یک کارشناس تغذیه مصرف چای کهنه دم را برای سلامت دستگاه گوارش بسیار مضر دانست. فرزاد بابایی ، با اشاره به وجود انواع چای، گفت: انواع چای از جمله چای سیاه، سبز و سفید در سطح بازار عرضه می شود که چای سیاه به صورت معمول بیشترین مصرف کننده را دارد. بابایی چای تازه دم را عنوان یکی از سالم ترین نوشیدنی ها دانست و افزود: چای نوشیدنی سالمی است که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد، اما اگر این نوشیدنی به شکل صحیح مصرف نشود می تواند برای سلامتی مضر باشد. ... ... ادامه خبر