چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۱۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۶

"Qualcomm"شارژر موبایل wireless می سازد

باشگاه خبرنگاران نوشت: تکنولوژی جدید به شما این امکان را می دهد گوشی هوشمند و دیگر گجت های خود را که بدنه فلزی دارند را به صورت wireless شارژ کنید. Qualcomm subsidiary Qualcomm Technologies Inc اعلام کرد، اولین شرکتی خواهد بود که امکان شارژ گجت ها را به صورت wireless در اختیار کاربران قرار می دهد. Qualcomm برای فناوری خود نام WiPower را برگزیده و آن را منطبق بر مشخصه ها و استانداردهای انجمن Alliance for Wireless Power که ژانویه امسال منتشرشد،ساخته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)