آن 100 هزار اشتغال ایجاد شده است و در این بین بانک صنعت ومعدن سهم بسزایی در گشایش های اعتباری داشته است. وزیر صنعت در مورد حوزه مبارزه با قاچاق هم گفت: جلوگیری از قاچاق با حرف پیش نمی رود به این خاطر مطالعاتی در زمینه چرایی قاچاق صورت دادیم و به این نتیجه رسیدیم که در بخش پوشاک طبق آمار بازار در سال گذشته سه میلیارد دلار قاچاق صورت گرفته که البته طبق آمار ما پنج میلیون دلار بیشتر نبوده
انباشته هم بوجود نخواهد آمد چون بازار کاملا اشباء میباشد و هر خانواده 2 یا3 خودرو دارد. چرا مسئولین سر خود رادر برف فرو برده اند؟واقعا چرا؟همه چیز را وصل می کنند به دست های پشت پرده و ... خدالعنت کند به کسانیکه ملت بزرگ ایران را عوام فرض میکنند حال میخاد تولیدکننده خودروی اشغال باشه یا هرکس دیگه واقعا خدا لعنتشان کنه شما رو هم آقای علی لو.... ... تحلیل از این
...بخصوص همین هفته قبل... پیش به سوی ورشکستگی دلالان آس و پاسه، کله تاسه، مسکن ساز... البته یه دلیلی دیگه هم داره . چون کاش قیمت از جیب مردم پرداخت میشه . اما اگه قرار بود خودرو ساز و یا دولت تاوان این کاهش قیمت رو بده نه تنها تمامی مسئولین هر ارزانی رو تکذیب میکردند حتی منتظران ارزانی مسکن را ضد انقلاب میخواندن مسکن ارزان شد!!!!!! جوک سال رو نوشتین کجاها ارزان