سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۵

سهیلا جورکش: آرزو دارم اسیدپاش را ببینم

سهیلا جورکش دختر 27 ساله ای که در حدود سه ماه قبل در یکی از خیابان های شهر اصفهان قربانی حادثه اسیدپاشی شد، روز حادثه را بازخوانی کرد و گفت آرزو دارد اسید پاش را ببیند و از او دلیل این کار را بپرسد. قربانی حادثه اسیدپاشی در حال حاضر در بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی بستری است و تاکنون نیز چند عمل جراحی بر روی چشم ها و پوست او انجام شده است. اما، شدت حادثه باعث شد تا چشم راست این دختر به طورکلی از بین برود و تلاش تیم پزشکی، برای حفظ چشم چپ اوست تا بتواند همچنان، به دنیا نگاه کند. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)