"پله ها سختمه، راه می رم زانوهام خالی میشن، به خودم میگم برم بیرون دور بزنم دلم باز شه، اما..." به گزارش ایسنا، فریده، مادر زهرا و مریم است و حدود 15 سال است که با MS زندگی می کند. مریم، دختر کوچکترش، 14 ساله بود که یک روز صبح، زمانی که باید حاضر می شد و به مدرسه می رفت، نتوانست از جا بلند شود: بدن دخترم لمس بود، دهانش کف کرده بود. فکر می کردیم سکته کرده . تشخیص بیماری پنج سال زمان برد. کسی نفهمید که او سکته نکرده و "MS" دارد. ... ... ادامه خبر