چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۶

کرونا همچنان در عربستان قربانی می گیرد

وزارت بهداشت عربستان امروز جمعه اعلام کرد طی هفته گذشته 10 نفر در عربستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند . به گزارش خبرگزاری فرانسه ، وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد این آمار مربوط به ششم تا دوازدهم ماه مارس است و بیشتر این افراد در ریاض جان باخته اند . این وزارتخانه خاطر نشان کرد، در ماه مارس 17 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در عربستان جان باخته اند . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)