سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۰۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
سیمان خبر ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۳

دلیل اصلی کاهش اختصاص ارز مبادله ای

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران با اشاره به اشاره به کاهش اختصاص ارز مبادله ای به واردات گفت:امیدوارم این کاهش اختصاص ارز مبادله ای ناشی از رونق واحدهای صنعتی و عدم نیازشان به ارز مبادله ای باشد. به گزارش سیمان خبر از گروه اقتصاد خبرگزاری میزان،مرتضی لطفی، عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت:صادرکنندگان معتقدند که قیمت ارز باید افزایش بیابد از طرفی واردکنندگان هم می گویند که با توجه به تنگناهای ریالی و منابع کافی قیمت ارز نباید افزایش پیدا کند. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)