دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۱۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۶

افراد افسرده پس از شنیدن موسیقی غمگین، حس بهتری پیدا می کنند

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، براساس پژوهش مختصری که در زمره ی اولین پژوهش ها برای بررسی علت علاقه ی افراد مبتلا به افسردگی به موسیقی های غمناک به شمار می رود، افراد افسرده با شنیدن موسیقی غمگین، حس بهتری پیدا می کنند. بخش اول این پژوهش اخیراً در مجله ی Emotion منتشر شده و همان نتایج پژوهش سال 2015 مبنی بر علاقه ی افراد افسرده به شنیدن این نوع موسیقی را تکرار کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)