جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۴May 2024 10
جستجوی پیشرفته

پول نیوز (poolnews.ir)

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 29 اسفند 1400 پول نیوز 29 اسفند 1401 پول نیوز 1 فروردین 1402 پول نیوز 1 فروردین 1403 پول نیوز 1 اردیبهشت 1403 پول نیوز 2 اردیبهشت 1403 پول نیوز 3 اردیبهشت 1403 پول نیوز 4 اردیبهشت 1403 پول نیوز 5 اردیبهشت 1403 پول نیوز 6 اردیبهشت 1403 پول نیوز 7 اردیبهشت 1403 پول نیوز 8 اردیبهشت 1403 پول نیوز 9 اردیبهشت 1403 پول نیوز 10 اردیبهشت 1403 پول نیوز 11 اردیبهشت 1403 پول نیوز 12 اردیبهشت 1403 پول نیوز 13 اردیبهشت 1403 پول نیوز 14 اردیبهشت 1403 پول نیوز 15 اردیبهشت 1403 پول نیوز 16 اردیبهشت 1403 پول نیوز 17 اردیبهشت 1403 پول نیوز 18 اردیبهشت 1403 پول نیوز 19 اردیبهشت 1403 پول نیوز 20 اردیبهشت 1403 پول نیوز 21 اردیبهشت 1403 
  ۳۲ دقیقه پیش   + ۴ سایت دیگر  
اگر از جمله کسانی هستید که از خالی شدن سریع باتری ساعت هوشمند خود رنج می برید، حتما اشتباهاتی در مورد استفاده از آن انجام می دهید.
  ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
دانشمندان دانشگاه کرنل آمریکا بر این باورند که گام بزرگی در راستای جستجوی موجودات فضایی برداشته اند.
  ۳ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: برنامه ریزی برای تزریق واکسن هپاتیت سی در وزارت بهداشت انجام شده است.
  ۴ ساعت پیش    
عضو فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تاثیر توجه به اقتصاد دانش بنیان برای تحقق شعار سال یعنی مشارکت مردم در جهش تولید پرداخت.
  ۵ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و وزیر علوم زیمبابوه، آیین افتتاحیه نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری اینوتکس 2024 با رونمایی از سه محصول فناورانه شرکت های پارک فناوری ...
  ۶ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
دبیر ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: سهم ایران در اقتصاد خلاق زیر یک درصد و کمتر از 4 میلیارد دلار است ...
  ۷ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: دو بازوی جوامع انسانی را شرکت های خلاق و دانش بنیان تشکیل داده اند.
  ۷ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
برای فعال کردن احراز هویت دومرحله ای گوگل، دیگر نیاز نیست که کاربران شماره تماس خود را وارد کنند.
  ۸ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
فیروزآبادی گفت: پارک های علم و فناوری بین ایران با 5 کشور ازبکستان، قزاقستان، تاجیکستان، روسیه و زیمبابوه در آینده نزدیک ایجاد خواهد شد.
  ۹ ساعت پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
دبیر نمایشگاه بین المللی اینوتکس از برگزاری المپیاد فناوری در مهرماه 1403 در حوزه های هوش مصنوعی، پهپادی، برنامه نویسی و رباتیک خبر داد.
