پیام زیر از دکتر کارگر رئیس سابق دانشگاه پیام نور دهدشت هست که در مورد جدال نماینده محترم کهیگلویه جناب تاج گردون است: با سلام و ارادت : من نمی دانم آقای تاجگردون چه افاضاتی فرموده که حاج آقا بزرگواری را به پاسخ واداشت ولی چند سوال برایم پیش امد ایکاش به اقای تاجگردون برسد : 1) وقتی یک نفر نماینده مجلس میشود در واقع بعد از انتخاب شدن نماینده تمام مردم ایران است ( که گاهی خودتون هم
جواب دهد واحتمالا موضوع را به نحوی حل وفصل خواهد کرد. جناب آقای غلام تاجگردون سلام علیکم متن سخنرانی شما را درجمع سادات محترم سرابیز خواندم وافاضات حضرتعالی رامشاهده کردم که دایه دلسوزتر ازمادر شده آید برای کهگیلویه بزرگ شما ریل توسعه و پیشرفت را درچه میدانید. آیا درطول 8سال نمایندگی بنده بخش های چرام و لنده به شهرستان ارتقا پیدا کردند توسعه نیست آیا دهستان های
که مخاطبان خاصش آن را خواهند گرفت. هرچند این وجیزه 3 هم می توانست داشته باشد که روی صحبت آن با بخش خاصی از صحبتهای نماینده محترم می باشد که آن را به وقت مناسب تر وامی نهم، چرا که اگر قرار است تاریخ را به نفع خویش مصادره و نبش قبر نمایند زین پس نیش هایی را نوش خواهند نمود و از ردپاهایی خواهم نوشت!! آن وقت است که از کجا شروع کردنش هم داستانی خواهد بود. و اما... 1-شاید در صحبت
های سرگردان جمع آوری می شود و محلات هم زودتر رونق می گیرد. شهری شدن حق همه است اما نه با مهاجرت کارشناس ارشد توسعه روستایی در گفت وگو با تسنیم می گوید: حق همه مردم است که شهری باشند اما این شهری شدن نباید با مهاجرت اتفاق بیفتد. جواد رشیدی افزود: منظور از زندگی شهری این است که تمامی امکاناتی که یک شهری از آن برخوردار است باید در اختیار روستایی قرار گیرد و روستایی با
سخنانشان به درستی عامل مهاجرت مردم را از شهر دهدشت به یاسوج محرومیت دانسته اند که این امر در دوران نمایندگی ایشان به حداکثر ممکن رسیده است. در همین بند نیز با زیرکی خاص به جناب آقای حاج عدل هاشمی حمله کرده و شان ایشان را در حد یک پیمانکار دانسته اند چرا که بیشترین خطر را از ناحیه حاج هاشمی در انتخابات پیش رو احساس می کنند. فقط جهت اطلاع عزیزان خواننده طرح احداث جاده محور دهدشت پاتاوه که از جمله طرح