دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 1 مهر 1399 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1399 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1399 خبرگزاری تابناک 30 دی 1399 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 1 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 2 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 3 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 4 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 5 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 6 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 7 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 8 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 9 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 10 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 11 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 12 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 13 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 14 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 15 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 16 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 17 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 18 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 19 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 20 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 21 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 22 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 23 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 24 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 25 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 26 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 27 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 28 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 29 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۵    
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند کلاهبرداران تلفنی که با تماس با شهروندان و معرفی خود به عنوان پزشک معالج بستگان آن ها، اقدام به کلاهبرداری تلفنی می کردند، خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از برقراری پرواز فوق العاده در مسیر تبریز- استانبول و بالعکس از فرودگاه تبریز خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۵    
محققان در بارسلونای اسپانیا و کیوتوی ژاپن با عوض کردن ژن ها بین سلول های انسان و موش دریافتند که زمان برای انسان کندتر از موش می گذرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۳    
موسوی خوئینی ها دبیرکل مجمع روحانیون مبارز نوشت: شما نخبگان و فعالان و تحلیلگران سیاسی باید با تمام توان تلاش کنید تا مردم را قانع کنید که راه علاج مشکلات ویرانگر رهاکردن انتخابات نیست و باید با حضور ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۳    
این دومین موفقیت برند زی بعد از دریافت دو گواهی راهیابی به فهرست کوتاه جشنواره ی بین المللی نیویورک است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری 8 نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در پارک چغاسبز خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۰    
کارشناسان معتقدند محدودیت دامنه نوسان به غیر از دامن زدن به پدیده صف نشینی و از بین بردن کارایی بورس، فضای تحلیلی بازار سرمایه را هم تخریب کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۰    
کارشناس بازار سرمایه گفت:اگرنهاد ها و حقوقی ها در شش ماه نخست عرضه های معقولی داشتند می توانستند تا حدودی از روند هیجانی و غیر منطقی این روزهای بازار سرمایه را کم کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۵    
فرهاد دژپسند گفت: من هیچگونه اختیاری ندارم که به مردم بگویم سهام خود را بفروشید یا خیر و یا بخرید اما می توانم خواهش کنم، در مورد فروش دارایی خود حداکثر دقت را داشته باشند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۹    
رسانه ها از بازداشت ده ها مصری در ارتباط با تظاهرات اخیر علیه فساد و وخامت اوضاع معیشتی در این کشور خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۵    
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از 12 مهرماه پروازهای خود را بعد از ماهها توقف به آلمان شروع می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۲۹    
سخنگوی ستاد استانی مدیریت و بیماری کرونا گفت: "گشت ارشاد کرونایی" با هدف دادن تذکر و ممانعت از تخلفات موازین بهداشتی در اصفهان راه اندازی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۲۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که با توجه به موج سوم شیوع کرونا احتمال تغییر ساعات اجرای طرح ترافیک وجود دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۷:۳۵    
