چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۰۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۹

فریبا: حس شکست دادن پرتغال هنوز در وجودم است

خبرگزاری تسنیم: بهتاش فریبا در خصوص دیدار تیم ملی برابر اسپانیا گفت: این بازی را مثل بازی با مراکش شروع کردیم و دنبال استفاده از ضدحملات بودیم. خیلی ها می گویند تیم ملی در نیمه دوم نمایش بهتری داشت اما عقیده من این است که ما در نیمه اول بهتر از نیمه دوم بودیم. آنها که از نزدیک با فوتبال سرکار دارند به خوبی می دانند که دفاع کردن 10 برابر سخت از حمله کردن است. ما به خوبی فضاها را مقابل اسپانیا بستیم و این در حالی است که آنها را نمی توانیم در هیچ پستی با مراکش یا پرتغال مقایسه کنیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)