مدیر عامل توانیر گفت: مبادلات برقی ارتباطی با تحریم ها ندارد چراکه این موضوع بر اساس نیاز همسایه ها و نیاز کشور صورت می گیرد و به هیچ عنوان به مسائل سیاسی ارتباطی ندارد و کاملا موضوع فنی است. این در حالی است که هزینه تحریم های سیاسی و هزینه رسیدن به خودکفایی با قیمت بالاتر را بخش خصوصی برق پرداخت می کند و بخش دولتی ایران نه اثرات ناشی از نوسانات نرخ ارز و نه افزایش هزینه های ناشی از تحریم را قبول می کند و نه حتی حاضر به پرداخت جریمه تاخیر پرداخت مطالبات بخش خصوصی است. ... ادامه خبر