سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خودرو تک ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۷

پس از 2 سال معلمی ؛ تو را بخیر و ما را به سلامت!

او چند سال پیش سربازمعلم بود اما هنوز با یادآوری خاطره معلمی اش، چشمانش برق می زند، می گوید: روز آخر که باید از بچه ها جدا می شدم هم من گریه می کردم و هم آنها؛ حاضر بودم رایگان همانجا بمانم اما از آنها جدا نشوم اما گفتند که قانونی نیست و باید برگردم . به گزارش فارس، سالیان سال است که آموزش و پرورش کشور از عدم توازن نیروی انسانی در سطح کشور و همچنین کمبود نیروی انسانی در مناطق محروم رنج می برد. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)