خبرگزاری میزان- طبق برجام، ذخایر اورانیوم غنی شده ایران نباید از سقف 300 کیلوگرم فراتر برود. اما به سبب خروج آمریکا و بدعهدی های مکرر طرف اروپایی، طبق همان برجام، از امروز پنجشنبه 6 تیر 98، تولید و ذخیره اورانیوم غنی شده در کشور از سقف 300 کیلوگرم فراتر می رود. تاریخ انتشار: 11:24 - 06 تیر 1398 ... ادامه خبر