به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس ، کانال هرمس مطلبی از یک ایرانی مقیم کانادا را منتشر کرد که به شرح ذیل است: در رابطه با موضوع پر بحث فیش های حقوقی و با خواندن مصاحبه سخنگوی وزارت بهداشت (دکتر حریرچی) به نظرم رسید جهت اطلاع افکار عمومی داخل ایران و مسئولین ذی ربط موارد مشابه که در اینجا دیده ام را خدمت شما ارسال کنم. مخصوصا با توجه به پاسخ ایشان در مقابل سوال میزان دریافتی خود گفته اند: در هیچ کجای دنیا رسانه ها نمی پرسند که مسئولان چقدر دریافتی دارند بلکه وظیفه دستگاه های نظارتی است. ... ... ادامه خبر