کشور حال و روز خوبی ندارد و این را همه مردم ساکن ایران درک می کنند. به طور قطع این جملات سیاه نمایی نیست و اعتقاد دارم ایران و ایرانی باید در بهترین شرایط قرار گیرند. در این شرایط سخت اقتصادی و تداوم تحریم های ظالمانه و تقابل های داخلی کمتر کسی به دنبال آشفته شدن وضعیت کشور و ناامنی اقتصادی و فروپاشی سیاسی و ایجاد آنارشیسم در تمامی سطوح است ... ... ادامه خبر