  ۹ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
محققان راز درخشش های مرموز اطراف سیاهچاله را شناسایی کردند.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۲۲ سایت دیگر  
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هدفگذاری ما این است که تعداد سایت های نسل پنجم کشور امسال به بیش از 5 هزار سایت برسد.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: منابع انسانی وزارت بهداشت نیاز خود را برای جذب 75000 نفر اعلام کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۲   + ۷ سایت دیگر  
خنک نگه داشتن گوشی در تابستان برای جلوگیری از مشکلات شارژ کلیدی است، زیرا دلایل زیادی برای گرم شدن بیش از حد آن وجود دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۷   + ۵ سایت دیگر  
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: حرارت تلفن همراه موجب ناباروری در مردان می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۷   + ۴ سایت دیگر  
مشاور امور فنی و سیاستگذاری اداره کل فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: محموله روغن خام وارداتی برای انجام اقدامات قضائی توقیف شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۷   + ۲۲ سایت دیگر  
مدیرکل سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت گفت: شایع ترین بیماری بشر مربوط به پوسیدگی دندان است و 45 درصد از جمعیت جهان از پوسیدگی دندان رنج می برند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۷   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل آزمایشگاه مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: نظارت بر کیفیت محصولات غذایی تولیدشده در کارگاه ها و مشاغل خانگی توسط مسئولان فنی صورت می گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۷   + ۴۳ سایت دیگر  
قلب بین 60 تا 80 بار در دقیقه، خون را از طریق شریان ها پمپ می کند تا به تمام قسمت های بدن برسد و فشاری که بر دیواره رگ ها وارد می شود، فشار خون نام دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۷   + ۱۱ سایت دیگر  
پژوهش ها نشان می دهد که سیاره زهره سریع تر از آنچه قبلا تصور می شد، آب را از دست می دهد و این می تواند اطلاعاتی را درباره زیست پذیری اولیه سیاره ارائه کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
رییس جمعیت هلال احمر از ورود ناوگان امدادی جدید به کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۷   + ۲۸ سایت دیگر  
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در جلسه هیأت عمومی گفت: در این مقطع زمانی جهاد فی سبیل الله و حفظ این نظام الهی بر همه ما واجب است و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم عندالله مسئولیم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۷   + ۱۳ سایت دیگر  
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC - 2024) به میزبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۷   + ۲۰ سایت دیگر  
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از اقدامات فرهنگی و همراهی متروی پایتخت با سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۷   + ۳۸ سایت دیگر  
معاون فنی پلیس فتا فراجا اعلام کرد: عدم فعال سازی تنظیمات امنیتی عامل 80 درصد هک و دسترسی غیر مجاز مجرمان سایبری به حساب کاربری کاربران در شبکه اجتماعی و پیام رسان ها می باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۷   + ۱۷ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: قرار است تا با 2 شرکت عقاب و اسنا به مذاکره بپردازیم تا خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی را به شرکت های داخلی واگذار کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۷   + ۲۰ سایت دیگر  
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهاد هلال احمر یک نهاد کاملا به معنای واقعی مردمی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۷   + ۸ سایت دیگر  
رئیس ستاد انتخابات استان تهران از توزیع 16 هزار و 554 صندوق رأی در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۷   + ۹ سایت دیگر  
نیلوفر هوشمند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: مسئولیت پذیری مهمترین مولفه ای است که در بین جوانان برای فرزندآوری می بایست تقویت شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۷   + ۴۹ سایت دیگر  
دختر بچه 10 سال های که از نظر روحی و روانی شرایط نامناسبی داشت و گوشی او مملو از صحنه های قتل و خشن بوده، همبازی اش را در محله مسعودیه با ضربات چاقو به قتل رساند!
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۷   + ۳۶ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: 3 خط ویژه اتوبوس برای جا به جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب پیش بینی شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۱۷   + ۳ سایت دیگر  
همایش بزرگ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر با حضور جمعی از مسئولین، امدادگران و داوطلبان آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۷:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
