شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 18 تیر 1398 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 31 فروردین 1398 شفاف 31 اردیبهشت 1398 شفاف 31 خرداد 1398 شفاف 31 مرداد 1398 شفاف 31 شهریور 1398 شفاف 30 مهر 1398 شفاف 30 آبان 1398 شفاف 30 آذر 1398 شفاف 30 دی 1398 شفاف 30 بهمن 1398 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 1 تیر 1398 شفاف 2 تیر 1398 شفاف 3 تیر 1398 شفاف 4 تیر 1398 شفاف 5 تیر 1398 شفاف 6 تیر 1398 شفاف 7 تیر 1398 شفاف 8 تیر 1398 شفاف 9 تیر 1398 شفاف 10 تیر 1398 شفاف 11 تیر 1398 شفاف 12 تیر 1398 شفاف 13 تیر 1398 شفاف 14 تیر 1398 شفاف 15 تیر 1398 شفاف 16 تیر 1398 شفاف 17 تیر 1398 شفاف 18 تیر 1398 شفاف 19 تیر 1398 شفاف 20 تیر 1398 شفاف 21 تیر 1398 شفاف 22 تیر 1398 شفاف 23 تیر 1398 شفاف 24 تیر 1398 شفاف 25 تیر 1398 شفاف 26 تیر 1398 شفاف 27 تیر 1398 شفاف 28 تیر 1398 شفاف 29 تیر 1398 شفاف 30 تیر 1398 شفاف 31 تیر 1398 
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۰    
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پنج دستگاه خودروی لوکس خارجی به ارزش تقریبی 25 میلیارد ریال از یک خانه روستایی در شهرستان ملایر کشف و ضبط شد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۵    
در جریان عرضه اولیه سهام شرکت پتروشیمی نوری به عنوان هفتمین عرضه اولیه امسال بازار سهام، هر سهم این شرکت امروز 3125 تومان کشف قیمت شد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۰    
بیت کوین که مهم ترین ارز دیجیتالی است چیست و چگونه استخراج می شود و چرا اقبال به آن در ایران گسترش یافته است؟ بیت کوین یک نوآوری اینترنتی است که پیشینه اش به سال 2009 بازمی گردد و در این 10 سال فراز ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۰    
رودی سامبرانو یک هفته پس از قضاوت جنجالی اش در دیدار برزیل و آرژانتین با رسانه ها صحبت کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۰    
زنی تروریست از اعضای داعش با چاقو به یکی از نگهبانان اردوگاه پناهندگان الهول حمله ور شد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۵    
آی بی ام اختراع عجیب و غریبی را به ثبت رسانده که اگر چه در ظاهر یک ساعت هوشمند است، اما نمایشگر کوچک آن به شکل تاشو طراحی شده تا به یک تبلت هم مبدل شود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا پیش از دیدار با امیر قطر، در اظهاراتی خصمانه گفت که ایران باید در خصوص غنی سازی اورانیم محتاط باشد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۰    
نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2016 در توییتی تصریح کرد که با خروج دولت ترامپ از توافق هسته ای، ایران می تواند هرکاری که خواست انجام دهد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۰    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از شهادت سه تن از رزمندگان غیور این قرارگاه در حادثه تروریستی پیرانشهر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۵    
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به آغاز به کار سامانه اعتبار سنجی و رتبه بندی اعتباری بازرگانان گفت ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۰    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به عوامل ازبین رفتن توافق هسته ای پاریس بین ایران و سه کشور اروپایی در سال 2005 و متعاقباً صدبرابر شدن غنی سازی اورانیوم در ایران به خلاف خواست غربی ها ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۰    
دبیرکل جامعه رسمی حسابداران با اشاره به ضعف سیستمی در حسابرسی گفت: پس از انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی در سال گذشته و امسال مشخص شد که 2هزار و 300 شرکت دریافت کننده ارز 4200 تومانی حسابرسی ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۵    
حسین شریعتمداری
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۰    
معاون وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با دیپلمات های سه کشور اروپایی یک بار دیگر تأکید کرد، اقدامات واشنگتن، چالش اصلی در مسیر حفظ برجام است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۴۵    
مرکز مطالعات و تحقیقات نفتی عربستان اعلام کرده است در صورت بسته شدن طولانی مدت تنگه هرمز قیمت نفت از 325 دلار در هر بشکه عبور خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۵    
در این مطلب ما در برترین ها مجموعه تصاویر شگفت انگیزی از پدرانی خارق العاده گرد آوری کرده ایم که پدر بودن را به صورت واقعی نشان می دهند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۵    
در ادامه با برترین ها همراه باشید تا با هم به تماشای مجموعه تصاویری بنشینیم که نشان دهنده عشق حقیقی و شادی معصومانه کودکان در هنگام بازی کردن است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۵    