دولت با افزایش تخفیف سهام قابل واگذاری به صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) صنایع پالایش نفت موافقت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۶:۰۱    
یک مسؤول پنتاگون اظهار کرد: آمریکا طرح های هوشیارانه ای برای امکان خروج تمام نیروهایش از افغانستان همزمان با ماه مه 2021 دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۵:۰۱    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برخورد پرشیا با تیر برق یک فوتی و دو مصدوم برجای گذاشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۴:۱۵    
اسکان موقت مهاجران در کمپ موریا که چند هفته پیش در آتش سوخت و این پناهندگان را آواره کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۴:۱۴    
قطب جنوب از عرشه کشتی تحقیقاتی را در ناوگان بالتیکی ادمیرال ولادیمیر در منطقه زمین الکساندر، زمان حرکت به سمت ایستگاه قطب جنوب بلینسگاوزن را مشاهده می کنید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۴:۱۴    
با فرا رسیدن روز اول مهر که مصادف با 22 سپتامبر " روز جهانی بدون خودرو" است؛ همایش ویژه ای با رعایت پروتکل های بهداشتی در خیابان حجاب واقع در منطقه 6 برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۴:۱۲    
آیین نواختن زنگ ایثار، مقاومت و پیروزی سه شنبه 1 مهر 1399 با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و تشکل های دانش آموزی در دبیرستان ماندگار البرز منطقه 6 شهر تهران به صدا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۴:۱۰    
روز اول مهرماه، به موجب حکم قانونی، رفع تصرف و خلع ید از سایر ویلا های غیرمجاز احداث شده در حریم و بستر رودخانه زاینده رود در بخش باغ بهادران اصفهان با قاطعیت آغاز می شود و به عنوان مَطلع این کار ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۴:۰۹    
اصفهان یکی از شهر های تاریخی و قدیمی ایران است که صنایع دستی آن شهرت خاصی دارد. صنایع دستی این استان در طول تاریخ به عنوان نماینده هنر اصیل ایرانی در جهان معرفی شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۴:۰۱    
رئیس جمهور روسیه اعلام کرده است که کارمندان سازمان ملل می توانند از واکسن روسی ضد کرونا به صورت رایگان استفاده کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۴:۰۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: امورات مردم در کمترین زمان پیگیری می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۳:۵۹    
اعتراضات در تایلند نسبت به سلطنت این کشور بیش از یک ماه است که ادامه دارد و مردم این کشور سعی دارند تا با به خیابان آمدن و شعار دادن محدوده اختیارات آلونگ کورن پادشاه این کشور را اصلاح کنند
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۳:۵۶    
صبح امروز مراسم گرامیداشت عملیات کمان 99 و رونمائی از مستند "نبرد های فانتوم" به همراه تقدیر از پیشکسوتان نیروی هوائی ارتش در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه کبودراهنگ برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۳:۴۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران توضیحاتی را پیرامون حریق رخ داده در کارخانه میهن ارائه و اعلام کرد که در صورت لزوم تحقیقات پلیسی در مورد این حادثه انجام خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۳:۳۹    
رییس کمیته اجتماعی، شورای شهر تهران بهوحواشی ایجاد شده در مورد استفاده اش از خودرو در روز جهانی بدون خودرو واکنش نشان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۳:۳۴    
آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه دعوت حق را لبیک گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۳:۲۵    
رئیس جمهور فرانسه در سخنرانی خود در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت پاریس و شریکان اروپایی این کشور خود را ملزم به اجرای برجام می دانند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۳:۲۲    
آژیر خطر هشدار حمله راکتی، شامگاه سه شنبه در سفارت آمریکا در بغداد به صدا در آمد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۳:۰۱    
رئیس پلیس راه شهرستان کهگیلویه گفت: طی یک فقره تصادف در محور دهدشت- بهبهان یک تن کشته و دو نفر مصدوم شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۲:۰۹    
فرمانده انتطامی استان کرمان از دستگیری 4 نفر از عوامل اصلی و دخیل در شهادت سروان "هادی رئیسی" در کمتر از 24 ساعت خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۳۵    
اولین جلسه شورای هماهنگی شبکه های هیئات مذهبی کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مسئولان و دست اندرکاران هیات شاخص کشور برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۳۱    
