یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 4 مهر 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 2 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 3 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 4 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 5 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 6 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 7 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 8 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 9 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 10 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 11 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 12 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 13 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 14 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 15 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 16 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 17 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 18 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 19 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 20 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 21 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 22 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 23 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 24 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 25 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 26 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 27 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 28 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 29 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه ضدایرانی اتحادیه اروپا در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۶    
نخست وزیر کویت خواستار حل و فصل عادلانه و همه جانبه موضوع فلسطین و گفت: ما بر موضع ثابت مان در حمایت از مردم فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروع شان تاکید می کنیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۸:۰۴    
رییس سازمان حج و زیارت گفت که از سر گیری حج عمره زائران ایرانی منوط به پذیرش شروط جمهوری اسلامی از سوی عربستان درعمره پیش رو است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۶:۴۰    
سخنگوی حماس گفت که تصویب پروژه جدید ساخت هزاران واحد مسکونی صهیونیست نشین در کرانه باختری دروغ سازشگران عرب درباره توقف شهرک سازی های رژیم اشغالگر را برملا کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۵:۲۵    
مسئول کمیته اعزام به بیمارستان های ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه از فعالیت بیش از یکصد طلبه و روحانی جهادی در بیمارستان های قم در موج سوم شیوع کرونا خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۴:۳۴    
مقامات بحرین شاعری را به دلیل سرودن شعری که در آن از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انتقاد کرده بود، باز داشت کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۳:۳۱    
تحلیلگر مطرح سیاسی و نظامی لبنان به سخنان خصمانه اخیر پادشاه عربستان علیه حزب الله لبنان واکنش نشان داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۱:۴۶    
منابع عراقی از هشدار صریح گردان های حزب الله عراق به نظامیان تروریست آمریکایی خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۰:۳۴    
یک مقام بلندپایه سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ظرف ماه های آینده، شمار قربانیان بیماری کرونا به 2 میلیون نفر افزایش خواهد یافت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۳    
رئیس جمعیت علمای اهل سنت عراق گفت: حمایت از حشد الشعبی به معنی حمایت از عراقِ امن و آزاد است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۲:۵۴    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شعبه خراسان جنوبی از برگزاری آزمون تعیین سطح ویژه مدرسان اهل سنت در استان با شرکت 14 نفر خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۰    
شماری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از جمله چندین افسر ارشد به سبب شیوع ویروس کرونا در یک پایگاه آموزشی در جنوب فلسطین اشغالی مجازات شده اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۲:۰۰    
نماینده ولی فقیه در سوریه تاکید کرد: موعد انتقام گرفتن از خون حاج قاسم نزدیک است و برای دشمن جز ذلت و بدبختی چیزی باقی نخواهد ماند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه هر گونه سوء استفاده از سازوکارهای حقوق بشری و دخالت در امور داخلی کشورمان را غیرقابل پذیرش دانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۱    
معاونان وزرای امور خارجه ایران و روسیه در مسکو بر غیرقانونی بودن تلاش های ایالات متحده آمریکا برای بازگرداندن تحریم های لغو شده شورای امنیت سازمان ملل تاکید کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۴    
تظاهرات مردم مصر تحت عنوان جمعه خشم در اعتراض به سیاست های رئیس جمهور این کشور در سراسر مصر برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۴    
مقام های عراقی با ابراز نگرانی از جهش کرونا، اعلام کردند که تداوم آمار بالای ابتلا نشان دهنده ورود این کشور به مرحله خطرناک ویروس است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۸    
رییس نمایشگاه ملی دفاع مقدس گفت: نمایشگاه پایان حکومت داعش در بخشی از موزه دفاع مقدس با نام موزه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برپا شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۰    
