سایر منابع:
سایر خبرها
کرد که عرضه ی یک نسل جدید از آکورد کار بسیار دشواری است؛ چون این خودرو در بازار جهانی فروش، بسیار موفق است و یکی از پرفروش ترین خودروهای جهان پس از تویوتا کمری به شمار می رود. حتی از نظر بازار فروش دست دوم هم آکورد از کمری جلوتر است و محبوب ترین خودرو نزد مشتریان آمریکایی است. علاوه بر این، آکورد در بخش اجاره و مالکیت سازمانی نیز محبوب ترین خودرو در جهان است. به هر صورت هوندا نیاز دارد ...
های اندروید متوجه شده بودند که کاربران، استفاده از صفحه کلید مجازی را دوست ندارند و ترجیح می دهند که تعامل فیزیکی با موبایل داشته باشند. سیستم عامل اندروید در نوامبر 2007 به صورت رسمی عرضه شد و گوگل به دنبال تولیدکننده ی تلفن همراهی بود که بتواند این سیستم عامل را روی محصولات آن ها پیاده کند. شرکت اچ تی سی در آن زمان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تلفن همراه بود و درنتیجه در سپتامبر سال 2008، اولین ...
استودیوی معروف AGaming+، سازنده Reproter [ معرفی دیجیاتو ]، ساخته شده چند ماه پیش به دست بازیکن ها رسید اما به علت عرضه نسخه رایگان و البته محبوبیت بازی بین طرفداران سبک وحشت تصمیم گرفتیم تا نگاهی به آن در هفت سنگ این هفته بیاندازیم. مشابه قسمت ابتدایی، Paranormal Territory 2 ترکیب سبک ماجراجویی با معماهایی بوده و باید با گشتن محیط و جواب به پازل های مختلف سعی کنید از منطقه عجیبی فرار کنید ...
هنگامی که کمپانی فیسبوک توانست مالکیت سازنده هدست واقعیت مجازی Oculus و محصول اصلی آن ها یعنی Oculus Rift را به دست آورد، این فرضیه به وجود آمد که قرار است واقعیت مجازی به طور فزاینده ای راه خود را به شبکه های اجتماعی باز کند. تا کنون هدست VR در این زمینه موفق بوده و اپلیکیشن Oculus Spaces نیز روشی است که به کاربران اجازه می دهد از فیسبوک در محیط نسبتاً محدود VR استفاده کنند و از ...
چه هستند و چه تفاوتی با انتشار سنتی بازی ها دارند؟ چه روی پلتفرم استیم و چه در کنسول اکس باکس وان، قطعاً نام بازی های Early Access یا دسترسی زودهنگام به گوشتان خورده است. بازی های دسترسی زودهنگام در غایی ترین حالت، تفاوتی با بازی هایی که با جذب سرمایه عمومی ساخته می شوند ندارند؛ در واقع توسعه دهندگان بازی ناقص خود را (که می... ادامه مطلب ششمین رخداد انقراض بزرگ زمین در راه است ...
مختلف در نقاط مختلف جهان بازی وجود دارد. این بازی ها که معمولا در فاز آلفا یا بتا به سر می برند، غالباً ماه ها الی سال ها تا عرضه نهایی فاصله دارند. بسیاری از بازی های دسترسی زودهنگام امروزی، اجازه می دهند گیمر بعد از انتشار نسخه نهایی هم به بازی دسترسی داشته باشند؛ در واقع جایزه ای که گیمرها به خاطر تجربه نسخه ناقص بازی و ارائه بازخوردهایشان دریافت می کنند، هزینه کمتری است که پیشتر برای ...