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل امروز، سه شنبه نسبت به عدم ذکر توافقنامه عادی سازی امضا شده بین رژیم صهیونیستی و امارات و بحرین در سخنرانی دبیرکل سازمان ملل در نشست های مجمع عمومی سازمان ملل ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۲۹    
ولیعهد بحرین در تماس تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد، امضای اعلام تایید صلح با اسرائیل ستون های امنیت و ثبات منطقه را محکم می کند!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۲۴    
ملک عبدالله دوم طی سخنرانی خود در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: نمی توانیم با دور زدن خودمان بر کرونا غلبه کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۱۹    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: کسانی که اقدام به تجاوز به عنف و سرقت مسلحانه می کنند بدانند دستگیر خواهند شد و با اقتدار با آن ها برخورد خواهد شد و زمین گیر می شوند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۱۴    
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: متاسفانه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اصفهان که نزدیک به 82 درصد بود به 62 درصد کاهش پیدا کرده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۱۲    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سخنرانی مهمی در برابر مجمع عمومی سازمان ملل در 25 سپتامبر جاری از طریق ویدیو کنفرانس خواهد داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۸    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت در هفته آینده خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۲:۵۳    
وزارت خارجه یونان اعلام کرد، شصت و یکمین مذاکرات اکتشافی با ترکیه به زودی در استانبول آغاز می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۲:۴۸    
نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد امروز (سه شنبه) گفت، پکن اتهام زنی ایالات متحده مبنی بر دست داشتن در شیوع کنونی کووید-19 را نمی پذیرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۲:۲۶    
پوتین در سخنرانی ضبط شده در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: برای اشاعه صلح برای همه ملت ها تلاش می کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۲:۲۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد با سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۲:۲۲    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغۀ اولیۀ زندگی مردم را به صورت موقت در قالب طرح ⁧‫حمایت معیشتی از مردم‬⁩ برطرف خواهیم کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۹    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس تصمیمات ستاد ملی اربعین حسینی هرگونه اعزام زائر، اعزام موکب داران و اعزام هیاتی به مناسبت اربعین حسینی به کشور عراق ممنوع اعلام شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۹    
گزینه دولت کسی جز علیرضا رزم حسینی استاندار 59 ساله و کرمانی خراسان رضوی نبود؛ چهره ای که از ابتدای شروع به کار دولت دوازدهم، نامش برای وزیر شدن در وزارت صنعت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۶    
رئیس جمهوری چین به عنوان سومین رهبر جهان در هفتاد و پنجمین نشست مجازی مجمع عمومی سازمان ملل به سخنرانی پرداخت. او گفت، چین قصد ورود به جنگ با هیچ کشوری را ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۳    
سیدغضنفر موسوی جانبازی است که از تیر 1365 دیگر نمی تواند خواب را در چشمانش احساس کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۱    
رئیس جمهوری عراق امروز، سه شنبه بر اهمیت مجازات و پیگرد مرتکبان جرائم قتل و ربایندگی در این کشور تاکید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۸    
معاون آموزش و پرورش بوشهر گفت: مبنای ما آموزش حضوری است و حتی در مناطق با وضعیت قرمز و زرد هم آموزش حضوری داریم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۶    
روحانی گفت: تصویری که از برخورد پلیس ایالات متحده آمریکا با یک شهروندِ معترض به سراسر جهان مخابره شد، برای ما، آشنا و تکراری بود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۵    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۵    
امروز 1 مهر نیز به مانند سه روز معاملاتی گذشته هفته جاری شاخص کل با اُفت مواجه شد و نزدیک به 14 هزار واحد دیگر کاهش یافت. فردا 2 مهر بازار چگونه خواهد بود؟
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۰:۲۵    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. آشنایی با ثروتمندترین زنان مسلمان جهان ماسک های خانگی برای رفع چروک دور لب ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۶    