هر سال در فصل گرما گزارش هایی از شیوع برخی بیماری ها منتشر می شود که تب خونریزی دهنده کریمه کنگو یکی از آن ها است. به تازگی هم یک نفر بر اثر این بیماری در اردبیل، جان خود را از دست داده است ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۰    
شهردار تهران گفت: تلاش خواهیم کرد در این دوره از مدیریت شهری مشکل مناسب سازی معابر شهر تهران برای تردد معلولان و نابینایان برای همیشه برطرف شود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۰    
سازمان زندان ها در واکنش به گزارش یک روزنامه با عنوان زندانیان، هر روز بیشتر از دیروز اعلام کرد: تعداد زندانیان برای اولین در 9 سال گذشته به کمتر از 200 هزار نفر رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۰    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع حریق جزئی در یک ساختمان بلندمرتبه تجاری در خیابان میرداماد خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۰    
رئیس سازمان بازرسی گفت: گزارش مربوط به انتخابات شورایاری ها به شورای شهر، وزیر کشور، رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه ارائه شد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۰    
رئیس انجمن موسیقی استان قزوین از عقیدتی سیاسی لشکر 16 زرهی قزوین عذرخواهی کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۰    
چهارمین دوره همایش جایزه جهانی گوهرشاد با تجلیل از 8 بانوی فرهیخته به کار خود پایان می دهد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۵    
مثل همیشه شخصیتی آرام و دوست داشتنی داشت که همین رفتارش هر انسانی را جذب اخلاق نیکویش می کند. مردی مهمان نواز و خوشرو که با تمام وجود دعوت ما را پذیرفت تا مهمان مهربانی های یک مرد واقعی باشیم.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۰    
عضو شورای شهر تهران خطاب به معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و اعلام وی مبنی بر رضایت شهروندان از طرح کنترل آلودگی هوا، گفت: احتمالاً نظرسنجی آقای پورسیدآقایی نیز مثل نظرسنجی آقای روحانی است!
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۵    
یک سخنگوی کمیسیون اروپا روز سه شنبه گفت: تلاش های دیپلماتیک زیادی برای حفظ برجام در جریان است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۵    
وزیر امورخارجه کشورمان در نامه خود به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد در صورت عدم پایبندی دیگر طرف ها به تعهدات شان در برجام ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: این احتمال وجود دارد که در موسم حج مذاکراتی با طرف عربستانی داشته باشیم تا مقدمات سفر را برای عمره گذاران فراهم کنیم.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
رئیس جمهوری آمریکا نقل قولی دروغین از رئیس پیشین کاخ سفید را درباره خود در توئیتر منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۵    
فرانسه فرستاده خود را به تهران می فرستد تا آخرین برگ خود را برای نجات برجام رو کند؛ این کشور درصدد این است که واکنش ایران به عدم رعایت تعهدات برجامی سایر طرفین ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۵    
من هیچ صفحه ای در شبکه های اجتماعی ندارم، ولی می دانم که این اتفاق ها بعد از حرف های من افتاده. ولی قبل از حرف های من هم شاهد اتفاق های مشابهی بوده ایم ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۵    
وزیر اقتصاد از کاهش نرخ تورم به هشت درصد و همچنین واگذاری 18 شرکت دولتی طی روز های آینده خبر داد و اعلام کرد: اخذ مالیات از خریداران سکه آغاز شده و اخذ این مالیات کاملاً قانونی است ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۰    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اوایل هفته بعد به همراه تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت میهمان مردم خراسان شمالی می شود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۰    
به دنبال تصویب لغو یک طرفه ویزای ایران با چین، قرار است این مصوبه از 25 تیرماه امسال در مبادی ورودی کشور اجرا شود. اتباع چینی در هر بار سفر به ایران، 15 روز اجازه اقامت بدون روادید خواهند داشت.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۰    
در روزگاری که جماعت سیگاری برای ترک سیگار ، دست به دامن قرص و دارو و کلینیک های روان درمانی می شوند، خیلی ها بودند که یک شبه سیگار را ترک کردند ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۰    
دکتر محسن رضایی در توئیتر نوشت: در رابطه با منابع عظیمی همچون نفت و گاز دو نگاه وجود دارد.یک نگاه خام می گوید باید با صادرات منابع ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۰    
همزمان با پخش قسمت پایانی سریال گاندو تصاویری مستند از مبادله جیسون رضاییان جاسوس تبعه آمریکا را می بینید.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۵    
مدیر روابط عمومی دادگستری اصفهان گفت: جزئیات دادگاه های بانک سرمایه با محوریت تهران پیگیری می شود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۵    
