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۳    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تیراندازی شب گذشته در محدوده نیروی هوایی به واسطه دستگیری یکی از مجرمان سابقه دار بوده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۹    
با این وضعیت فعلی این مردم و طرفداران استقلال هستند که ضرر می کنند، به وزیر ورزش و جوانان هشدار می دهم اگر شرایط اینگونه ادامه پیدا کند، دیگر سکوت نخواهم کرد. او بیش از اندازه از پرسپولیس حمایت می کند
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۴    
باشگاه کاشیما آنتلرز یکی از افسانه های تاریخ فوتبال را به عنوان فردی که جام قهرمانی را فردا در جایگاه مخصوص قرار می دهد، انتخاب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۰    
با توجه به قانون اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اصلاح بخشنامه به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی را در بخشنامه ای ابلاغ کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۲۳    
جمعی از فعالان سیاسی و دانشجویی کشور در نامه ای به شورای شهر تهران خواستار تجدیدنظر در ملاک های انتخاب شهردار تهران شده و نسبت به عواقب نامزد بودن عباس احمد آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی به عنوان ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۲۳    
آمریکا موافقت کرد به هشت کشور از جمله چین، ژاپن، هند و کره جنوبی اجازه دهد به خرید نفت ایران پس از اعمال تحریم ها در 5 نوامبر ادامه دهند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۶:۱۱    
ستاره تیم ملی کره به دلیل دروغکویی از حضور در بازی های ملی به طور مادام العمر محروم شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۶:۱۱    
باشوی کوچک به دلیل داشتن دل و جرات نسبت به دیگر بازیکنان پشت ضربه پنالتی ایستاد که بزرگترین غم فوتبالی او را تا به امروز در دلش نهاد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۶:۰۷    
علائم کمبود زینک در بدن برای همه افراد یکسان نیست، به همین خاطر عده کمی این علائم را خوب می شناسند. برای شناخت بیش تر علائم کمبود زینک این خبر را از دست ندهید.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۶:۰۴    
یک روزنامه عربی نوشت، قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد دولت سعودی، باعث تضعیف بی سابقه اردوگاه ضد قطری به رهبری عربستان سعودی شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۶:۰۴    
حاجی پور، کارآفرین جوانی است که از سال 82 وارد تولید شده ؛ وی کارمند وزارت راه بوده که استعفا داده به سمت تولید آمده است ...