گاهی در تاریخ حوادثی پیش می آید که برای همه جالب است. در جریان جنگ جهانی دوم آلمانی ها چیزی نمانده بود که به یک سلاح مخرب یعنی بمب اتم دست پیدا کنند و اگر این بمب به دست آنها می افتاد معلوم نبود چه بلایی سر دنیا می آوردند. ... ادامه خبر
جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کردهاید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)
سایر منابع:
با دوستان خود به اشتراک بگذارید
می پسندم
0