خبرگزاری مهر: سیامک نعمتی و امید عالیشاه پس از درگیری در تمرین هفته گذشته این تیم از سوی گابریل کالدرون برای بازی با ذوب آهن کنار گذاشته شدند تا کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در خصوص درگیری فیزیکی آنها تصمیم نهایی را اتخاذ کند. این دو بازیکن که یکشنبه گذشته در جلسه کمیته انضباطی حاضر شدند با توجه به نداشتن سابقه، مجوز حضور در تمرینات گروهی را دوباره پیدا کردند تا در صورت تکرار رفتار اشتباه خود، محرومیت تعلیقی باشگاه درباره آنها اجرا شود. ... ... ادامه خبر