سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۰۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۰

مودریچ بعد از 4 ماه به تمرینات رئال بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس ، لوکا مودریچ که از نوامبر گذشته به خاطر مصدومیت سنگین زانو غایب مهم مادریدی ها بود، از صبح پنج شنبه(دیروز) در محل تمرین تیمش حضور یافت. وی در کنار 9 بازیکن دیگر که از همراهی برای بازی خارج از خانه با شالکه (چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا) بازمانده بودند، سری نخست تمرینات گروهی اش را انجام داد. در شرایط کنونی کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال قادر نیست از وجود سرخیو راموس، فابیو کوئنترائو، سامی خدیرا و جیمز رودیگوئز به علت مصدومیت استفاده کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)