این استاد ادبیات و نویسنده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمابیش از دو دهه پیش بر آن سر افتادم که به یاری زبان پارسی برخیزم، با این شیوه که توانایی ها و زیبایی های این زبان را در کردار آشکار بدارم، بی آن که درباره آن بگویم و بنویسم. به سخن دیگر، آن زبان پارسی را به کار ببرم که از سستی ها، کاستی ها، آلایش ها، نابهنجاری ها و کژی ها به دور و پیراسته است. ... ... ادامه خبر