نیره خادمی،محمد باقرزاده - شهروند| ساعت هنوز از یازده و نیم شب نگذشته بود که زلزله آمد؛ زلزله ای که دستگاه های لرزه نگار 5.2دهم ریشتر ثبتش کردند و خیلی زود هم مرکز آن در جایی میان استان البرز و تهران نزدیک به ملارد تعیین شد. عمق زلزله، 7کیلومتری زمین بود، همین هم شد تا تکان هایش را خیلی ها در تهران، کرج، قم و بخش هایی از قزوین، استان مرکزی و گیلان احساس کنند و با ترس و عجله خود را به کوچه ها