پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۲۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۸

نمایشگر آی فون 7 شگفتی ساز است

اپل از آی فون 5 به بعد برای تلفن هایش از فناوری نمایشگر in-cell استفاده می کند که در آن یک صفحه نمایش، دیجیتایزر و ورودی لمسی در یک لایه واحد تلفیق شده اند. این نمایشگرها از پانل های glass-on-glass که اپل قبلا از آن ها استفاده می کرد؛ باریک تر و سبک تر هستند. این فناوری به اپل امکان داده تا تلفن هایش را باریک تر کند و در آی فون 6 به ضخامت 6.9 میلی متر دست یابد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)