سهیلا جورکش دختر 27 ساله ای که در حدود سه ماه قبل در یکی از خیابان های شهر اصفهان قربانی حادثه اسیدپاشی شد، روز حادثه را بازخوانی کرد و گفت آرزو دارد اسید پاش را ببیند و از او دلیل این کار را بپرسد. قربانی حادثه اسیدپاشی در حال حاضر در بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی بستری است و تاکنون نیز چند عمل جراحی بر روی چشم ها و پوست او انجام شده است. اما، شدت حادثه باعث شد تا چشم راست این دختر به طورکلی از بین برود و تلاش تیم پزشکی، برای حفظ چشم چپ اوست تا بتواند همچنان، به دنیا نگاه کند. ... ... ادامه خبر