سایر منابع:
سایر خبرها
عکس/خبر پیروزی استقلال در توئیتر AFC
خوزستان اسپورت- صفحه رسمی AFC در توئیتر پس از پیروزی استقللال خوزستان مقابل الفتح سعودی که اولین برد این تیم در تاریخ لیگ قهرمانان محسوب می شد، با درج خبر و تصویری از این مسابقه نوشت: استقلال خوزستان در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی تاریخی رسید. ابوالفضل علایی گل پیروزی را زد.
AFC: برد خوزستان بر عربستان تاریخی بود
صفحه توئیتر کنفدراسیون فوتبال آسیا پیروزی استقلال خوزستان مقابل نماینده عربستان را تاریخی توصیف کرد. به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال استقلال خوزستان در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم الفتح عربستان را شکست دهد. توئیتر کنفدراسیون فوتبال آسیا این پیروزی استقلال خوزستان را این طور بیان کرد: استقلال خوزستان در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی تاریخی رسید. ابوالفضل اعلایی گل پیروزی بخش را زد.
سؤال فوتبالی کی مرام درباره آب و هوای بد خوزستان
میلاد کی مرام در صفحه شخصی خود نوشت: هیچ کاری رو از سر گرسنگی انجام نده حتی غذا خوردن. پ ن : به امید شروع خوب همه ی نماینده های ایران استقلال خوزستان که برد، فقط نمیدونم تو اون هوا چطوری تمرین کرده بودن؟!!بعد یه سوال دیگه، بازیهایی که استقلال خوزستان میزبانه کجا انجام میشه؟! سواله دیگه ،از رو سادگی میپرسم.
تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از گل استقلال خوزستان +توییت
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بازی هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های استقلال خوزستان و الفتح عربستان عصر امروز در عمان با پیروزی نماینده کشورمان پایان یافت. تک گل این دیدار را ابوالفضل اعلایی در دقیقه 80 با ضربه سری زیبا به ثمر رساند. با وجود حمایت های بی دریغ باشگاه الفتح از هوادرانش در ورزشگاه سلطان قابوس در نهایت این تیم استقلال
علی کریمی؛ ستاره مردم
شما جناب بهروش برای بعضی ها، البته اگر بفهمند: بر خلاف بعضی ها که برای سالی یک بار حضور در ورزشگاه از قبل کلی تبلیغات می کنند و بار عام می دهند... بهروش یه بیمار روانیه که جز فحاشی به هوادا ان استقلال و خصوصا فرهاد مجیدی کاری نداره. این فرد بعد از برد استقلال تو دربی مریض شد و وبلاگش رو اپدیت نمی کرد استقلالیا اسم رسول بهروش رو سرچ کنین و وبلگشو ببینینه سراسر توهین به
رقابت عجیب طاهری و رویانیان
رانت استفاده کرده. پولهای ستاد,سوخت, پولهای کثیف بابک زنجانی و هدایتی. البته از باشگاه حقیر لنگ که بنیانگذارش یکی مثل عبده بوده که همه میدونن چی کاره بوده, همین انتطار میره. واسه همینه که هوادارای این تیم حقیر از قشر بیسواد و پایین و بی فرهنگ جامعه هستن از نظر پر از عقده و کینه ات،فرهنگ و سواد خودت رو نشون دادی.سواد فقط خوندن نوشتن نیست،کاش تو اون مدرسه قد ارزن شعورت بالاتر می رفت
چهره ها در شبکه های اجتماعی (407)
.... . فحش بده! فحش بده عمو ببینه جیگرش حال بیاد! موقعیت: روی تخت بیمارستان، زمان: 30 سال بعد. - بابا بزرگ چی شد اینجوری شدی؟ + ای بابا... تقصیر خودمه نوه گلم. فکر میکردم چون دو ماه جلو بازو زدم باید تو سوز زمستون هم لخت برم بیرون... مثل من نباش گلم. (فریاد میزند) خانوم پرستااار! این دیالیزِ ما تموم نشد؟! سجاد افشاریان و نوید محمدزاده با تریلر 18 چرخ از
چهره ها در شبکه های اجتماعی (409)
استقلال خوزستان که با پیروزی بر حریف سعودی در لیگ قهرمان های آسیا، پس از مدت ها آسمان خوزستان را آبی کردند و دل مردم را شاد. تبریک به همه مردم ایران. استقلال تهران هم در مقابل حریف قدرتمند اماراتی اش شکست خورد که عیبی یوخ، در آزادی جوابشان را میدهیم. شما هم مثل من نمیدانستید که کاربرد عکس بهرام رادان که در اتوبان ها زده اند، برای رفع خستگیِ ترافیک است؟ آخ جون بازم دعوا! البته
چالش اصلی استقلال؛ خسرو یا وریا؟
... من بهترین تیم آنالیز آسیا را دارم . این ادعایی بود که منصوریان بعد از سپری شدن بهمن پر از پیروزی اش کرد. سرمربی استقلال حتی به گفتگوی یکی از سایت ها با ایگور استیماچ، سرمربی الشحانیه قطر بابت آنالیز السد قبل از بازی پلی آف هم تاخت و گفت نیازی به این کمک کردن ها ندارد. قطعا بخاطر درخشش خسرو جلوی ذوب و از طرفی تازه از مصدومیت درومدن غفوری،فردا خسرو فیکسه و اگه لازم شد غفوری نیمه دوم میاد چالش اصلی استقلال : پاس میده یا هتریک میکنه؟! صد در صد وریا......ریسک خسرو تو جام باشگاه ها اونجا نمیشه ماست مالی کرد ...