رئیس کمیته امور خارجی شورای فدراسیون روسیه تاکید کرد که علی رغم تحریم اعمالی جدید واشنگتن علیه تهران روابط ایران و روسیه ادامه خواهند یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۲    
اردوغان تاکید کرد: باید بازنگری در ساختار شورای امنیت سازمان ملل شروع شده و به سرعت اصلاحات جامع را آغاز کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۲    
مرکز رسانه قوه قضاییه در مطلبی به ارائه توضیحاتی درباره نادر مختاری پرداخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۳    
دبیرکل سازمان ملل از جامعه جهانی خواست هدف پایان دادن به درگیری های مسلحانه ظرف 100 روز را به دلیل شیوع ویروس کرونا تعیین کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۰    
آخرین آمار مبتلایان کووید-19 / درگیری خانوادگی به کشف اموال سرقتی انجامید/ قتل پدر به خاطر 87 هزار تومان/ قتل زن جوان در خانه اجاره ای/ اعتراف تازه داماد به قتل صاحب کار همسرش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۵    
امروز مطالبی همچون تشریح جزییات انفجار در جایگاه سوخت باغملک / افزایش شدید سرقت از دکلهای برق کشور به قیمت جان / مشکلات بخش خصوصی در نیروگاه داری / سرقت برق برای صفر شدن قبض ها چقدر است؟ ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۵    
ماموران انتظامی که برای رسیدگی به ماجرای درگیری خانوادگی عازم خیابان اقبال شده بودند، تعداد زیادی قطعات و لوازم سرقتی خودرو کشف کردند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۵    
مرد شیشه ای که در اقدامی کینه جویانه خانه پدرش را به آتش کشیده و باعث مرگ وی شده بود در بازجویی ها مدعی شد به خاطر 87 هزار تومان پول مواد دست به این جنایت زده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۰    
زن 38 ساله ای در منزل اجاره ای خودش، توسط فرد یا افراد ناشناسی به قتل رسید. به گزارش خراسان، شب دوشنبه گذشته، یکی از همسایگان زن جوان که متوجه نیمه باز بودن در منزل همسایه اش شده بود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۰    
تازه داماد، وقتی فهمید صاحب کار همسرش برای وی مزاحمت ایجاد می کند، در قرار شبانه با مرد جوان دست به چاقو شد و جانش را گرفت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۱    
این پیمانه تیتر هایی همچون هنوز لیست خانه های خالی به سازمان مالیاتی نرسیده است، سهامداران ترسیده اند، ترس بازگشت به محدودیت های کرونایی بورس های بین المللی را منفی کرد، قیمت نفت بالا رفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۰    
نوجوان 15 ساله ای که پس از دوچرخه دزدی به سرقت موتورسیکلت روی آورده است، مدعی شد که هر موتورسیکلت مسروقه را به مبلغ 200 هزار تومان می فروخت! ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۶    
شاخص کل بورس که در سه ماه ابتدایی سال، بالاترین بازدهی فصلی را با اختلاف بسیار زیاد به دست آورده بود، در فصل تابستان به قعر جدول بازدهی رفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۶    
آندره ولچک خبرنگار آمریکایی روسی در استانبول فوت کرد اما پلیس می گوید این مرگ مشکوک است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۰    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی در مواجهه با عوامل متضاد شامل نگرانیها نسبت به افزایش موارد ابتلا به کووید 19 و قویتر شدن ارزش دلار آمریکا، در بازه محدودی نوسان داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۵    
دوبروونیک / Dubrovni یک شهر تاریخی در کشور کرواسی که در ساحل دریای آدریاتیک و در کنار آخرین قسمت تنگه دوبروونیک قرار دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۱    
احمد توکلی رییس این نهاد در نامه خود تصمیم مجلس در تامین خودرو را اشتباه ارزیابی کرده و از نمایندگان خواسته از این بابت از ملت پوزش بخواهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۵    
همزمان با سفر هیأت عالی رتبه سودانی به ریاست عبدالفتاح البرهان رئیس شورای حاکمیتی انتقالی این کشور به امارات، یک مسئول سودانی از شروط این کشور برای عادی سازی روابط با تل آویو خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۳    
براساس نتایج نظرسنجی جدید هیل-هریس ایکس، میزان تأیید ریاست جمهوری ترامپ به 48 درصد افزایش پیدا کرده که نسبت به نظرسنجی مشابه اوایل همین ماه یک درصد بالاتر شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۷    
سومین مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت دونالد ترامپ در پیامی توییتری اذعان کرد تلاش آمریکا برای کلید زدن مکانیسم ماشه و احیای تحریم های سازمان ملل علیه ایران شکست خورد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۶    
رسانه آلمانی سرمربی سابق ایران را گزینه مربیگری در شالکه معرفی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۴    
