چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه هفت صبح ۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۶

10 دلیل متقاعد کننده برای استخدام درونگرا ها

اکثر شرکت ها تمایل دارند خوش سر و زبان هایی را استخدام کنند که توانایی های رهبری خوبی از خود نشان می دهند. به بیان دیگر شرکت ها برونگرا ها را برای استخدام ترجیح می دهند. اما طبق یافته های رادنی اندرسون، مدیر عامل یک کسب و کار و کسی که خودش را درونگرا می داند، چنین کاری در وهله ی اول کوته بینانه است. او برای این گفته ی خود 4 دلیل می آورد که در ادامه، آنها را به همراه 6 دلیل دیگر در حمایت از مزیت استخدام درونگرا ها نسبت به برونگراها خواهیم خواند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)