سخنگوی فراکسیون امید معتقد است که انتخابات هئیت رئیسه نشان داد که برخی از گروه ها حتی به تعهداتی که خودشان توافق کرده اند هم پایبند نیستند و متاسفانه به بلوغ تشکیلاتی و سیاسی نرسیده اند. وی ادامه داد: پس از اینکه چند نفر خارج از اعضای لیست مورد توافق، برای کاندیداتوری نام نویسی کردند برخی از اعضای امید هم برای انتخابات هئیت رئیسه ثبت نام کردند. این اتفاقات نشان داد که برخی از گروه ها به کار تشکیلاتی و توافقات خودشان هم پایبند نیستند. ... ... ادامه خبر