سند تحول قضایی اتصال به درگاه ملی مجوز های کشور برای صدور مجوز فعالیت شغلی در قوه قضاییه، سازمان ها و دستگاه های تابعه، را در دستور کار قرار داده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۶:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
فرماندار تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود 13 هزار دستگاه تمام الکترونیک جهت اخذ رای بکار گیری می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۵:۰۲   + ۳۶ سایت دیگر  
رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 24 استان، از حضور 1020 امدادگر برای کمک رسانی به افراد آسیب دیده خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۴:۰۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری از هوشمندسازی تعیین نام ثبت شرکت ها و این موسسات خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۳:۰۲   + ۵۶ سایت دیگر  
رئیس قوه قضاییه گفت: قاضی ما علاوه بر تسلط و اشراف به مبانی و اصول کار نباید از مشورت کردن با صاحب نظران و اهل فن اجتناب کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۱:۰۲   + ۵ سایت دیگر  
وزیر نفت گفت: میزان استفاده از کارت سوخت شخصی برای سوخت گیری در جایگاه ها با فرهنگ سازی که انجام شده از 30 درصد به 76 درصد افزایش یافته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۲   + ۵ سایت دیگر  
مجری طرح کشت فراسرزمینی گفت: در برنامه هفتم 2 میلیون هکتار به سطح کشت فراسرزمینی در راستای تولید محصولات آب بر و تامین امنیت غذایی اضافه می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۲   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آمار سالانه 10 میلیون تن گندم مورد نیاز واحد های نانوایی است که با پرداخت یارانه نان، امکان کاهش وجود دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
معاون سازمان امور جنگل ها گفت: در سال نخست طرح کاشت یک میلیارد درخت، 150 میلیون اصله نهال کاشت شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۲   + ۸ سایت دیگر  
نایب رئیس اتحادیه باغداران گفت: با توجه به موجودی سیب درختی و پرتقال در سردخانه ها، تا یک ماه آینده حداقل 200 هزار تن سیب و پرتقال باید صادر شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۲   + ۵ سایت دیگر  
رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: روند الکترونیکی شدن مجوزهای کاغذی رو به افزایش است و تا به امروز بیش از 590 هزار مجوز کاغذی شناسه یکتا گرفته اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۲   + ۴ سایت دیگر  
مشاور وزیر راه وشهرسازی گفت: طبق اعلام وزیر راه و شهرسازی مبنی بر همکاری سکو های اینترنتی برای اتصال به سامانه خودنویس پیگیری برای اجرایی شدن این اقدام در دستور کار است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۲   + ۳۵ سایت دیگر  
سخنگوی شرکت راه آهن گفت: همزمان با افزایش تقاضا برای مشهد فروش فوق العاده بلیت قطار از ساعت 9 صبح فردا 19 اردیبهشت ماه آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۲   + ۱۷ سایت دیگر  
طبق اعلام وزارت راه وشهرسازی بیش از 322 هزار پروژه نهضت ملی مسکن تا به امروز موفق به دریافت تسهیلات 550 میلیون تومانی نهضت ملی مسکن شده و بیش از 34 هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی در این حوزه پرداخت شده ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۲   + ۲۴ سایت دیگر  
نسخه جدید اپلیکیشن دی جت (دی جت پرو) در دسترس مشتریان بانک دی قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۲   + ۲۸ سایت دیگر  
بیمه سرمد در کنار بانک صادرات ایران در بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور خواهدداشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۲   + ۲۰ سایت دیگر  
شرکت زامیاد با 4 محصول خود در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران در جزیره کیش حضور می یابد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۷   + ۶ سایت دیگر  
گروه فنرسازی زر سایپا با ارائه توانمندی های خود در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی توانست به دستاوردهای خوب و قابل قبولی دست پیدا کند و برای افزایش صادرات محصولات خود آماده شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۷   + ۵ سایت دیگر  
شرکت رادیاتور ایران در سال گذشته موفق شد 32 درصد از سهم صادرات قطعات و خدمات گروه خودروسازی سایپا را به ارزش 954051 دلار را به خود اختصاص دهد و رتبه نخست در بین شرکت های گروه را کسب کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۲   + ۳۱ سایت دیگر  
سرپرست بانک سینا از واحدهای مختلف معاونت فناوری اطلاعات و زیرساخت های فنی این بانک بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۷   + ۳۷ سایت دیگر  
سفیر ایران در بلاروس با بیان اینکه در نمایشگاه محصولات ایرانی که در بلاروس برگزار شد، مردم از محصولات گروه سایپا استقبال کردند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۷   + ۲۶ سایت دیگر  