دادستان کل کشور، گفت: تلاش ما بر این است که جلوی خسارت و اجحاف حقوق مردم در فروش کشت و صنعت گرفته شده و حقی در این زمینه ضایع نشود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۰    
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدوم شدن 115 نفر در زلزله روز گذشته شهرستان مسجد سلیمان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۵    
رای الیوم گزارش داد آمریکا نه به تعهداتش احترام می گذارد و نه به توافقنامه هایی که امضا می کند، از این رو برای مقابله با آن باید در سنگر ایران ایستاد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۵    
سخنگوی دولت در حاشیه گرامیداشت روز تعاون گفت: در سال جاری تاکنون دولت 8 هزار و 100 میلیارد تومان برای تأمین کالاهای اساسی و حمایت های اجتماعی پرداخت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۰    
رییس اداره مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت ضمن اعلام ابتلای 54 تن در کشور به تب کریمه کنگو از ابتدای امسال و جان باختن پنج تن از آنها ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۰    
سفیر عربستان در آمریکا استوارنامه خود را تحویل دونالد ترامپ داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۰    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در ارتباط با تونل امیرکبیر و احداث این پروژه در سال 1387 گفت: عدم تکمیل پارکینگ امیرکبیر باعث خطر ریزش املاک مجاورش شده است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۰    
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در ارتباط با ایمنی بوستانها و پارکهای محلی از شهردار تهران تذکر داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۰    
منتقد سینما و تلویزیون گفت: مجموعه تلویزیونی خوش ساخت و با محتوای گاندو هنرمندانه نوشته و ساخته شد و هنرمندانه هم به پایان رسید.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۰    
نتفلیکس حق ساخت فیلم اعلان قرمز با بازی دواین جانسون را بر عهده گرفت.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۰    
کمپانی شوگر 23 و آژانس تبلیغات دی ام ای یونایتد قصد دارد به افتخار اولین رهبر و رئیس جمهور آفریقای جنوبی شرکت ماندلا مدیا را تاسیس کنند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۰    
رئیس فدراسیون هاکی گفت: سه زمین ما در زمان کارلوس کی روش در اختیار فوتبال قرار گرفت که البته تاج در این باره تقصیری ندارد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۰    
محمد حبیبی به عنوان مربی دروازه بان های جدید تیم امید انتخاب شد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۰    
بازیکنان تیم پرسپولیس قبل از بازی دوستانه تمرین گلزنی داشتند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۰    
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: نباید فراموش کنیم نسل طلایی تکواندو بانوان در راه است و کیمیا علیزاده پیشقراول این نسل است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۵    
یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه شنبه اعلام کرد که نیروگاه برق عربستان سعودی واقع در "أبها" هدف حمله پهپادی ارتش و کمیته های مردمی قرار گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۰    
بازار خودرو سال گذشته در کمتر از چند ماه افزایش جهشی قیمت را تجربه کرد که این امر سبب سودجویی دلالان شد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۰    
گاز برخی مناطق شهر شیراز قطع می شود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۴۵    
در پی توئیت دوشنبه شب رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه واشنگتن دیگر هیچگونه تعاملی با سفیر انگلیس انجام نخواهد داد، دفتر نخست وزیر انگلیس در بیانیه ای حمایت کامل خود از سفیرش در واشنگتن را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا در ضیافت شامی که به افتخار حضور امیر قطر در واشنگتن برگزار کرده بود خطاب به وی گفت که قطر همپیمان بزرگ آمریکا به شمار می آید.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۵    
کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد روسای جمهور آمریکا و فرانسه به صورت تلفنی درباره ایران رایزنی کردند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت:جمهوری اسلامی ایران امروز به یک قدرت معتبر منطقه ای تبدیل شده و این برای آمریکا قابل تحمل نیست.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۱    
رئیس انجمن صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات از صادرات 800 میلیون دلاری آب نبات در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد که این صنعت تاکنون 40 هزار تن شکر دولتی دریافت کرده و با توجه به اینکه از هر دو شکر آزاد و ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۰    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: توقیف نفتکش ایران بدون پاسخ نخواهد ماند و در صورت مقتضی، در زمان و مکانی مناسب، پاسخ این اقدام ذلت بار مدنظر قرار خواهد گرفت.