دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۲۷

اوباما سرانجام با گوشی قدیمی بلاک بری خود خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فورچون ، اوباما به دلایل امنیتی همچنان حق نخواهد داشت از گوشی خود برای عکاسی، ارسال پیام و حتی پخش موسیقی استفاده کند. وی در این مورد به شوخی گفته است: با این وضعیت اوضاع شبیه این است که یک بچه سه ساله از گوشی های اسباب بازی که فقط چند قطعه آهنگ پخش می کنند، استفاده کند. گوشی بلاک بری اوباما در زمانی که وی پا به کاخ سفید گذاشت، گوشی پیشرفته ای بود، اما در سال های اخیر فناوری به سرعت پیشرفت کرده است. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)