محل یک خانم باشد، این فضا تلطیف می شود فکر نمی کنید ورود بانوان به استادیوم هم... من با ورودشان موافقم. اما اگر از آنها استفاده ابزاری بشود نه. یعنی به عنوان یک ابزار وارد ورزشگاه شوند که فضا را تلطیف کنند. نظرم این است که خود به خود تلطیف می شود... خدا کند بشود چون دو حسن دارد؛ یکی این که فضای ورزشگاه تلطیف می شود و دیگر این که نیمی از جمعیت ایران هم حق دارند