مدیرعامل اسبق سایپا می گوید که حرف های علی دایی علیه مدیران سایپا هیچ مشکلی نداشته و او تنها به دنبال احقاق حق بازیکنان بوده است. ... ادامه خبر
جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کردهاید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)
سایر منابع:
با دوستان خود به اشتراک بگذارید
می پسندم
0