سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۲۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۷

پرداخت غرامت به بازماندگان حادثه بنگلادش از سوی بنتون

شفقنا- کنسرسیوم ایتالیایی بنتون نزدیک به دو سال پس از فاجعه ریزش ساختمان کارگاه های تولید کننده لباس این شرکت در بنگلادش یا همان رانا پلازا تصمیم گرفته است که به بازماندگان و مجروحان این حادثه غرامت پرداخت کند. این شرکت روز جمعه اعلام کرد که یک هیات مستقل سه نفره و گروهی از کارشناسان بین المللی پس از بررسی دقیق آن حادثه در مورد سقف پرداخت این غرامت تصمیم گیری می کنند. البته چند هفته پس از حادثه رانا پلازا اعلام شده بود که بنتون این غرامت را پرداخت می کند اما این کار نزدیک به دو سال طول کشید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)