6 سال از واگذاری اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه برای کاربری غیرنظامی می گذرد و از آن زمان نیز کش و قوس های فراوانی را پشت سر گذاشته ولی با این حال هنوز برای یکپارچه سازی این اراضی اقدامی انجام نشده و بلاتکلیف مانده است. ... ادامه خبر
جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کردهاید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)
سایر منابع:
با دوستان خود به اشتراک بگذارید
می پسندم
0