سرویس اجتماعی شهدای ایران : نیروی انتظامی در پیامی فرا رسیدن 21 تیرماه، روز عفاف و حجاب را گرامی و اعلام داشت: در برخورد با هنجارشکنان و مطالبه حقوق حقه همه زنان عفیف و پاکدامن جامعه اسلامی عزیزمان با هیچ کس تعارف نخواهد داشت. بنابر این گزارش، در متن این پیام آمده است: هشتاد سال از روزی که رضاخان دیکتاتور و نوکر اجانب، مسجد گوهرشاد را به توپ بست و معترضان به بی حجابی را به خاک و خون کشید می گذرد! و امروز که مستکبران ورشکسته تهاجم نظامی ... ... ادامه خبر