به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از ایسنا، این دوره از جشن خانه سینما که احتمالا به دلیل همزمانی روز ملی سینما با دهه اول محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا زودتر از 21 شهریورماه برگزار خواهد شد، آخرین دوره ای است که با آیین نامه سالانه برپا می شود یعنی طبق گفته های تورج منصوری، دبیر هیات موسس انجمن عالی هنرها و فنون سینمایی، شاهد آخرین سال اجرای آیین نامه ای جشن خواهیم بود و از سال آینده جشن وارد دوره جدیدی می شود به طوری که نه تنها شیوه برگزاری آن براساس آنچه آکادمی تعیین می کند خواهد بود ... ... ادامه خبر