احمد نوراللهی که بلافاصله بعد از بازگشت تیم ملی به اردوگاه پرسپولیس فراخوانده شده بود، در نیمه ی دوم بازی روز پنجشنبه مقابل سپیدرود دچار آسیب دیدگی شد اما خیلی زود و پیش از آنکه نگرانی ها اوج بگیرد، به زمین برگشت. البته به گفته ی زلاتکو که در نبود برانکو در آن بازی نقش سرمربی را ایفا می کرد، نوراللهی به میل خودش در زمین ماند و چیزی که نگران کننده به نظر می رسید، لنگ لنگان راه رفتن او موقع ترک ورزشگاه بود. ... ... ادامه خبر