معاون وزیر نفت گفت: زیرساخت های موجود و اسکله های منطقه ویژه پارسیان بستر مناسبی برای توسعه صنایع پتروشیمی و افزایش صادرات است
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۷    
شرکت به پرداخت ملت همواره کوشیده است تا تراکنش های بانکی را برای مردم با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا آسان و لذت بخش کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۷    
بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی همواره در تلاش بوده تا با توجه به شرایط اقتصادی کشور، مردم را در تامین نیازهای خود یاری کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۷   + ۳۸ سایت دیگر  
مشاور وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: با توجه به انزوای بخش معدن در جامعه، روابط عمومی ها از طریق رسانه ها می توانند در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه نقش آفرینی کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۷   + ۶ سایت دیگر  
️نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی️ تاکید داشت: انتخاب منطقه آزاد ارس به عنوان منطقه آزاد برتر بین مناطق آزاد کشور در سایه تلاش کارخانجات مستقر در منطقه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۷   + ۳۴ سایت دیگر  
معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد: با بسترسازی مناسب ایمیدرو؛ منطقه اقتصادی لامرد مستعد ایجاد پارک های شیمی معدنی و طرح های دانش بنیان است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۷   + ۴ سایت دیگر  
نخستین همایش منطقه ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه با ارائه 37 مقاله علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۱   + ۱ سایت دیگر  
شرکت به پرداخت ملت همواره کوشیده است تا تراکنش های بانکی را برای مردم با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا آسان و لذت بخش کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۳   + ۱۷ سایت دیگر  
33 درصد کل پرتفوی جذب شده بیمه میهن از سال 1387 تاکنون که شرکت تاسیس گردیده، در سال 1402 محقق شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۷   + ۱۸ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به ایجاد شهرک اقتصاد دانش بنیان با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در موضوعاتی چون تسهیل در تجارت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۶   + ۱ سایت دیگر  
قیمت دلار، یورو، پوند و سایر ارز ها را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت ها، نرخ واقعی فروش ارز توسط صرافان است و با قیمت های رسمی ارز سهمیه ای تفاوت دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۳   + ۲۳ سایت دیگر  
سرپرست بانک دی، در پیامی چهاردهمین سالروز تأسیس این بانک را تبریک گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۳   + ۳۰ سایت دیگر  
دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت بیش از 34 هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی این بانک به معرفی شدگان نهادهای حمایتی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون یک میلیون و 350 هزارتن گندم با ارزش 22.5 همت از گندمکاران خریداری شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۳   + ۵۶ سایت دیگر  
روشن قلب گفت: با توجه به اینکه صندوق های تضمین در قانون پیش بینی شده، راه اندازی این صندوق ها به انتشار اوراق بدهی گسترده تر در بازار سرمایه کمک خواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۸   + ۶ سایت دیگر  
مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: بنابر آمار سال گذشته 129 هزار تن گوشت گرم و منجمد وارد کشور شد که رقمی بالغ بر 771 میلیون دلار صرف واردات آن شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۸    
در ابتدای معاملات امروز 19 اردیبهشت، شاخص کل بورس 67 واحد کاهش یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
روزنامه های امروز به موضوعاتی نظیر گفتگوی تلویزیونی رئیس جمهور با مردم و آخرین تحولات حمله صهیونیست ها به رفح پرداخته اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۸   + ۵۳ سایت دیگر  
مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال 1402 صبح روز گذشته با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۸   + ۴ سایت دیگر  
معاون سازمان انرژی اتمی درباره دستاوردهای صنعت هسته ای توضیح داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۸   + ۱۸ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: مشترکان برق با کاهش هر کیلووات مصرف نسبت به سال قبل امتیاز و شانس بیشتری برای قرعه کشی خودرو خواهند داشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۷:۰۳   + ۳۰ سایت دیگر  
شرایط جدید فروش و پیش فروش 10 محصول سایپا برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۶:۰۳   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران درخصوص زلزله 7 ریشتری در تهران هشدار داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۵:۰۳   + ۳۳ سایت دیگر  
