به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر ورود شکارچیان غیرمجاز به مناطق آزاد بخش سردشت، نیروهای یگان محیط زیست شهرستان دزفول عازم منطقه شده و پس از مدتی جست و جو و ردزنی سه متخلف را مشاهده نمودند. رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول در این باره گفت: محیط بانان جهت برخورد قانونی با متخلفین وارد عمل شده و هر سه نفر را بازداشت نمودند. فرهاد