مولوی رحمتی عادی سازی روابط برخی از کشورهای اسلامی با اسرائیل و توافق ننگین امارات با این رژیم غاصب را محکوم به شکست خواند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۵    
امام جمعه اهل سنت قشم از اقدام جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس به عنوان جلوه متمایز ایمان صادقانه نام برد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، گفت: خون 11 هزار شهید اهل سنت و شهدای شیعه ایران در دوران دفاع مقدس برای مقابله با ارتش متجاوز عراق در هم آمیخته شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۰    
برنامه جایزه برای عدالت وابسته به وزارت خارجه آمریکا در ازای دریافت اطلاعاتی از حجی عبدالله یا ابو ابراهیم القرشی سرکرده جدید داعش 10 میلیون دلار جایزه تعیین کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۱    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: انقلاب اسلامی توانست هویت جهاد دفاعی را که در اسلام از عظمت بالایی برخوردار است، احیا کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۱    
امام جمعه موقت قم با اشاره به شکست های مفتضحانه آمریکا به خاطر ناکامی در اجرای سیاست های خود در مورد نظام اسلامی گفت: رئیس جمهوری آمریکا با این اقدام ها آبروی آمریکا و ابرقدرتی آن را برُد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۶    
امام جمعه مهاباد گفت: دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس سند عزت و حقانیت ملت ولایتمدار ایران است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۶    
امام جمعه موقت زاهدان گفت: دفاع مقدس، مظهر حماسه، معنویت، دینداری، آرمان خواهی، ایثار، ایستادگی، تدبیر و حکمت است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۲    
امام جمعه بندرعباس با تأکید به جوانان درباره مراقبت از فضای مسموم دشمن در فضای مجازی، گفت: جوانان خود را مشغول هشتگ ها نکنند و بدانند که دشمن در این عرصه به دنبال دام سازی برای ملت ایران است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۴    
امام جمعه موقت شهرکرد گفت: ایران امروز با ایران 50 سال قبل تفاوت های فاحشی دارد و از یک حیاط خلوت قلدرانی مانند امریکا، به یک کشور مستقل و تاثیرگذار در منطقه تبدیل شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۹    
یک روزنامه غربی به وخیم تر شدن اوضاع حقوق بشر در عربستان از زمان به قدرت رسیدن بن سلمان و ترور جمال خاشقجی اشاره کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۵    
امام جمعه سنندج با بیان اینکه باید قدردان خانواده های شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس باشیم، گفت: مسوولان باید برای ملت ایران که سالها در برابر دشمن بعثی با قدرت ایستادند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۴    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 439 هزار و 882 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 207 نفر در 24 ساعت گذشته ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۰    
امام جمعه موقت گرگان گفت: تکیه بر توان داخلی و مقاومت رمز غلبه بر زورگویی و زیاده خواهی استکبار است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۱    
وزیر خارجه سودان اخبار منتشر شده در خصوص قصد این کشور برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۹    
ایران و سوریه طی دو هفته آینده یک کمیته راهبردی به ریاست معاونان وزرای نیرو و منابع آبی ایران و جمهوری عربی سوریه، تشکیل می دهند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۵    
حجت الاسلام علی الاسدی رییس شورای سیاسی جنبش اسلامی نجباء روز جمعه نوشت: فتوای مرجعیت، تلاش ها برای جدایی میان سازمان حشدالشعبی و دولت عراق را نیز ناکام گذاشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۵    
انفجار شدید در یک پایگاه وابسته به عناصر ائتلاف سعودی در شمال یمن، تا کنون 80 کشته و زخمی به دنبال داشته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۴    
کمیته اطلاع رسانی امنیتی عراق از آغاز عملیات نیروهای ارتش برای تعقیب و نابودی عناصر گروه تروریستی داعش در سه استان این کشور خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۵    
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از تداوم ممنوعیت برگزاری نماز جمعه در 4 شهرستان استان تهران خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۱    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از اظهارات حمایتی رئیس جمهور الجزایر از مسئله فلسطین، قدردانی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پایان سفرش به مسکو گفت: با توجه به شرایط منطقه و اوضاع بین المللی به گفت و گوهای مستمر با دوستان روس نیاز داریم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۵:۴۹    
منابع خبری گزارش داده اند دولت آمریکا طرحی را پیشنهاد کرده که خواستار کاهش مدت اعتبار روادید تحصیلی به 2 سال برای شهروندان 59 کشور از جمله ایران است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۳:۳۱    
یک رسانه روس در تحلیلی گزارش کرد که رویکرد ایالات متحده در توسل به سیاست تحریم و تغییر نظام ایران و ونزوئلا کارساز و نتیجه بخش نبوده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۲:۲۵    
نماینده ویژه وزیر خارجه در واکنش به اظهارات مقام آمریکایی گفت: ایران رسما و به صراحت از آغاز مذاکرات بین دولت افغانستان و طالبان حمایت و بر آمادگی خود برای پیشبرد روند صلح واقعی و پایدار در این کشور ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۱:۴۰    
رئیس دفتر روابط ملی جنبش حماس، دیدارهای این جنبش با مقاماتی از فتح را مثبت ارزیابی کرد و گفت که رژیم اشغالگر قدس بیشترین استفاده را از دو دستگی بین فلسطینیان می برد.