به نظر می رسد در بازار بلیت پرواز های ترکیه آشفتگی و بی نظمی وجود دارد و دستگاه های نظارتی و حاکمیتی مانند سازمان هواپیمایی کشوری باید در این زمینه ورود پیدا کنند و با وجود اینکه پرواز های خارجی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۲    
مشاجرات و کشمکش های دو جناح بر سر برگزاری انتخابات به شکل پستی اکنون چندین ماه است که جریان دارد. در حال حاضر به نظر می رسد که اقدامات و تلاش های حقوقی جمهوری خواهان برای جلوگیری از انتخابات پستی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۳    
اولین روز از پاییز 99 با افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران همراه شده است. این در حالی است که اونس جهانی طلا به عنوان عامل اثرگذار بر قیمت ها، در دو روز اخیر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۰    
رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری 2 موبایل قاپ و کشف 15 فقره سرقت خبر داد. به گزارش میزان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۵    
نایب رئیس مجلس با بیان این که وام ودیعه مسکن پایه پولی را افزایش داد، گفت: دولت حتی یک سیاست را هم با موفقیت به انجام نرسانده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک در فصل پاییز توضیحاتی داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۰    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت بداند نتیجه انتخابات آمریکا تاثیری در رفع مشکلات اقتصادی مردم نخواهد داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) گفت: اگر التهاب ریه به دلیل کرونا باشد، این عارضه بعد از بهبود بیماری در اغلب بیماران از بین رفته و کارکرد ریه نیز به شرایط سابق برمی گردد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۰    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کشف پیکر مرد 55 ساله غرق شده در سد روستای اروج کندی پارس آباد خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۹    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. زبان درازی ستاره بونجاح به مربی حریف +عکس آن چه از کبودِ صبح های اعدام نمی دانید پدیده ای بی نظیر در دل ایران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۸    
یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز می گوید: جامعه روحانیت بنای معرفی کاندیدا در انتخابات 1400 را ندارد و چون چنین تصمیمی ندارد دلیلی هم ندارد که از هم اکنون وارد فضای انتخاباتی شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی گمرک از صادرات 4 هزار و 527 تن انواع پوشاک به ارزش 35 میلیون و 190 هزار دلار به 29 کشور جهان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۳    
کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس شرط سنی کاندیدا های ریاست جمهوری در طرح اصلاح انتخابات را 45 تا 70 سال تصویب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۱    
مقایسه قیمت گوشت مرغ، برنج و شکر سفید در مرداد امسال با مرداد سال گذشته نشان می دهد طی مدت یک سال قیمت این کالا ها از 23 تا 95 درصد افزایش یافته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۹    
فیصل اظهار داشت: شعار صدام آزادی [اشغال] الاهواز و المحمره (خرمشهر) بود و او هیچگاه این مسئله را پنهان نمی کرد و آشکارا درباره آن سخن می گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۷    
رئیس شورای شهر ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان به اتهام سوءاستفاده از موقعیت شغلی بازداشت شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۷    
چند روزی است که مسئولین هشدار های لازم در مورد شروع موج سوم کرونا در کشور را می دهند. با آغاز این موج، قطعا تقاضا برای مواد شوینده افزایش خواهد یافت و این در حالی است که قیمت این محصولات ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۵    
دکتر فریبا ملاجعفری در گفت وگوی تفصیلی با ایسنا به مهمترین فعالیت ها و اقدامات این معاونت جهت ارتقای کیفیت ارایه خدمات و تسهیل امور از مدت ها قبل از شیوع کرونا اشاره کرد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: طرح برق مجانی برای مشترکان کم مصرف امری بسیار پسندیده بود که حدود یک تا دو سال مورد مطالعه و ارزیابی قرار گرفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۲    
دکتر سید امیر بدخشان ، استاد دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف درگذشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۵    
اداره دولتی آمار گرجستان، در 8 ماه ابتدایی امسال تجارت خارجی گرجستان 16.7 درصد سقوط کرده و به 7.02 میلیارد دلار رسیده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۱    
شهر مهدی شهر (سنگسر سابق) مرکز شهرستان مهدیشهر، در استان سمنان خاستگاه ایل سنگسری است که خانوارهای عشایری در مناطق ییلاقی آن سکونت دارند، عشایر ایل سنگسری ها شاخص ترین کوچندگان دامنه های البرز هستند ...