حسینی گفت: افراد با علائم خفیف نیاز به مراجعه به بیمارستان ندارند، در صورتی که تب بالای 38 درجه، تنگی نفس و سرفه های خشک داشتند به مراکز درمانی مراجعه کنند. ... ادامه خبر
جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کردهاید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)
سایر منابع:
با دوستان خود به اشتراک بگذارید
می پسندم
0