دیدار دوجانبه رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۴:۰۳   + ۵ سایت دیگر  
خبرگزاری فلسطینی سما گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی بخش فلسطینی گذرگاه رفح در نوار غزه را اشغال کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۳:۰۳   + ۳ سایت دیگر  
فریدون عباسی گفت: سرعت رشد پیشرفت در صنعت هسته ای باعث شده تا خودباوری ما تقویت شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۲:۰۳   + ۵۶ سایت دیگر  
افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تبرئه شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۳   + ۱ سایت دیگر  
امید حامدی فر و مهرداد رضایی بازیکنان استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۰:۰۳   + ۹۵ سایت دیگر  
رئیس قوه قضاییه با جمعی از فرهنگیان و معلمان نمونه سراسر کشور دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۳   + ۳۵ سایت دیگر  
جوان 22 ساله ای که مدعی است بعد از ترک کریستال، قرص های مخدردار مانند متادون مصرف می کند در جنایتی هولناک، فرد ناشناسی را در پاتوق اجاره ای به قتل رساند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۳   + ۲۵ سایت دیگر  
دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین امروز سه شنبه 18 اردیبهشت برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۳   + ۳۶ سایت دیگر  
در ماهِ کتاب گردی و کتاب خوانی، بلوبانک به عنوان یکی از پیشرو ترین نئوبانک های ایران از 16 تا 31 اردیبهشت، امکانی را برای والدین فراهم کرده است که با باز کردن حساب برای فرزندان شان در بلوجونیور ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۳   + ۵ سایت دیگر  
رئیس شعبه میدان آرژانتین بانک توسعه صادرات ایران از تکمیل و بهره برداری قریب الوقوع از پروژه ملی تولید ورق اسلب عریض در خرمشهر خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۳   + ۳۲ سایت دیگر  
سامانه ویترین شعبه در حاشیه دومین همایش سراسری بانک توسعه صادرات ایران با هدف رفع نیاز ضروری و دسترسی به داده های جامع و به روز توسط دکتر خانی مدیر عامل این بانک رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۳   + ۷ سایت دیگر  
معاون اداره کل امور نظارت بر تسهیلات و پیگیری مطالبات بانک توسعه صادرات ایران از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی طرح پتروشیمی گچساران خبرداد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۳   + ۵۴ سایت دیگر  
سرپرست بانک سینا گفت: جذب منابع و افزایش سهم بازار بانک سینا، در رأس برنامه های کاری این بانک است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۳   + ۳۸ سایت دیگر  
ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران، به عنوان بزرگ ترین گردهمایی بین المللی فعالان صنعت پخش، با حضور فعال بانک سامان در محل نمایشگاه بین المللی کیش برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۳   + ۱۷ سایت دیگر  
بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت های بدنی آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۳   + ۵۱ سایت دیگر  
هشتمین مرحله قرعه کشی سپرده بانکی ارزشمند (سبا) بانک پارسیان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار و 5 برنده یک میلیارد ریالی آن شناسایی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۳   + ۱۹ سایت دیگر  
به مناسبت چهاردهمین سالگرد تاسیس بانک دی، از روز سه شنبه 18 اردیبهشت الی دوشنبه 24 اردیبهشت ماه، موسوم به هفته فیروزه ای سرپرست و اعضای هیأت مدیره این بانک پاسخگوی سوالات مشتریان خواهند بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۳   + ۲۴ سایت دیگر  
نخستین کارگاه آموزشی بیمه های مهندسی و انرژی و قرارداد های اتکایی با حضور نمایندگان شرکت های بیمه ای کشورمان و همچنین دکتر بنیادی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۸   + ۳۲ سایت دیگر  
با افزایش سرمایه و جهش توانگری مالی، سرمایه بیمه میهن به رقم 104 میلیارد تومان رسید و این شرکت به عنوان یکی از شرکت های با توانگری سطح یک در بازار بیمه ای کشور تایید شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۸   + ۷ سایت دیگر  
خانه فرهنگ ایران در سال 1400 شکل گرفت تا اسناد 80 سال گذشته بیمه ایران به عنوان یک میراث جاودان در آن قرار بگیرد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۳   + ۲۰ سایت دیگر  
گزارش عملکرد برنامه احداث نیروگاه های جدید صنعت و معدن حاکی است؛ 1673 مگاوات برق صنایع و معادن با راهبری ایمیدرو تا پایان سال 1402به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۸   + ۲۲ سایت دیگر  
نشست صمیمی مدیرعامل بیمه ایران با اعضاء کانون بازنشستگان در ساختمان برزیل برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۳    
سخنگوی منطقه آزاد انزلی از تحقق 50 درصد بسته ها در سال گذشته خبر داد و گفت: برای سال جاری 35 بسته جدید تعریف کرده ایم که انتظار داریم سرمایه گذاران به سراغ آنها بیایند.
مشاهده نتایج بیشتر...