آمار پرسپولیس- الهلال: 10 شوت و 395 پاس
آماده ضربه خورد پرسپولیس. ولی مهم تر اینکه خارجی های الهلال واقعا وزنه بودن. و خیلی عجیب بود پرسپولیسی ها این قد عصبی بودن که باعث شده بود مسلمان و سروش تقریبا هیچ کاری نکنن، به جز شوتی که مسلمان زد. طارمی بد بود ولی پاس هایی که می دادن هم خوب نبود، یا پشتش بود یا خیلی جلو، هرچند که جای گیری های نامناسبی هم داشت. بی شک این بازی رو تو آزادی می شد برد چرا که بچه ها بیشترشون بازی همیشگی شون رو انجام ندادن. البته درسته که حریفم قوی تر از قبلیا بود ولی پاس های اشتباه بچه ها رو توجیه نمی کنه. فک نکنم هیچ کدوم از رقبا به این قدری باشن و پرسپولیس باید بازی های بعدی رو ببره. ...
پیش بازی استقلال خوزستان و الفتح عربستان
لایه ای به همراه پرس شدید و یارگیری من تو من ، تیم الفتح را ناکام بزرگ این مسابقه بنامند . آنچه مسلم است گل نخوردن تیم استقلال خوزستان در دقایق ابتدایی و نیمه اول بازی در اولویت قرار دارد و میبایست تدارک حمله و گلزنی اولویت بعدی این تیم باشد . البته اگر در این کش و قوس فرصتی جهت گلزنی فراهم شد بهترین زمان جهت آسیب رساندن به حریف خواهد بود . در این بازی تیم الفتح به احتمال
گاف عجیب پیمان یوسفی: نودهی
به استقلال بیشتر از یوسفی هست اینها از طرفدار های پرسپولیس به هر دلیل وحشت دارند ودر صورتیکه پرسپولیس اتوبوسی دفاع میکرد چقدر از این بازی سرد گمشو دفاع میکرد..اما مردک در بازی استقلال یه مثال پیشکسوت آبی رو به اسم روانخواه آورده بودند اون هم با عقده گشایی حرفهایی که جایش اونجا نبود مرتب از نداشتن فلسفه فوتبال استقلال به خورد بیننده میداد...صدا و سیما سالهاست تو تمام زمینه ها قافیه رو باخته و
سبک جدید بازی طارمی: تنهای تنهای تنها
بازی با سایپا بوده. در عوض این بازیکن سه پنالتی هم از دست داده که این اتفاق برابر همین سایپا، نفت تهران و البته استقلال رخ داده. 57 4 تاثیرگذاری مستقیم روی 5 گل از 8 گل پرسپولیس در آخرین حضور لیگ قهرمانان آسیا، طارمی را به مهمترین بازیکن تیم برانکو تبدیل می کند. بازیکنی که نبودنش، بیش از 60 درصد گل های این تیم را به خطر می اندازد حالم بهم میخوره از آی اسپورت. تو 3 روز
ضعف بزرگ محمد انصاری: سر به زیر!
