سایر منابع:
سایر خبرها
بررس و مدیر و تصمیم گیر و تصمیم ساز به وجود چنین مفهومی در فیلم برنخورده اند؛ و نه تنها بیننده سینمای پرده پوش و همیشه زیر فشار ایران که عادت کرده هر عکسی را مابه ازای مفهومی دانسته و برای فیلمساز دست بزند که چه خوب توانسته از زیر فشار سانسور رهیده و طعنه ها و کنایه هایش را روانه مسئولان و تصمیم سازان کند، حضور چنین تمی را در فیلم احساس نکرده؛ که در نقد و نوشته هیچ منتقد و کارشناس جدی و سینمافهمی ...
از بین می رود. نگاه کنید در همین سینما تاکنون چقدر چهره درست شده و چقدر فروغ پیدا کرده اند ولی پایان یافته اند؟! نداریم فردی را که 40 سال ممتد پرفروغ باقیمانده باشد و وجه سلبریتی بودنش هم همچنان ادامه داشته است . در فوتبال هم آدم هایی را نداریم که سه یا چهار دهه توانسته باشند بمانند و تعیین کننده باشند. - به نظر می رسد امروز حتی حوزویان جوان برخلاف سنت های گذشته ...
عنوان مثال این جریان در تبلیغات خود وقتی می خواهند مثلا کفر و الحاد را به شهید صدر نسبت دهند، یک صوت یا یک متنی از ایشان پخش می کنند که ایشان گفته است: اهل سنت برادران ما هستند . درست است که اینجا در لفظِ برادران اهل سنت قرینه ای وجود ندارد ولی وقتی می گوییم اهل سنت برادر ما هستند، به این معنی نیست که من خود را در اعتقاد شبیه این ها می دانم. کسی که مبانی شهید صدر را بداند این امر برایش واضح است. اما ...
قوی نباشد، اما روح زنانه ای که در آن جریان دارد سردمدار همه فیلم های فمینیستی امروز است. رخشان بنی اعتماد و بانوی اردیبهشت مسببان ورود زنان فیلم ساز دغدغه مند به سینما هستند. به جرئت میگویم اگر بانوی اردیبهشت نبود شاید ناهید آیدا پناهنده، آیینه های روبرو نگار آذربایجانی و حتی به همین سادگی رضا میر کریمی هم نبود. امروز که خوشبختانه زنان و دغدغه هایشان به سینما راه یافته اند درک جسارت بنی اعتماد با ...
، شیروعسل، شانس، عشق، تصادف و آس وپاس را ساخته؛ در خالتور، یا به عبارت بهتر در چهاردهمین فیلم کارنامه اش نشان می دهد که تلاش مداومش برای بازسازی فیلم های درپیتی سینمای قبل از انقلاب یک انتخاب است که احتمالا قرار است تا پایان دوران کاری اش این راه را ادامه دهد و با همراهی حسین فرح بخش و عبدالله علیخانی که تهیه کننده فیلم هایش هستند، ژانر ویژه خودشان را فیلم به فیلم تولید و بازتولید کنند. ...