شفقنا – انگیزه ام از پرداختن به این موعظه ی شریفِ آن حضرت این بود که به ذکرِ یاد و نام او تبرکی بجویم، فرصتی ها به پایان می رسند، اما حکایتِ شرحِ بقیۀ فقرات این پندنامه همچنان باقی است که اگر توفیق رفیق باشد در آینده به آن خواهم پرداخت. اما دریغ دارم که در این مجالِ مختصر، جملۀ پایانی اندرز او را نیاورم که به آن مرد فرمود: چونان کسی نباش که حق خود را به کمال می ستاند و حق دیگری را به کمال نمی دهد. از مردم می ترسد، نه در راه طاعت خدا و از خدا نمی ترسد در راه طاعت بنده ها ... ... ادامه خبر