رو داره :)) اتفاقا اشکال نداره اینطوری بیشتر میخندیم منتظر یه پست در رابطه با رنگ خونی که از دماغ سروش اومد و ارتباطش با برافروختگی چهره یکی از ملی پوشان در آغاز بازی بخاطر تغییر پستش هم باشین محمد انصاری اون بازیکن باانگیزه و سرحال نیم فصل اول نیست. سه بازیکن الان در حد و اندازه های خودشون بازی نمی کنند: بیرانوند، رضائیان و انصاری به نظر من هنوز جا داره که
دیسلایک/ آقای حسن زاده! فیلم موجود است
تابستون بود عصر و نزدیکای شب برگزار میشد و صبح روز بعد حسن زاده صادقیان رو 6 ماه محروم میکنه.یعنی 24 ساعت نگذشته حکمشو صادر کرده. برنامه نود دو شب با کرمانی مقدم مصاحبه کرد که در بازیهای آسیایی بخاطر هل دادن داور یکسال محروم شد، کریمی دو سال، صادقیان شش ماه. البته تبریز تنها جایی است که هیچ اتفاقی نمی افتد. کرار سیلی به گوش داور می زند و بعد از یک جلسه، محرومیت دو سالش ماست مالی می شود
بازیکن استقلال: به امید ابراهیمی گفتم بدجور آبروی ما را بردی
. بعد از بازی هم علی آقا به من گفت ایرادی ندارد. * از محرومیت رحمتی خوشحالی؟ - به هیچ عنوان. شاید به من شانس دوباره داد اما ناراحتم. البته هنوز نمی توانم خودم را به خاطر بازی استقلال خوزستان ببخشم. * راستی تو تا حالا ساختمان پلاسکو رفته بودی؟ - نه. * زیاد اهل مارک و تیپ نیستی؟ - اهل قر و فر نیستم. دنبال شیک پوشیدن هستم. زیاد خرج نمی
غربت در خانه/ ما میزبان هستیم یا عربستان؟
برگزار خواهد شد. جایی که مثل بازی های رفت، قطعا همه شرایط به سود تیم های عربستانی خواهد بود. اتفاقی که امروز برای پرسپولیس افتاده، با شدت کمتری برای استقلال خوزستان افتاد و در هفته های آینده برای استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان هم خواهد افتاد. شاید بهتر باشد در صورت امکان مدیران فوتبال ما رایزنی با AFC را آغاز کنند و هر چه زودتر کشور دیگری را برای میزبانی از تیم های عربستانی انتخاب و
گزارش زنده: نود؛ مستقیم از استودیو11
آی اسپورت - خانم ها، آقایان، همراهان همیشگی گزارش زنده، شب بخیر و سلام. با قسمت تازه ای از گزارش زنده برنامه نود در آی اسپورت، روبروی نگاه تان خواهیم ایستاد. -پیروزی استقلال خوزستان و شکست استقلال تهران، آخرین نتایجِ فوتبال ایران در ساعات منتهی به برنامه نود هستند. حداقل امروز، اهواز پایتخت تر از تهران بود! -در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ایران 4 نماینده دارد اما
بمب انتقادها زیر پای "هفت"، بهروز افخمی و آقای منتقد/ ایوبی: هیچ یک از ادعاهای افخمی و فراستی درست از آب ...
بده تا هنوز واسه خاطر نون مجبور نشدیم چارپایه کش اعدامی شیم، خودت آقایی کن و خلاصمون کن. تلخ بودی و بی ادب، لیچار بار همه میکردی با راه و بی راه، صواب و ناصواب، حق و ناحق ولی هر چی بود تو خودمون بود، دمتم گرم حالا یه سکه بالا یا پایین تو خودمون بودیم، ولی مرد حسابی چقلی همکاراتو اینور اونور بردن دیگه خدایی اخرشه، خدایا بحق بزرگیت هیچ تنابنده ایی رو این جوری ازمایش نکن، دلم
درباره احمد خلیل/ ستاره ای که منصوریان را شکست داد
به هم زن میشه من نمیدونم چرا شما استقالیا همش در حال نالیدن از داوری هستین.بسه دیگه بابا. هی مینالین از داوری بعدش کارشناسا همه نظر میدن داوریا بع نفعتون بوده.بسه دیگه اینهمه نالیدن و مظلوم نمایی.دیگه این مظلوم نمایی ها داره حال به هم زن میشه استقلال بهترین تیم حال حاضر آسیا. بسی خندیدیم. سلطان جو گیری بعد از یه برد شانسی تو دربی بعد از 6 سال. خخخخ من از سایت
