چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۱۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۸:۱۱

ماجرای وجود گنج در یک روستا

به گزارش بی باک نیوز، خشایار شیبانی - مدیر پایگاه میراث فرهنگی لار، اظهار داشت: در حین عملیات ساختمانی در روستای ارد به زیرزمینی برخورد شد که طاق آجری و حالت شبستان داشت. پس از اطلاع رسانی مسئولان گراش به پایگاه میراث فرهنگی لار، مأموران یگان حفاظت به آنجا مراجعه کردند و هم اکنون برای انجام کارشناسی بیشتر، عملیات ساختمانی متوقف شده است. مدیرپایگاه میراث فرهنگی لار ادامه داد: این امر سبب شد شایعاتی درباره کشف گنج و شیء تاریخی در این روستا در فضای مجازی منتشر شود که از اساس تکذیب می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)