دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۰۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۷

نظر کارشناس داوری در مورد پنالتی جنجالی پرسپولیس

کارشناس داوری با اشاره به این که تیم داوری سوت ها و پرچم های درستی زدند به آنها نمره قبولی داد. به گزارش ورزش سه، سعید مظفری زاده داور سابق فوتبال ایران که این روزها در نقش کارشناس به نقد داوری ها می پردازد در توصیف عملکرد علی صفایی و کمک هایش در بازی پرسپولیس با ماشین سازی مدعی شد هم گلی که آفساید گرفته شد تصمیم درستی بود و هم پنالتی که برای میزبان گرفتند، کاملا طبق قانون بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)