دیسلایک: یک سفارت، دو امتیاز
از جمله بازی تراختور پرسپولیس تو تهران یادتون بیارین چیکار کردین یعنی با تفاضل بارسلونایی گاها از داماشی هام میزنین جلوتر در امر وحشی گری بگذریم اون فصل پرسپولیسیام که خواب اسیارم نمی دیدن حتی اینجا یکیشون نوشته بود دیگی که واسه من نجوشه می خوام سر سگ توش بجوشه دقیقا با وقاحت تمام از حرکتشون دفاع می کردن حالا دقیقا از آشی می خورن که برای ما پخته بودن، استقلال و بخصوص پرسپولیس دوسال اخیر همه
چهره ها در شبکه های اجتماعی
/> فرهاد هم که هیچگاه از بناهای تاریخی سیر نمیشود. گشتی در صفحه فرهاد مجیدی بزنید از علاقه او به معماری قرون وسطی پی خواهید برد. البته این علاقه در کنار علاقه او به سواحل جنوبیِ خلیج فارس، تقریبا هیچ است! جدیدترین عکس از شهاب حسینی در نمایی از سریال "شهرزاد 2" که در حال خط و نشان کشیدن برای پرویز فلاحی پور است. بیصبرانه منتظر شروع فصل جدید این سریال هستیم. آسانسور گرافیِ هستی
شما بنویسید: از نمایش پرسپولیس راضی بودید؟
میبندن پاس میده و نمیشوته....حاجی انصاری یکم گیج میزد ولی در کل بد نبود....طارمی افتضاح بود ا تکروی های مضخرف و دایوهای بی ثمر....بقیه خوب بودن بخوص مسلمان و کمال....تعویض های برانکو هم افتضاح....کاش اول فصل علیپور ترنسفر میشد...ایشالا بازی بعد میبریم بد نبود ولی می تونستیم بهتر بازی کنیم. این رو هم اضافه کنم که گل خیلی بدی خوردیم. درست تو لحظه ای که حملات الهلال رو کنترل کرده بودیم روی
آشتی ملی برای دو هدف: چمپیونز لیگ و ورلدکاپ
بعدی به نظرم اشتباه تاکتیکی برانکو و دلیل بعدی توجه به حاشیه توسط بازیکن های پرسپولیس بود، کافیه مصاحبه فرشید اسماعیلی تو ورزش 3 بعد دربی رو بخونین شما و البته از بلوغ روانی و تاکتیکی استقلال و بازیکن هاش هم نمیشه چشم پوشی کرد و عوامل دیگه ای هم هستن که اینجا دیگه جاش نیست . مثل آدم نمیتونی بنویسی لیگ قهرمانان و جام جهانی!!؟ بعد هم آشتی نه. کسی که قهر نیست. باید نوشت تعامل ملی نه آشتی
چهره ها در شبکه های اجتماعی (416)
. خوشحالیم که آلبوم مشترک این عزیزان به زودی منتشر خواهد شد. تیم ملی کشتی آزاد کاپ قهرمانی خود در جام جهانی کرمانشاه را به مردم عزیز خوزستان تقدیم کردند. اقدامی که در این روز های بی توجهی به این خطه، شاید مرهمی بر دل های مهربان و خاک گرفته ی این عزیزان باشد. چه خوب است هوشنگ ابتهاج عضو اینستاگرام است. در لابه لای پست های تصنعی و روزمرگی های پر از تظاهر، ناگهان حافظه ی شعر فارسی را
افرادی برای تخریب بلندگو در دست گرفته اند
کرد . دیکتاتوری که بودجه دو و نیم میلیاردی اندیمشک را به صد و پنجاه میلیارد بعد از 12 سال نمایندگی رساند . این دیکتاتور می خواست اندیمشک همیشه به نام یک شهر همیشه انقلابی بماند ، فرزندانش رشد کند و برای آنان خانه و ماوایی داشته باشد . دیکتاتوری که اگر وظیفه نداشت در کنار پروژه باشد اما می ماند و تا اندیمشکش سربلند ، الوارش از محرومیت رها ، شهرک هایش رو به توسعه و کوی لورش
استیضاح رای نیاورد/ آخوندی وزیر ماند
هواپیمایی معراج توسط امیرتورج دهقانی زنگنه، رئیس آشیانه های ارتش، وی نیز به شرکت معراج منتقل می شود. نامبرده در سال 84 اقدام به تاسیس شرکت جدیدی می کند و بعد از آن هم به همراه تورج زنگنه اقدام به تاسیس شرکت کاموتک می کند. بیگی در بخش دیگری از اظهارات خوداز تخلفات این افراد در خرید هواپیماهایی با دو برابر قیمت و انعقاد قراردادها خبر داد و اعلام کرد: پرونده این تخلفات در دادسرا مطرح می باشد